Η καινούργια εκδοχή της Porsche 919 Hybrid σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Adreas Seidl, είναι όντως νέα κατά 60% - 70%.
Porsche 919 Hybrid (+vid)
Η Porsche παρουσιάζει τη νέα εκδοχή της 919 Hybrid, το φετινό LMP1 αγωνιστικό όχημα των 900 ίππων, με το οποίο θα υπερασπιστεί τον τίτλο του πρωταθλήματος WEC και κυρίως θα προσπαθήσει να κερδίσει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans.
Ο υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος V4 κινητήρας της 919 Hybrid είναι σύμφωνα με την Porsche ο πιο αποδοτικός κινητήρας εσωτερικής καύσης που έχει κατασκευάσει μέχρι στιγμής.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ο υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος V4 κινητήρας της 919 Hybrid είναι σύμφωνα με την Porsche ο πιο αποδοτικός κινητήρας εσωτερικής καύσης που έχει κατασκευάσει μέχρι στιγμής. Αποδίδει λίγο κάτω από 500 ίππους, με τη συνολική ισχύ να είναι κοντά στα 900 άλογα χάρη στον ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από δύο συστήματα ανάκτησης ενέργειας από το φρενάρισμα και από τα καυσαέρια. Μια μικρή τουρμπίνα είναι τοποθετημένη στην εξάτμιση και περιστρέφεται ως τις 120.000 σ.α.λ. Είναι συνδεδεμένη με μια γεννήτρια, που αναλαμβάνει να φορτίσει τη μπαταρία ιόντων λιθίου.
Η νέα σεζόν του WEC φέρνει νέους κανονισμούς σε ότι αφορά την αεροδυναμική πίεση των μονοθεσίων, κάνοντας τα αυτοκίνητα να παράγουν λιγότερη κάθετη αεροδυναμική πίεση, μειώνοντας την ταχύτητα στις στροφές, προκειμένου να αυξηθεί η ασφάλεια τους. Έτσι η 919 Hybrid 2017 εναρμονίζεται στους κανονισμούς, έχοντας διαφορετική μύτη και sidepods, με την Porsche να ετοιμάζει δύο διαφορετικά αεροδυναμικά πακέτα κατά τη διάρκεια της σεζόν. Στιλιστικά διαθέτει νέα, μεγαλύτερα LED φωτιστικά σώματα.
Το ένα πλήρωμα αποτελείται από τους Neel Jani, Andre Lotterer και Nick Tandy και το άλλο από τους Timo Bernhard, Brendon Hartley και Earl Bamber. Το φετινό πρωτάθλημα WEC θα ξεκινήσει στις 16 Απριλίου με τις 6 ώρες του Silverstone, ενώ οι 24 ώρες του Le Mans, θα διεξαχθούν στις 17 και 18 Ιουνίου.