Πόσο καλό είναι το Audi Q4 e-tron;
Πώς τα πάει το Audi Q4 e-tron απέναντι στον ανταγωνισμό; Το συγκρίνουμε με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά οικογενειακά SUV και hatchback, σύμφωνα με τις -πραγματικές- μετρήσεις του autotriti σε επιδόσεις, χώρους, κατανάλωση και τιμή.
Tο Audi Q4 e-tron απέναντι στον ανταγωνισμό
H Audi στη μάχη που δίνεται ανάμεσα στα οικογενειακα ηλεκτρικά μοντέλα προτάσσει το Q4 e-tron (εδώ μπορείτε να διαβάσετε όλες τις ειδήσεις και δοκιμές του), το premium σκέλος της ηλεκτρικής τριλογίας του ομίλου VW που απαρτίζεται από τα VW ID.4 και Skoda Enyaq και με τα οποία το μοντέλο της Audi μοιράζεται πάτωμα και μηχανικά μέρη. Σε μια εντελώς διαφορετική υλοποίηση φυσικά, τόσο σε ό,τι αφορά στην εξωτερική σχεδίαση, όσο και στην καμπίνα των επιβατών.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σε δύο εκδόσεις μπαταρίας και τρεις εκδόσεις ισχύος
Το Q4 e-tron διατίθεται στην Ελλάδα σε δύο εκδόσεις μπαταρίας και τρεις εκδόσεις ισχύος. Η μπαταρία με 9 κυψέλες για το Q4 35 e-tron έχει καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 52 kWh, ενώ οι τιμές για τη μεγάλη μπαταρία των 12 κυψελών στο Q4 40 e-tron και Q4 50 e-tron quattro είναι 77 kWh (82 kWh ακαθάριστο). Το Q4 35 e-tron και το Q4 40 e-tron έχουν έναν ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς, με έξοδο 170 ίππων και 204 ίππων αντίστοιχα. Η κορυφαία έκδοση Q4 50 e-tron quattro έχει δύο ηλεκτροκινητήρες για την ηλεκτρική τετρακίνηση quattro. Εμείς έχουμε δοκιμάσει τις δύο πιο ισχυρές από αυτές. Τέλος προσφέρεται και στην έκδοση Sportback, η οποία διαθέτει κουπέ σχεδιαστικά στοιχεία.
Τελικά αξίζει να πάρω το Audi Q4 e-tron;
Στο δια ταύτα λοιπόν συγκρίνουμε σε 13 τομείς τα 30 οικογενειακά ηλεκτρικά μοντέλα που έχουμε μετρήσει στο Test Center μας, για να μην χρειάζεται να... μαδάτε μαργαρίτες, για να δείτε αν τελικά αξίζει το Audi Q4 e-tron ή όχι, αλλά να είστε σίγουροι με δεδομένα και αποδείξεις.
- Η αυτονομία του σε ταξίδι είναι από 342-373 χλμ. ανάλογα την έκδοσην. Καλό νούμερο ειδικά αυτό της δικίνητης που είναι από τις καλές της κατηγορίας (συγκρικά με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά).
- Η κατανάλωση στο ταξίδι είναι 18,8 kWh/100 χλμ. για το 2κίνητο και 21,5 για το 4κίνητο. Η πρώτη τιμή κατατάσσεται στο μ.ο. της κατηγορίας, η 2η πιο κάτω που σημαίνει ότι τσιμπάει συγκρτικά αλλά έχει μεγάλη μπαταρία και για αυτό η αυτονομία που διαβάσετε πιο πάνω.
- Η κατανάλωση μέσα στην πόλη είναι κάπως αυξημένη συγκριτικά με τον μέσο όρο της κατηγορίας. 16,8 kWh/100 χλμ. έχει η έκδοση των 204 ίππων και 19,5 kWh/100 χλμ. η τετρακίνητη με τους 299 ίππους.
- Καλό είναι συνολικά σε χώρους, παρόλο που βρίσκεται πίσω από τα «αδέρφια» του στον εσωτερικό ανταγωνισμό.
- Η καμπίνα στην πίσω σειρά καθισμάτων έχει φάρδος σχεδόν 1,4 μ., που σημαίνει ότι πίσω κάθονται άνετα τρεις ενήλικες επιβάτες.
- Το ίδιο ισχύει και για τον χώρο που θα έχουν σε κεφάλι και γόνατα. 20 εκατοστά αέρας στα πόδια και 6 εκ. στο κεφάλι σημαίνει ότι χωράει επιβάτες με ύψος έως 1,87 εκ.!
- Από την άλλη στο Sportback αμάξωμα οι πίσω επιβάτες έχουν λιγότερο χώρο για το κεφάλι λόγω σχεδίασης. Οι πάνω από 1,83 μ. δεν θα χωρέσουν.
- Τα 520 λίτρα χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ είναι πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, αν και υστερεί συγκριτικά με τα αδελφά VW ID.4 και Skoda Enyaq.
- Στο προσπέρασμα συγκαταλέγεται στα χειρότερα της κατηγορίας του. Θέλει 4,42 δλ. για το 60-100 η έκδοση με τους 204 ίππους. Καλύτερα τα πράγματα για την ισχυρή έκδοση που θα κάνει χρόνο 3,27 δλ..
- Το τετρακίνητο φρέναρε σε 37,1 μ. και αξιολογείται ως καλή επίδοση για τα όρια του Test Center του AutoΤρίτη, ενώ το δικίνητο φρέναρε σε 38,1 μέτρα, νούμερο που το αξιολογεί στο μ.ο. για τα όρια του Κέντρο Δοκιμών μας.
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την κατάταξή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική κατάταξη.Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις επόμενες επιλογές και τι λαμβάνουμε υπόψη για να κάνουμε την κατάταξη και στους 3 επιμέρους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων και της ασφάλειας.
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 2º | 13º | 9º | |
2º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 5º | 1º | 15º | |
3º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 7º | 13º | 9º | |
4º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 28º | 4º | 2º | |
5º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 8º | 7º | 4º | |
6º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 20º | 10º | 3º | |
7º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 17º | 3º | 13º | |
8º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 29º | 13º | 1º | |
9º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 16º | 10º | 5º | |
10º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 13º | 2º | 20º | |
11º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 13º | 6º | 22º | |
12º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 10º | 12º | 18º | |
13º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 19º | 9º | 12º | |
14º | MERCEDES EQB 250 190ps KWh | 8º | 18º | 25º | |
15º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 26º | 7º | 5º | |
16º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 17º | 13º | 18º | |
17º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 25º | 13º | 7º | |
18º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 10º | 4º | 16º | |
19º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 13º | 24º | 7º | |
20º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 21º | 25º | 11º | |
21º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 23º | 18º | 21º | |
22º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 5º | 26º | 27º | |
23º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 3º | 28º | 29º | |
24º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 22º | 22º | 23º | |
25º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 27º | 21º | 14º | |
26º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 4º | 29º | 28º | |
27º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 30º | 20º | 16º | |
28º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 1º | 27º | 30º | |
29º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 10º | 30º | 23º | |
30º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 23º | 22º | 26º |
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατα νάλωση | |
---|---|---|
1º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 14,3 |
2º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 14,5 |
3º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 15,3 |
4º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 16,1 |
5º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 16,2 |
6º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 16,2 |
7º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 16,4 |
8º | MERCEDES EQB 250 190ps KWh | 17 |
9º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 17 |
10º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 17,7 |
11º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 17,7 |
12º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 17,7 |
13º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 17,8 |
14º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 17,8 |
15º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 17,8 |
16º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 18 |
17º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 18,3 |
18º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 18,3 |
19º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 18,8 |
20º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 19 |
21º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 19,1 |
22º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 19,4 |
23º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 19,9 |
24º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 19,9 |
25º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 20,9 |
26º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 21,4 |
27º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 21,7 |
28º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 21,9 |
29º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 24,2 |
30º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 26,6 |
Κατανάλωση στην πόλη
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 13,1 |
2º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 13,2 |
3º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 13,7 |
4º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 14,8 |
5º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 14,8 |
6º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 15,1 |
7º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 15,4 |
8º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 15,4 |
9º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 16,1 |
10º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 16,4 |
11º | MERCEDES EQB 250 190ps KWh | 16,5 |
12º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 16,5 |
13º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 16,7 |
14º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 16,8 |
15º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 16,8 |
16º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 16,8 |
17º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 16,9 |
18º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 17,2 |
19º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 17,5 |
20º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 17,6 |
21º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 18,5 |
22º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 18,5 |
23º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 18,8 |
24º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 19,1 |
25º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 19,5 |
26º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 19,6 |
27º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 20,1 |
28º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 20,2 |
29º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 23,5 |
30º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 25 |
Κατανάλωση σε ταξίδι
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 17,1 |
2º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 17,5 |
3º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 17,5 |
4º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 17,6 |
5º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 17,8 |
6º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 18 |
7º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 18,1 |
8º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 18,5 |
9º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 18,5 |
10º | MERCEDES EQB 250 190ps KWh | 18,5 |
11º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 18,5 |
12º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 18,5 |
13º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 18,8 |
14º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 18,8 |
15º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 19,1 |
16º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 19,5 |
17º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 19,5 |
18º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 20 |
19º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 20,6 |
20º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 21 |
21º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 21,5 |
22º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 21,5 |
23º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 22,1 |
24º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 22,5 |
25º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 24 |
26º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 24,5 |
27º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 24,5 |
28º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 26,5 |
29º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 28,5 |
30º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 31 |
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 490 |
2º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 426 |
3º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 397 |
4º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 378 |
5º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 373 |
6º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 370 |
7º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 367 |
8º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 363 |
9º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 356 |
10º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 342 |
11º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 342 |
12º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 340 |
13º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 331 |
14º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 328 |
15º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 315 |
16º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 302 |
17º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 291 |
18º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 289 |
19º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 289 |
20º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 288 |
21º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 287 |
22º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 284 |
23º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 271 |
24º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 271 |
25º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 270 |
26º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 260 |
27º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 242 |
28º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 216 |
29º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 154 |
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh |
2º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh |
3º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
4º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh |
5º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh |
6º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh |
7º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh |
8º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh |
9º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh |
10º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh |
11º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh |
12º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
13º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh |
14º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh |
15º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh |
16º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh |
17º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh |
18º | MERCEDES EQB 250 190ps KWh |
19º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh |
20º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh |
21º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh |
22º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh |
23º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh |
24º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh |
25º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh |
26º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh |
27º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh |
28º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh |
29º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh |
30º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh |
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 145,5 |
2º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 145,0 |
3º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 145,0 |
4º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 145,0 |
5º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 142,5 |
6º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 141,5 |
7º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 140,7 |
8º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 140,5 |
9º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 139,5 |
10º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 139,5 |
11º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 139,5 |
12º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 139,5 |
13º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 139,5 |
14º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 139,5 |
15º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 139,5 |
16º | MERCEDES EQB 250 190ps KWh | 139,4 |
17º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 139,4 |
18º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 139,2 |
19º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 139,0 |
20º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 138,0 |
21º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 138,0 |
22º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 137,5 |
23º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 136,8 |
24º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 136,8 |
25º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 136,2 |
26º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 135,5 |
27º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 135,5 |
28º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 134,5 |
29º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 133,2 |
30º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 131,5 |
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 26,5 |
2º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 26,5 |
3º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 23,5 |
4º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 21,0 |
5º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 21,0 |
6º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 20,5 |
7º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 20,5 |
8º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 20,5 |
9º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 20,5 |
10º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 20,5 |
11º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 20,5 |
12º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 20,0 |
13º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 20,0 |
14º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 20,0 |
15º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 19,5 |
16º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 19,5 |
17º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 18,5 |
18º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 17,0 |
19º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 16,6 |
20º | MERCEDES EQB 250 190ps KWh | 16,6 |
21º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 16,5 |
22º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 14,5 |
23º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 14,2 |
24º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 14,1 |
25º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 14,0 |
26º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 14,0 |
27º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 13,8 |
28º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 13,8 |
29º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 13,5 |
30º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 10,5 |
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 7,5 |
2º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 7,5 |
3º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 7,5 |
4º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 7,0 |
5º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 6,6 |
6º | MERCEDES EQB 250 190ps KWh | 6,6 |
7º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 6,5 |
8º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 6,5 |
9º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 6,5 |
10º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 6,0 |
11º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 5,8 |
12º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 5,8 |
13º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 5,5 |
14º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 5,5 |
15º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 4,8 |
16º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 4,5 |
17º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 4,4 |
18º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 3,8 |
19º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 3,8 |
20º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 3,8 |
21º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 3,8 |
22º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 3,5 |
23º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 2,8 |
24º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 2,5 |
25º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 2,2 |
26º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 2,0 |
27º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 1,0 |
28º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 1,0 |
29º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 1,0 |
30º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 0,5 |
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Γίνεται με την μέθοδο του «Ταμερλάνου». Συγκεκριμένα, έχουμε έναν κύβο γεμάτο με αφρώδες υλικό, από τον οποίο γεμίζουμε το πορτ-μπαγκάζ, μέχρι το ύψος της εταζέρας. Έπειτα μετράμε πόσα εκατοστά κατέβηκε το αφρώδες υλικό στον κύβο μας και πολλαπλασιάζοντάς το με τις διαστάσεις του κύβου, ξέρουμε πόσα λίτρα ακριβώς χωράει πραγματικά το πορτ-μπαγκάζ κάθε αυτοκινήτου.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 854 |
2º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 854 |
3º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 610 |
4º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 585 |
5º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 584 |
6º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 551 |
7º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 549 |
8º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 543 |
9º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 520 |
10º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 520 |
11º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 520 |
12º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 520 |
13º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 505 |
14º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 500 |
15º | MERCEDES EQB 250 190ps KWh | 495 |
16º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 495 |
17º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 450 |
18º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 430 |
19º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 425 |
20º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 402 |
21º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 402 |
22º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 402 |
23º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 394 |
24º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 385 |
25º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 385 |
26º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 385 |
27º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 367 |
28º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 366 |
29º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 340 |
30º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 340 |
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh |
2º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh |
3º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh |
4º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh |
5º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh |
6º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh |
7º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh |
8º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh |
9º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh |
10º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh |
11º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh |
12º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh |
13º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
14º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh |
15º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh |
16º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh |
17º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh |
18º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh |
19º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
20º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh |
21º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh |
22º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh |
23º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh |
24º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh |
25º | MERCEDES EQB 250 190ps KWh |
26º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh |
27º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh |
28º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh |
29º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh |
30º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh |
Ποια στρίβουν καλύτερα
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 9 |
2º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 9 |
3º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 9 |
4º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 9 |
5º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 9 |
6º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 9 |
7º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 9 |
8º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 9 |
9º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 9 |
10º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 9 |
11º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 9 |
12º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 9 |
13º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 9 |
14º | MERCEDES EQB 250 190ps KWh | 9 |
15º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 9 |
16º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 9 |
17º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 9 |
18º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 9 |
19º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 9 |
20º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 9 |
21º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 9 |
22º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 9 |
23º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 9 |
24º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 9 |
25º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 8 |
26º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 8 |
27º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 8 |
28º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 7 |
29º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 7 |
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 34,3 |
2º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 35,3 |
3º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 35,3 |
4º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 35,8 |
5º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 35,8 |
6º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 35,8 |
7º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 36,5 |
8º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 36,7 |
9º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 36,9 |
10º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 36,9 |
11º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 37 |
12º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 37,1 |
13º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 37,1 |
14º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 37,3 |
15º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 37,3 |
16º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 37,4 |
17º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 37,5 |
18º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 37,8 |
19º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 38,1 |
20º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 38,2 |
21º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 38,3 |
22º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 38,4 |
23º | MERCEDES EQB 250 190ps KWh | 38,6 |
24º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 38,6 |
25º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 39,1 |
26º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 39,3 |
27º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 39,4 |
28º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 39,8 |
29º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 39,9 |
30º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 40,7 |
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 1,84 |
2º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 1,9 |
3º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 2,15 |
4º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 2,19 |
5º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 2,25 |
6º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 2,3 |
7º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 2,42 |
8º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 2,6 |
9º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 2,7 |
10º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 2,77 |
11º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 2,86 |
12º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 3,23 |
13º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 3,27 |
14º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 3,42 |
15º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 3,54 |
16º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 3,56 |
17º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 3,58 |
18º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 3,8 |
19º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 3,81 |
20º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 3,87 |
21º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 3,88 |
22º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 3,91 |
23º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 4,23 |
24º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 4,33 |
25º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 4,37 |
26º | MERCEDES EQB 250 190ps KWh | 4,4 |
27º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 4,42 |
28º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 4,47 |
29º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 4,56 |
30º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 5,17 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »