6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
H νέα Giulia ήρθε για να αποτελέσει το μοντέλο ορόσημο στη σύγχρονη ιστορία της Alfa.
Aξονας: Fun to Drive
39.578 Επισκέψεις στο άρθρο
Για κάποιους η οδήγηση είναι κάτι παραπάνω από μια απλή μετάβαση από το σημείο Α στο σημείο Β. ΓιΆ αυτούς, που αποζητούν την απόλαυση, που θέλουν το κάτι παραπάνω σε οδηγική ευχαρίστηση η Alfa Romeo, η BMW και η Ford έχουν να πουν «πράγματα» και τα MVP μοντέλα τους είναι αυτά που ακολουθούν.
Γερμανική ποιότητα και ιταλικό design. Τι καλύτερο;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Alfa Romeo Giulia
Quick Info
- Μεσαίο, πισωκίνητο σεντάν
- Από 150-510 ίππους
- Σπορτίφ DNA
- Από 37.400 ευρώ
High-Light
H επιστροφή της Alfa στην πίσω κίνηση και η «καυτή» έκδοση Quadrifoglio με V6 twin turbo κινητήρα 510 ίππων.
Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο η Alfa Romeo έχει συνδέσει το όνομά της με το πάθος και την απόλαυση στην οδήγηση. H νέα Giulia ήρθε για να αποτελέσει το μοντέλο ορόσημο στη σύγχρονη ιστορία της Alfa, όχι μόνο επαναφέροντας την πίσω κίνηση, αλλά και ορίζοντας την ένα εποχή της φίρμας σε θέματα τεχνολογίας και ποιότητας. Πίσω από το καυτό design, που ανέκαθεν χαρακτήριζε την Alfa, η Giulia κρύβει το όραμα της μιλανέζικης φίρμας για ευθεία αντιπαράθεση με το γερμανικό κατεστημένο: O συνδυασμός των ξεχωριστών χαρακτηριστικών της Alfa με την «γερμανική» πλέον ποιότητα της το επιτρέπει…
Ford Focus RS
Quick Info
- Με 2,3 turbo 350 ίππων
- 0-100 σε 4,7ΆΆ
- Έξυπνη τετρακίνηση και ανάρτηση
- Με 50.205 ευρώ
High-Light
H επιλογή drift Mode, που επιτρέπει στο τετρακίνητο Focus RS να πλαγιολισθαίνει εντυπωσιακά.
Όταν ο θρύλος RS συναντά το Focus, που άλλαξε τα δεδομένα περί οδηγικής ευχαρίστησης στα mainstream μικρομεσαία μοντέλα, τότε το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι θριαμβευτικό. Η 3η γενιά του Focus RS ήρθε για πρώτη φορά με τετρακίνηση, τον βροντερό 2,3 λτ. turbo κινητήρα της Mustang «γαργαλημένο» από την Cosworth για να φτάσει στα 350 άλογα και ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις, για να συνδυάσει τις καυτές επιδόσεις με την απολαυστική και ταυτόχρονα αποτελεσματική συμπεριφορά με μοναδικές οδηγικές συγκινήσεις. Το Drift Mode αποτελεί είναι εχέγγυο διασκέδασης σε ένα καυτό χάτσμπακ, που τιμά και με το παραπάνω τον τίτλο.
BMW M2
Quick Info
- Πισωκίνητο μικρό coupe
- Με 3,0 turbo κινητήρα 370 ίππων
- 0-100 σε 4,5ΆΆ
- Με 72.751 ευρώ
High-Light
Ο καθαρόαιμος, σπορ, πισωκίνητος χαρακτήρας, που την καθιστούν ίσως την καλύτερη Μ αυτή τη στιγμή.
Το μικρότερο, αλλά και πιο προσιτό μοντέλο της BMW M έμελλε να είναι και το καλύτερο, αποτελώντας τον ιδανικό πρεσβευτή των ιδιαίτερων οδηγικών αξιών της γερμανικής φίρμας. Με 3λιτρο turbo κινητήρα 370 ίππων τοποθετημένο μπροστά, πίσω κίνηση με σοφιστικέ μπλοκέ διαφορικό και άριστα ζυγισμένο αμάξωμα, η BMW M2 είναι μια κάψουλα γεμάτη οδηγική αδρεναλίνη, που μπορεί να οδηγήσει σε overdose ακόμη και τον πιο απαιτητικό οδηγό. Αποτελεσματική σε δρόμο και πίστα μπορεί εύκολα να γίνει η βασίλισσα της πλαγιολίσθησης στα χέρια του γνώστη, τη στιγμή που ο λιγότερο μυημένος θα αφεθεί στην προστασία των εξελιγμένων ηλεκτρονικών για γρήγορες μετακινήσεις. Ένα τετράτροχο διαμάντι…
Αυτο το σχολιο περι Γερμανικης ποιοτητας με ιταλικο Design στην Giulia.....με ξεπερνα.....ακομα και δειχνοντας την Giulia παντα αναφερεται Γερμανους και Γερμανικο.......Η ποιοτητα του εσωτερικου δεν ειναι μονο Γερμανικο προνομιο οπως θελετε να το παρουσιαζεται για να συντηρειται η δηθεν παντοτινη Γερμανικη ανωτεροτητα.Ο προμηθευτης της Gιulia ειναι Γαλλικη εταιρεια που προμηθευει και τους τρεις Γερμανους.......με την υποσημειωση οτι το εσωτερικο της Giulia ειναι ποιοτηκοτερο με βαση τα λεγομενα του ιδιου του προμηθευτη ,με πιο προηγμεναυλικα που οι τρεις Γερμανοι θα τοποθετησουν στα μοντελα τους οταν θα ανανεωσουν την γκαμα τους.