Τις πρώτες εικόνες teaser της νέας της ναυαρχίδας, που θα είναι ένα ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και έξτρα hi-tech καμπίνα παρουσίασε η Porsche!
Η Porsche έκανε πολλά περισσότερα από το να ανακοινώσει απλώς την ηλεκτρική Cayenne κατά τη διάρκεια της Ετήσιας Συνέντευξης Τύπου. Όπως σας ενημερώσαμε σχετικά, μέσα σε αυτά ήταν και η επιβεβαίωση της έλευσης ενός νέου ηλεκτρικού SUV που θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα της. Μάλιστα η γερμανική φίρμα προχώρησε και στη δημοσιοποίηση των πρώτων teaser εικόνων.
Αυτές δείχνουν το αυτοκίνητο κάτω από ένα σεντόνι, το οποίο μας επιτρέπει να διακρίνουμε μονάχα τις σχεδιαστικές γραμμές και εν μέρει τις αναλογίες που θα έχει. Ωστόσο το πιο σημαντικό είναι οι πληροφορίες που τις συνοδεύουν. Όπως λοιπόν γνωρίζουμε το αμιγώς ηλεκτρικό SUV εξελίσσεται με την κωδική ονομασία «Κ1». Θα είναι τοποθετημένο πάνω από την Cayenne στην γκάμα της εταιρείας και θα έρθει βασισμένο στην πλατφόρμα SSP Sport, που κατασκευάστηκε από την Porsche.
Έξτρα hi-tech χαρακτηριστικά στην καμπίνα για «νέα εμπειρία»
Το εσωτερικό του θα εμπεριέχει τρεις σειρές καθισμάτων για επτά θέσεις επιβατών. Παράλληλα ο επικεφαλής της εταιρείας Oliver Blume εκτός από ισχυρές επιδόσεις και αυτόνομες λειτουργίες οδήγησης, υποσχέθηκε για την καμπίνα μία «εντελώς νέα εμπειρία», αφήνοντας να εννοηθεί πως θα υπάρχουν έξτρα hi-tech χαρακτηριστικά τα οποία δε θα έχουμε δει σε κανένα άλλο μοντέλο της μάρκας.
Θα απευθύνεται κυρίως σε Κίνα και ΗΠΑ
Το μεσαίο ηλεκτρικό SUV θα προσφερθεί στην Ευρώπη, ωστόσο θα απευθύνεται κυρίως στις δύο μεγαλύτερες και πιο κερδοφόρες αγορές, αυτές δηλαδή των Κίνα και ΗΠΑ. Μάλιστα η πρώτη συνεχίζει να είναι η μεγαλύτερη ενιαία αγορά της Porsche, η οποία στοχεύει να αυξήσει ακόμα περισσότερο το μερίδιό της σε αυτή.
Η ναυαρχίδα της Porsche ετοιμάζεται!!!
- Με τρεις σειρές καθισμάτων στην καμπίνα.
- Έξτρα hi-tech SUV που θα προσφέρει «νέες εμπειρίες».
- Θα είναι πάνω από την Cayenne που θα γίνει ηλεκτρική.
- Στην τελευταία και πιο σύγχρονη πλατφόρμα SSP Sport.
Την ηλεκτρική πανίσχυρη SUVάρα από την Porsche ή την Ferrari Purosangue με το V12 μοτέρ των 725 ίππων;