Το Lada Niva συνεχίζει ακάθεκτο την πορεία του, εντάσσοντας νέες εκδόσεις στο ενεργητικό του. Αυτή τη φορά, η ειδική έκδοση Bronto (προσοχή, όχι Bronco όπως το Ford) προσφέρεται ως εργοστασιακή έκδοση με αλλαγές στην καμπίνα και όχι μόνο.
Στο τέλος του 2020, η Lada ανακοίνωσε το τέλος της παραγωγής για το σκληροπυρηνικό Niva Bronto. Ωστόσο, η αυξημένη ζήτηση για την εστιασμένη στις off-road δυνατότητες έκδοση του μοντέλου, οδήγησε τους Ρώσους στην απόφαση να το επαναφέρουν στη ζωή το καλοκαίρι του 2021. Αποτέλεσμα αυτή της απόφασης, η αποκάλυψη του ανανεωμένου Lada Niva Bronto με βελτιώσεις που επικεντρώθηκαν κυρίως στοην καμπίνα.
Το Lada Niva Bronto είναι η -ακόμα πιο- off road έκδοση του σκληρού SUV της ρωσικής εταιρείας.
Βασισμένο στο στιβαρό Niva Legend, το Niva Bronto θα πωληθεί σε δύο εκδόσεις, Luxe και Prestige, με την πρώτη να προσφέρει μια πιο «παλιακή» εμφάνιση με μεταλλικούς προφυλακτήρες και τροχούς 15 ιντσών. Η Prestige, από την άλλη, προσθέτει πλαστικούς προφυλακτήρες και προστατευτικά στην περίμετρο και τους θόλους, φώτα ομίχλης και μια διαφορετικής σχεδίασης γρίλια ειδικά για την έκδοση. Και οι δύο παραλλαγές μπορούν να εξοπλιστούν με μια μπάρα LED προσαρμοσμένη στο εμπρός μέρος της οροφής και έναν ειδικό χρωματισμό καμουφλάζ, που σε συνδυασμό με τα 240 χλστ. απόσταση από το έδαφος συνθέτουν μια macho εικόνα.
Το Lada Niva Bronto έχει απόσταση από το έδαφος 24 ολόκληρα εκατοστά, καθιστώντας το πραγματικό αγρίμι εκτός δρόμου, σε συνδυασμό με την τετρακίνηση και τον αειθαλή ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,7 λτ..
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, οι περισσότερες αλλαγές παρατηρούνται στο εσωτερικό. Εκεί συνατούμε τον νέο πίνακα οργάνων, μια τροποποιημένη κεντρική κονσόλα με νέα χειριστήρια κλιματισμού, νέα και πιο άνετα καθίσματα με λειτουργία θέρμανσης και βελτιωμένη ηχομόνωση.
Το σπαρτιάτικο εσωτερικό του Liva επικεντρώνεται στην αντοχή και όχι τόσο στο στιλ και την ποιότητα.
Κάτω από το καπό του σκληροτράχηλου SUV, βρίσκεται ο αθάνατος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρα 1,7 λίτρων της Lada που προσφέρει 83 ίππους. Η τετρακύλινδρη μονάδα συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, στέλνοντας ισχύ και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός συστήματος τετρακίνησης με κλείδωμα εμπρός και πίσω διαφορικών. Το Niva Bronto διαθέτει επίσης μια ελαφρώς τροποποιημένη και ενισχυμένη ανάρτηση για καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου.
Η Lada δέχεται ήδη παραγγελίες για το ανανεωμένο Niva Bronto στις αντιπροσωπείες της σε ολόκληρη τη Ρωσία, ενώ είναι περιττό να πούμε ότι το μοντέλο δεν θα εξαχθεί σε άλλες αγορές. Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως, η νέα γενιά του Niva έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί τελικά το 2024. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το επερχόμενο Niva θα εφοδιάζεται με turbo βενζινοκινητήρα 1,3 λτ. της Renault, καθιστώντας το, το πρώτο Niva στην ιστορία, από το 1977 μέχρι σήμερα, με εργοστασιακό turbo κινητήρα.