Πόσο καίει ένα μεταχειρισμένο 5ετίας; Βενζίνη, ντίζελ ή αέριο, τι συμφέρει τελικά; Δείτε τώρα πόσα ευρώ καίει το χρόνο, ανάλογα με το καύσιμο.
Βενζινοκίνητο: 2.160 ευρώ / χρόνο*
Τα βενζινοκίνητα 5ετίας είχαν κινητήρες που έκαιγαν στην πράξη, κοντά στα 9,0 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα, σε αντίθεση με τα καινούργια βενζινοκίνητα μοντέλα, τα οποία λόγω των νέων κινητήρων τους, μικρής χωρητικότητας turbo, έχουν μειώσει την κατανάλωσή τους στα 6,5 λτ./100 χλμ. Αρα, για 15.000 χλμ./χρόνο, όσα δηλαδή κάνει ένας μέσος οδηγός σήμερα, το κόστος καυσίμου ενός βενζινοκίνητου 5ετίας είναι 2.160 ευρώ/χρόνο.
Βενζινοκίνητο με LPG: 1.300 ευρώ / χρόνο*
Ένας τρόπος για να μειώσει κανείς το κόστος από την κατανάλωση καυσίμου, είναι να τοποθετήσει υγραέριο (LPG) στο μεταχειρισμένο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Με αυτό τον τρόπο μπορεί η κατανάλωση να αυξάνεται κατά 20% (από τα 9,0 λτ./100 χλμ., θα πάει στα 10,8 λτ./ 100 χλμ.), όμως λόγω του χαμηλού κόστους του καυσίμου (0,79 ευρώ/λτ. έναντι 1,51 της αμόλυβδης), μειώνεται σημαντικά το πόσο πληρώνει ο οδηγός. Αρα, για 15.000 χλμ./χρόνο, το κόστος καυσίμου ενός βενζινοκίνητου 5ετίας με LPG είναι 1.312 ευρώ/χρόνο.
Diesel: 1.240 ευρώ / χρόνο*
Ένα πετρελαιοκίνητο μεταχειρισμένο 5ετίας «καίει» στην πράξη αρκετά λιγότερο από ό,τι ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο, αφού μια μέση τιμή κατανάλωσης στα 6,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα μπορεί να επιτευχθεί. Σε συνδυασμό μάλιστα με το γεγονός ότι το diesel ως καύσιμο είναι φθηνότερο από ό,τι η βενζίνη (προς το παρόν!), τότε για κάποιον που διανύει 15.000 χλμ./χρόνο, το κόστος καυσίμου ενός diesel 5ετίας είναι 1.238 ευρώ.
Έχετε φίλους που ψάχνουν μεταχειρισμένο 5ετίας, αλλά δεν ξέρουν τι καύσιμο τους συμφέρει; Κοινοποιήστε το κείμενο και διαφωτίστε τους!
*Τιμή αμόλυβδης: 1,60 ευρώ/λίτρο, Τιμή LPG: 0,81 ευρώ/λίτρο, Τιμή diesel: 1,38 ευρώ/λίτρο, 15.000 χλμ./χρόνο
Στα 5 ετιας που γράφεται 9 lt , σίγουρα θα μιλάτε για μέσα στη πόλη,ενώ τα 6, 5 θα εννοείται μέση κατανάλωση. Στο άρθρο σας για τις πραγματικές καταναλώσεις τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά αν κινείστε στην πόλη ή στην εθνική. Προσωπικά ένα kia PICANTO 11 ετιας που έχω έχει κατανάλωση στη πόλη 7 -7, 3 (γέμισμα άδειασμα γέμισμα ρεζερβουάρ )στην εθνική 5-5, 3 το δε οπελ άστρα 17 ετιας στην πόλη 9 -9,4 στην εθνική 6 -6, 2.
Εχω ενα mazda 2 14 χρονων και καιει 9 λιτρα περιπου στα 100χιλ.Δηλαδη με 30ευρω κανω 220 με 230χιλ. περιπου.Τις ταχυτητες τις αλλαζω στις 3.5 με 4 χιλιαδες στροφες.Πριν 1,5 μηνα του εβαλα φυσικο αεριο και με 4.5 εως 5 ευρω κανω 105 με 110 χιλιομετρα χωρις να αλλαξω τον τροπο οδηγηση μου.Οποιος εχει κοντα πρατηριο Φ.Α και το κεφαλαιο των 2000ευρω περιπου (αναλογα τι δεξαμενη θα βαλεις) να το βαλετε.Ειναι μεγαλη υποθεση να δινεις στον βενζινα 5ευρω αντι για 30 και να ψαχνετε να σου βρει ρεστα.
Νομίζω ότι το άρθρο είναι επιτηδευμένα ασαφές όσον αφορά τις τιμές κατανάλωσης, ώστε να καταλήγει στο συμπέρασμα που επιδιώκει...
Στα 5 ετιας που γράφεται 9 lt , σίγουρα θα μιλάτε για μέσα στη πόλη,ενώ τα 6, 5 θα εννοείται μέση κατανάλωση. Στο άρθρο σας για τις πραγματικές καταναλώσεις τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά αν κινείστε στην πόλη ή στην εθνική. Προσωπικά ένα kia PICANTO 11 ετιας που έχω έχει κατανάλωση στη πόλη 7 -7, 3 (γέμισμα άδειασμα γέμισμα ρεζερβουάρ )στην εθνική 5-5, 3 το δε οπελ άστρα 17 ετιας στην πόλη 9 -9,4 στην εθνική 6 -6, 2.
Εχω ενα mazda 2 14 χρονων και καιει 9 λιτρα περιπου στα 100χιλ.Δηλαδη με 30ευρω κανω 220 με 230χιλ. περιπου.Τις ταχυτητες τις αλλαζω στις 3.5 με 4 χιλιαδες στροφες.Πριν 1,5 μηνα του εβαλα φυσικο αεριο και με 4.5 εως 5 ευρω κανω 105 με 110 χιλιομετρα χωρις να αλλαξω τον τροπο οδηγηση μου.Οποιος εχει κοντα πρατηριο Φ.Α και το κεφαλαιο των 2000ευρω περιπου (αναλογα τι δεξαμενη θα βαλεις) να το βαλετε.Ειναι μεγαλη υποθεση να δινεις στον βενζινα 5ευρω αντι για 30 και να ψαχνετε να σου βρει ρεστα.