Πόσο καλό είναι το Fiat Panda Hybrid των 14.590 ευρώ;
- Καλή τιμή 14.590 ευρώ με bonus έκπτωση
- Χαμηλή κατανάλωση μέσα στην πόλη
- Παρκάρει και ελίσσεται εύκολα
- Κινητήρας mild hybrid με 70 PS
Πόσο καλό στην πράξη είναι το Fiat Panda Hybrid;
To Fiat Panda ανήκει στην κατηγορία των μίνι μοντέλων πόλης και ξεχωρίζει με την εξαιρετική οικονομία που προσφέρει σε όλες τις εκδόσεις, την τιμή εκκίνησης (14.590 ευρώ με τη νέα προωθητική καμπάνια Fiat Eco Bonus που συνοδεύει τα εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα πόλης της Fiat), και φυσικά τις compact διαστάσεις και την ευελιξία του.
Όπως κάθε μοντέλο που περνάει το γκαράζ του AutoΤρίτη Test Center, έτσι και το Fiat Panda Hybrid υποβάλλεται στις ενδελεχείς μετρήσεις επιδόσεων, χώρων, κατανάλωσης που αποκαλύπτουν τα πλεονεκτήματα του κάθε μοντέλου και τυχόν σημεία που μπορεί να βελτιωθεί. Παρακάτω βρίσκουμε τα δυνατά σημεία του ιταλικού μίνι με το ήπια υβριδικό σύστημα στο κινητήρα του.
Μάρκα/Μοντέλο | Fiat Panda |
---|---|
Έκδοση μοντέλου | Hybrid |
Model Year | 2020 |
Είδος Κινητήρα | Mild hybrid |
Κυβικά (κ.εκ.) | 999 |
Κιβώτιο | Χειροκίνητο |
Δυνατά σημεία & σημαντικά πλεονεκτήματα | |
Πραγματική κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 6,5 |
Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,8 |
Κύκλος στροφής σε μέτρα | 9,7 |
Χώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,6 |
Τιμή σε ευρώ | 12.960 |
Σημεία στα οποία μπορεί να βελτιωθεί | |
Επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε δλ. | 15,5 |
Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 25,1 |
Φρενάρισμα από τα 100 χλμ./ώρα σε μέτρα | 41,6 |
Χώρος για γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 3,4 |
Θόρυβος στα 120 χλμ./ωρα (db) | 73,6 |
Σημεία άξια αναφοράς και στο κέντρο του ανταγωνισμού | |
Εγγύηση σε έτη | 5 |
Κατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα) | 5,2 |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 731 |
Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 225 |
Πλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,28 |
Οθόνη του infotainment σε ίνστες | 5 |
Αερόσακοι | 6 |
Τα σημεία που μας αρέσουν στo Panda Hybrid
Το μεγαλύτερο προσόν του Fiat Panda Hybrid είναι ότι μπορεί να προσφέρει οικονομικές μετακινήσεις μέσα στους δρόμους της πόλης, με την πραγματική κατανάλωση στην πόλη να είναι σύμφωνα με τις μετρήσεις μας στα 6,5 λτ./100 χλμ. και τη μέση κατανάλωση στα 5,8 λτ./100 χλμ.. Αυτό μεταφράζεται σε χαμηλά ετήσια έξοδα κατανάλωσης σε ετήσιο βάθος, που είναι και το σημαντικότερο για ένα μοντέλο πόλης.
Δεύτερο εξίσου σημαντικό πλεονέκτημα του Panda είναι ότι με κύκλο στροφής μόλις 9,7 μέτρα και σε συνδυασμό με την υψηλή θέση οδήγησης που βοηθά στην περιφερειακή ορατότητα είναι «ό,τι πρέπει» για να κινείται κανείς καθημερινά μέσα στην πόλη. Επίσης, σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center οι πίσω επιβάτες έχουν αρκετό χώρο για τα κεφάλια τους, άρα παρότι compact σε διαστάσεις κάθεσαι άνετα.
Τέλος, η αρχική τιμή των 14.590 ευρώ που αναφέραμε πιο πάνω σε συνδυασμό με την ετοιμοπαράδοτη διάθεσή του κάνει το Panda Hybrid ένα από τα πιο προσιτά αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς. Αυτό μάλλον είναι σημαντικότερο πλεονέκτημα που το καθιστά μία ενδιαφέρουσα επιλογή.
Σημεία στα οποία μπορεί να βελτιωθεί
Ο 1.000άρης ήπια υβριδικός κινητήρας των 70 ίππων είναι αρκετός για να κινεί το αυτοκίνητο μέσα στον αστικό ιστό παρότι το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 15,5 δλ.. Αναφορικά με τα φρένα το 100-0 έρχεται σε 41,6 μέτρα, ενώ θόρυβος στην καμπίνα έρχεται μόνο μετά τα 120 χλμ./ώρα, πεδίο δράσης που δεν ανήκει όμως σε ένα μοντέλο πόλης. Οι πίσω επιβάτες όπως είπαμε έχουν αρκετό χώρο για το κεφάλι και ο χώρος για τα γόνατα (3,4) είναι μικρός αλλά ικανοποιητικός για μοντέλο πόλης.
Συνέχεια του άρθρου >>>