12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
H S-Class αποτελεί την επιτομή της τετράτροχής πολυτέλειας και της αντίστοιχης τεχνολογίας, αποτελώντας τη βιτρίνα της Mercedes-Benz.
Aξονας: τεχνολογία
39.550 Επισκέψεις στο άρθρο
Η πεμπτουσία της αυτοκίνησης. Κάποιοι κατασκευαστές έχουν συνδέσει το όνομά τους με την τεχνολογία του αυτοκινήτου, παρουσιάζοντας καινοτομίες άνεσης, ασφάλειας και απόδοσης, που αργότερα αποκτούν και άλλοι κατασκευαστές.
H S-Class ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής με χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Mercedes S-Class
Quick Info
- Πολυτελής και high-tech limo
- Με κανονικό ή μακρύ μεταξόνιο
- Και σε έκδοση 63 S AMG με 612 άλογα
- Πλέον σε κουπέ και cabrio έκδοση
High-Light
Φυσικά η υπερπολυτελής, πανάκριβη και απίθανη έκδοση Maybach, που ήρθε να αντικαταστήσει την μάρκα, την οποία είχε αναβιώσει η Mercedes.
H τεχνολογία είναι βασικό συστατικό στο DNA της Mercedes-Benz και η S-Class είναι το μοντέλο, στο οποίο τα τελευταία χρόνια ντεμπουτάρουν απίθανες καινοτομίες. Σε αυτή είδαμε πρώτη φορά ABS και ESP σε αυτοκίνητο παραγωγής, σε αυτήν είδαμε πρώτη φορά προσαρμοζόμενο cruise control, σε αυτήν είδαμε πρώτη φορά χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης πρόσφατα. Σε συνδυασμό με την κομψότητα, την εξωφρενική πολυτέλεια, την άνεση και την ασφάλεια, η S-Class είναι όλη η φιλοσοφία της Mercedes σε ένα αυτοκίνητο. Διαθέσιμη επίσης σε εκδόσεις coupe, cabrio και υβριδικές!
Audi SQ7
Quick Info
- Πολυτελές, high-tech, 4X4 SUV
- 4,0 V8 με 435 άλογα και ηλεκτρικό υπερτροφοδότη
- 0-100 SE 4,9ΆΆ
- Με 140.800 ευρώ
High-Light
Φυσικά ο ηλεκτρικός υπερτροφοδότης, που για πρώτη φορά παρουσιάστηκε σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Το SQ7 είναι κάτι παραπάνω από ένα πανίσχυρο, υπεργρήγορο και πολυτελές SUV μιας και ενσωματώνει τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες της Audi, όπως είναι για παράδειγμα ο ηλεκτρικός υπερσυμπιεστής, που εξασφαλίζει κολοσσιαία ροπή (900 Nm από τις 1.000 έως τις 3.500 σ.α.λ.), ισόποση με αυτήν της εξωτικής Ferrari LaFerrari… Επίσης υπάρχει και δεύτερο ηλεκτρικό δίκτυο 48V (το συνηθισμένο είναι στα 12V), που τροφοδοτείται από ξεχωριστή μπαταρία και δίνει ενέργεια στους ηλεκτροκινητήρες των ενεργητικών αντιστρεπτικών δοκών. Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο του SQ7 από την άλλη δέχεται στοιχεία από το GPS για τη μορφολογία της διαδρομής. Τα περισσότερα συμβατικά αυτοκίνητα έχουν 7 με 10 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Στην περίπτωση όμως του SQ7, ο αριθμός αυτός εκτοξεύεται στα 24! Η λίστα όπως καταλαβαίνετε είναι τεράστια για αυτό θα αναφέρουμε ελάχιστα, όπως η δυνατότητα ημι-αυτόνομης οδήγησης σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα, το σύστημα νυκτερινής όρασης, η προαιρετική ενεργή τετραδιεύθυνση, τα «έξυπνα» φώτα, το στάνταρ σύστημα παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών Drive Select με 7 επιλογές που επιδρούν και στην αερανάρτηση, ψηφιακή οθόνη των 12,3 ιντσών αντί κλασικού πίνακα οργάνων, το pad για γραφή με το δάχτυλο, τον ανεξάρτητο κλιματισμό για τους πίσω, το σύστημα infotainment με δυνατότητα WiFi hotspot, τα δύο ηλεκτρικά αναδιπλούμενα πίσω καθισματάκια (ως 7θέσιο) και το Head up Display.
Peugeot 3008
Quick Info
- Μικρομεσαίο crossover στο πάτωμα του 308
- Με turbo κινητήρες από 100-184 άλογα
- Με 219 χλστ. και Advnaced Grip Control
- Από 24.900 ευρώ
High-Light
Το πρώτο SUV μοντέλο στην ιστορία του θεσμού, που κέρδισε φέτος τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς».
Η Peugeot δεν αστειεύεται πλέον και το νέο 3008 είναι η καλύτερη απόδειξη. Η δεύτερη γενιά του 3008 έγινε πλέον ένα κανονικό SUV, το οποίο μάλιστα έγινε και το πρώτο στην ιστορία του σχετικού θεσμού, που κέρδισε τον τίτλο «Aυτοκίνητο της Χρονιάς». Με ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά, αλλά κυρίως με κορυφαία τεχνολογικά στοιχεία, όπως ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων της νέας φιλοσοφίας σχεδίασης στην καμπίνα i-cockpit και το Advanced Grip Control. Αυτό συνεργάζεται με το ESP και μέσω 5 επιμέρους προγραμμάτων λειτουργείας (road, sand, snow, gravel και ESP off) αντικαθιστά ως ένα βαθμό την τετρακίνηση σε σαθρά εδάφη, χωρίς το έξτρα βάρος, το κόστος και την αυξημένη κατανάλωση της τελευταίας. Έτσι, με 219 χλστ. από το έδαφος, το 3008 δεν δυσκολεύεται εκτός δρόμου.
VW Golf
Quick Info
- Ανανεωμένη 7η γενιά Golf
- Σημείο αναφοράς για την ποιότητα
- Με turbo κινητήρες από 1,0 & 85 ίππους
- Από 16.450 ευρώ
High-Light
Το Golf είναι το μόνο μικρομεσαίο, που εκτός από συμβατικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, προσφέρεται επίσης σε έκδοση φυσικού αερίου (CNG), υβριδική plug-in και αμιγώς ηλεκτρική.
Το Golf είναι ο πατέρας των μικρομεσαίων χάτσμπακ και ένα αυτοκίνητο «εικόνισμα» για την VW, που έχει σε μεγάλο βαθμό συνδέσει το όνομά της μαζί του. Το Golf ανέκαθεν ήταν η πλατφόρμα για την εφαρμογή νέων τεχνολογιών σε… λαϊκό επίπεδο. Ας θυμηθούμε τον 1,4 TSI με τα 170 άλογα του Golf (5) GT, που ουσιαστικά ξεκίνησε την ιστορία του downsizing. Το Golf 7 λάνσαρε την ξακουστή πλέον (για την ακαμψία, το χαμηλό βάρος και τη μεταβλητότητά της) πλατφόρμα MQB. Σήμερα η ανανεωμένη 7η γενιά του Golf, δεν άλλαξε ριζικά σε εμφάνιση, αλλά έδωσε έμφαση στην ψηφιοποίηση όλων των μέσων «επικοινωνίας» ανάμεσα σε όχημα και χειριστή. Έτσι έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων και νέα συστήματα inftotainment (με οθόνες έως 9,2 ίντσες). Παράλληλα τα στάνταρ συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας πολλαπλαστιάστηκαν, ενώ προστέθηκαν και χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης. Το Golf είναι το μόνο μικρομεσαίο, που εκτός από συμβατικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, προσφέρεται επίσης σε έκδοση φυσικού αερίου (CNG), υβριδική plug-in και αμιγώς ηλεκτρική. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την κορυφαία ποιότητα, την πρακτικότητα και τον ολοκληρωμένο οικογενειακό χαρακτήρα, καθιστούν το Golf ένα μοντέλο-εικόνισμα για την VW. Αλλά και αντίστροφα…
Toyota Prius Plug-in
Quick Info
- 2η γενιά Prius Plug-in
- Με 122 άλογα, που «καίνε» 1,0 λτ./100 χλμ
- Ηλεκτρική αυτονομία 63 χλμ.
- Διαθέσιμο σύντομα και στην Ελλάδα
High-Light
Προφανώς το plug-in υβριδικό σύστημα και τα 63 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης μέχρι τα 135 χλμ./ώρα. Η φόρτιση διαρκεί 3 ώρες και 10 λεπτά σε κανονική πρίζα ή 2 ώρες σε ταχυφορτιστή.
Η Toyota έχει συνδέσει άμεσα το όνομά της με την υβριδική τεχνολογία, που ασπάζονται πλέον οι περισσότεροι κατασκευαστές, ακόμη και αυτοί των supercars, μιας και το πρώτο Prius που λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία το 1997 ήταν το παγκοσμίως πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Η συνέχεια είναι γνωστή για την ιαπωνική φίρμα, που εξελίσσει συνεχώς το σύστημα υβριδικής κίνησης HSD (Ηybrid Synergy Drive) και μάλιστα στο νέο C-HR καταργώντας το diesel. Η δεύτερη γενιά του Prius Plug-in ενσωματώνει όλη την φιλοσοφία της υβριδικής κίνησης Toyota στην πιο εξελιγμένη της μορφή, αυτής του plug-in, δηλαδή τη χρήση μεγαλύτερων μπαταριών, που φορτίζουν από την πρίζα για μεγάλη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία. Έτσι στο νέο Prius Plug-in αυτή φτάνει στα 63 χλμ, ενώ τα 122 άλογα του υβριδικού συστήματος απαιτούν μόλις 1,0 λτ./100 χλμ., όταν η κίνηση γίνεται μικτά (και ηλεκτρικά και με χρήση βενζίνης). Το νέο Toyota Prius Plug-In Hybrid βασίζεται στη νέα πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architrcture), όπως το «απλό» Prius και το C-HR.
Nissan Micra
Quick Info
- Μικρό με ξεχωριστή σχεδίαση
- Στάνταρ υψηλή τεχνολογία
- Από 1,0 λτ. και έως 90 άλογα
- Από 12.690
High-Light
Τα στάνταρ σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, αλλά και η καινοτομία των ηχείων BOSE στο προσκέφαλο του οδηγού για ακουστική εμπειρία 360o.
Το νέο Micra αποθεώνει το μότο «Innovation that Εxcites» (καινοτομία που εξιτάρει) της Nissan. Πίσω από την πιπεράτη του σχεδίαση, που το κάνει θελκτικό ούτως ή άλλως, το Micra κρύβει τεχνολογίες (και μάλιστα στάνταρ από τη βασική έκδοση), που θα ζήλευαν μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα. Όπως το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος π.χ (Εmergency Brake), το Intelligent Ride Control για μείωση των ταλαντώσεων κατά το διαμήκη άξονα και το Active Trace Control, που βελτιστοποιεί την οδική συμπεριφορά διατηρώντας την τροχιά, που έχει επιλέξει ο οδηγός με τη βοήθεια των φρένων. Σε παγκόσμια πρώτη και σε αποκλειστικότητα για 6 μήνες, το Nissan Micra προσφέρει και σύστημα ήχου της φημισμένης BOSE με ηχεία στο προσκέφαλο του οδηγού για μια μοναδική 360ο ακουστική εμπειρία. Η υψηλή ποιότητα και η ευχάριστη οδική συμπεριφορά συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο το τονισμένο τεχνολογικό προφίλ του νέου Nissan Μicra.
Αυτο το σχολιο περι Γερμανικης ποιοτητας με ιταλικο Design στην Giulia.....με ξεπερνα.....ακομα και δειχνοντας την Giulia παντα αναφερεται Γερμανους και Γερμανικο.......Η ποιοτητα του εσωτερικου δεν ειναι μονο Γερμανικο προνομιο οπως θελετε να το παρουσιαζεται για να συντηρειται η δηθεν παντοτινη Γερμανικη ανωτεροτητα.Ο προμηθευτης της Gιulia ειναι Γαλλικη εταιρεια που προμηθευει και τους τρεις Γερμανους.......με την υποσημειωση οτι το εσωτερικο της Giulia ειναι ποιοτηκοτερο με βαση τα λεγομενα του ιδιου του προμηθευτη ,με πιο προηγμεναυλικα που οι τρεις Γερμανοι θα τοποθετησουν στα μοντελα τους οταν θα ανανεωσουν την γκαμα τους.