ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Παρόλο που η δουλειά έχει ήδη ξεκινήσει, υβριδική παραλλαγή θα διαθέτει η επόμενη γενιά της 911, η οποία αναμένεται γύρω στο 2020 (στη φωτό η τωρινή 911 Turbo S).
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παρόλο που η δουλειά έχει ήδη ξεκινήσει, υβριδική παραλλαγή θα διαθέτει η επόμενη γενιά της 911, η οποία αναμένεται γύρω στο 2020 (στη φωτό η τωρινή 911 Turbo S).

Porsche 911 plug-in hybrid

4.326 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2016)

Από επίσημα χείλη υπήρξε επιβεβαίωση πως η επόμενη γενιά της Porsche 911 που αναμένεται το 2020, θα διαθέτει και υβριδική έκδοση που φορτίζει στην πρίζα.

Μετά από φήμες, διαρροές και κατασκοπευτικές φωτογραφίες μηνών, η Porsche επιβεβαίωσε επιτέλους πως δουλεύει πάνω σε μία υβριδική έκδοση της 911 που φορτίζει στην πρίζα (plug-in hybrid). Τη «χάρη» μας έκανε ο αρχιμηχανικός της 911 Turbo, κος Erhard Mossle, στο περιθώριο της έκθεσης του Ντιτρόιτ.Κατά τα λεγόμενα, λοιπόν, του κου Mossle, η δουλειά πάνω στο αυτοκίνητο έχει ήδη ξεκινήσει. Παρόλα αυτά, υβριδική παραλλαγή θα διαθέτει η επόμενη γενιά της 911, η οποία αναμένεται γύρω στο 2020. Όπως χαρακτηριστικά είπε ο κος Mossle «χρειάζεται αρκετός χρόνος μέχρι να βγάλεις κάτι τέτοιο στην αγορά», ενώ συνέχισε εξηγώντας πως «πρέπει να λύσουμε πρώτα πολλά θέματα, όπως τα προβλήματα χώρου».Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της κατασκευής θα είναι να χωρέσουν οι ογκώδεις μπαταρίες δίπλα στον 6κύλινδρο κινητήρα που βρίσκεται πίσω. Επιπροσθέτως, ο τουλάχιστον ένας ηλεκτρικός κινητήρας, θα ανεβάσει περαιτέρω το βάρος της υβριδικής 911. Έτσι, η Porsche θα πρέπει να βρει λύσεις μέσω «εξωτικών» υλικών, ώστε να περιορίσει στο ελάχιστο την επιβάρυνση του βάρους του οχήματος. Εδώ όμως υπάρχει ο κίνδυνος της αύξησης του κόστους, καθώς όπως τόνισε και ο κος Mossle, η ευρεία χρήση ανθρακονήματος δεν ταιριάζει σε ένα αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής όπως η 911.

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις θα είναι να χωρέσουν οι μπαταρίες δίπλα στον 6κύλινδρο κινητήρα που βρίσκεται πίσω, αλλά και να μην ανέβει πολύ το βάρος της υβριδικής 911.

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις θα είναι να χωρέσουν οι μπαταρίες δίπλα στον 6κύλινδρο κινητήρα που βρίσκεται πίσω, αλλά και να μην ανέβει πολύ το βάρος της υβριδικής 911.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR