Το αφεντικό της Volkswagen παραδέχθηκε πως η εξέλιξη του νέας γενιάς Phaeton ήταν αρκετά προχωρημένη, όταν η εταιρεία αποφάσισε να το παγώσει, θεωρώντας πως δεν θα τα βγάλει πέρα με το Tesla Model S.
Ποιος έφαγε το Phaeton;
5.511 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2017)
To αφεντικό της Volkswagen ομολόγησε πως η εταιρεία του ακύρωσε τη νέα γενιά του Phaeton, καθώς θεώρησαν πως δεν θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστικό με το Tesla Model S. Τι ετοιμάζουν οι Γερμανοί για τη νέα τους ναυαρχίδα;
Συζητώντας στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης, το αφεντικό της Volkswagen, Herbert Diess, παραδέχθηκε πως η εξέλιξη του νέας γενιάς Phaeton ήταν αρκετά προχωρημένη, όταν η εταιρεία αποφάσισε να το παγώσει, θεωρώντας πως δεν θα τα βγάλει πέρα με το Tesla Model S.
Ο κος Diess είπε μεταξύ άλλων: «Ένα σύγχρονο μεγάλο σεντάν πρέπει να είναι ανταγωνιστικό και να έχει ένα πλεονέκτημα έναντι του Τesla, που είναι το σημείο αναφοράς και το οποίο σε πολλές περιοχές κυριαρχεί στην κατηγορία.». Συνέχισε λέγοντας: «Αν πηγαίναμε πίσω στο χρόνο θα παίρναμε την Tesla στα σοβαρά και φυσικά αυτό κάνουμε τώρα με την ηλεκτρική μας στρατηγική.».
Λέγεται πως η εταιρεία έχει ξεκινήσει να δουλεύει πάνω στο νέο Phaeton και πως θα μας το παρουσιάσει μέχρι το 2020. Θα είναι τελείως διαφορετικό μοντέλο από αυτό που θυμόμαστε και μάλλον θα έχει και άλλο όνομα.
Μα πρωτο εμποδιο και ουσιαστικα το σημαντικοτερο εχει να κανει με την καταγωγη του ονομα τος του.
VW δηλαδη αυτοκινητο του λαου...ποιος λογικα σκεπτομενος ανθρωπος και μαλιστα πλουσιος που αναζητα το κατι διαφορετικο θα επενδυε στο ονομα που εχει το ταπεινο golf για να μπει στην κατηγορια των premium κατασκευαστων οπως mercedes lexus bmw infiniti?Απετυχε γιατι δεν εχει το ειδικο βαρος που πρεπει...καλο να αχολουνται με polo-golf-up που ειναι μεχρι εκει η ταξη τους στα μικρομεσαια αλλα ποιο πανω απλα ειναι ανυπαρκτη σαν ονομα και αξια η vw!
Ίσως να μην μπορούσε να ανταγωνιστεί και το ''συγγενικό'' A8..Γνωρίζει κάποιος αν έκανε επιτυχία γενικά στην Ευρώπη?Εδώ στην Ελλάδα μετρημένα στα δάκτυλα ,άντε το πολύ δυο φορές να το έχω δει και αυτά με ξένες πινακίδες!Ίσως το ίδιο να έγινε και με το Renault Latitude και να κόπηκε και σου λέει ας βγάλω το Talisman στο ίδιο μέγεθος, αλλά σε λιγότερα κυβικά για να γίνει πιο προσυτό..Στην ίδια κατηγορία εκτός Ευρώπης οι Ιάπωνες φαίνεται να έχουν το πάνω χέρι
Αυτο που η vw θελει να το παίξει premium με αυτοκίνητα σα το phaeton και μου θελει να ανταγωνιστεί και την tesla κιόλας τι να πω! Εχουν χαμένα και τα αυγά και τα πασχάλια! sakis88 με τη Renault και το Latitude που αντικατέστησε το Vel Satis ηταν μεγάλη αποτυχία! Όσον αφορά τωρα το Talisman αυτο αντικατέστησε τη Laguna!
@Πειραιωτης:Τα lexus και τα Infinity το 90% θα τα περασει για κινεζικες (ή κορεατικες βλ genesis) απομιμήσεις.Το υπολοιπο 10% ξερει ότι είναι Toyota και Datsun αντιστοιχα.Οποτε χιλιες φορες VW.
Ρε παιδιά τι λέτε; Ο αντικαταστάτης του μοντέλου έχει βγεί ήδη εδω και εναν χρόνο και είναι το Phideon για την αγορά της Κίνας, επειδή εδω στην Ευρώπη δεν έπιασε τόπο. Επίσης το Phaeton ήταν ενα απο τα μοντέλα που επηρεάστηκε απο την Παγκόσμια κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας του 2008-2010.
Μα πρωτο εμποδιο και ουσιαστικα το σημαντικοτερο εχει να κανει με την καταγωγη του ονομα τος του. VW δηλαδη αυτοκινητο του λαου...ποιος λογικα σκεπτομενος ανθρωπος και μαλιστα πλουσιος που αναζητα το κατι διαφορετικο θα επενδυε στο ονομα που εχει το ταπεινο golf για να μπει στην κατηγορια των premium κατασκευαστων οπως mercedes lexus bmw infiniti?Απετυχε γιατι δεν εχει το ειδικο βαρος που πρεπει...καλο να αχολουνται με polo-golf-up που ειναι μεχρι εκει η ταξη τους στα μικρομεσαια αλλα ποιο πανω απλα ειναι ανυπαρκτη σαν ονομα και αξια η vw!
Ίσως να μην μπορούσε να ανταγωνιστεί και το ''συγγενικό'' A8..Γνωρίζει κάποιος αν έκανε επιτυχία γενικά στην Ευρώπη?Εδώ στην Ελλάδα μετρημένα στα δάκτυλα ,άντε το πολύ δυο φορές να το έχω δει και αυτά με ξένες πινακίδες!Ίσως το ίδιο να έγινε και με το Renault Latitude και να κόπηκε και σου λέει ας βγάλω το Talisman στο ίδιο μέγεθος, αλλά σε λιγότερα κυβικά για να γίνει πιο προσυτό..Στην ίδια κατηγορία εκτός Ευρώπης οι Ιάπωνες φαίνεται να έχουν το πάνω χέρι
Αυτο που η vw θελει να το παίξει premium με αυτοκίνητα σα το phaeton και μου θελει να ανταγωνιστεί και την tesla κιόλας τι να πω! Εχουν χαμένα και τα αυγά και τα πασχάλια! sakis88 με τη Renault και το Latitude που αντικατέστησε το Vel Satis ηταν μεγάλη αποτυχία! Όσον αφορά τωρα το Talisman αυτο αντικατέστησε τη Laguna!
@Πειραιωτης:Τα lexus και τα Infinity το 90% θα τα περασει για κινεζικες (ή κορεατικες βλ genesis) απομιμήσεις.Το υπολοιπο 10% ξερει ότι είναι Toyota και Datsun αντιστοιχα.Οποτε χιλιες φορες VW.
Ρε παιδιά τι λέτε; Ο αντικαταστάτης του μοντέλου έχει βγεί ήδη εδω και εναν χρόνο και είναι το Phideon για την αγορά της Κίνας, επειδή εδω στην Ευρώπη δεν έπιασε τόπο. Επίσης το Phaeton ήταν ενα απο τα μοντέλα που επηρεάστηκε απο την Παγκόσμια κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας του 2008-2010.