Πόσο καλό είναι το Skoda Enyaq; Πραγματικές μετρήσεις για 14 ηλεκτρικά!
Πώς τα πάει το Skoda Enyaq απέναντι στον ανταγωνισμό; Το συγκρίνουμε με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά οικογενειακά SUV και hatchback, σύμφωνα με τις -πραγματικές- μετρήσεις του autotriti σε επιδόσεις, χώρους, κατανάλωση και τιμή.
Πόσο καλό είναι το Skoda Enyaq; Είναι ωραίο στη διαφήμιση πάντως...
Από μια ωραία διαφήμιση μπορεί να «καρφωθεί» στο μυαλό σου ένα αυτοκίνητο αλλά, πριν βάλεις το χέρι στην τσέπη, δε θέλεις να ξέρεις πόσο καλό είναι στην πραγματικότητα το μοντέλο, στην προκειμένη το ηλεκτρικό Skoda Enyaq, και πού βρίσκεται με βάση τα άλλα αυτοκίνητα που μπορείς να αγοράσεις; Και κάπου εκεί, ακόμα και πριν φτάσεις στην έκθεση για να το δεις από κοντά, το autotriti.gr έρχεται να δώσει την απάντηση σε κάθε σου ερώτημα. Εμείς θα σου πούμε τα υπέρ και τα κατά σε ό,τι έχει να κάνει με κατανάλωση, χώρους, ασφάλεια, φρένα και άλλους νευραλγικούς τομείς, τις ανάγκες και το budget σου τα ξέρεις, οπότε η απόφαση θα γίνει πιο εύκολη από ποτέ. Για πάμε...
Όλα τα μυστικά για το ηλεκτρικό Skoda Enyaq απέναντι στον ανταγωνισμό, βασισμένα σε αντικειμενικά στοιχεία και μετρήσεις.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τα 7 καλά στοιχεία του Skoda Enyaq
- Το Νο.1 ηλεκτρικό σε πορτ-μπαγκάζ που έχουμε μετρήσει με χωρητικότητα 585 λίτρα.
- Συνολικά κατατάσσεται 2ο σε χώρους αφού, πέρα από «θηρίο» σε χώρο αποσκευών, είναι και ευρύχωρο για τους πίσω επιβάτες με αρχοντικούς χώρους (σ.σ. έχει την μεγαλύτερη «άπλα» για το κεφάλι μαζί με το Hyundai Ioniq 5).
- Στο όριο του premium η απτή ποιότητα, αυτό δηλαδή που αισθάνεσαι όταν ψηλαφίζεις την καμπίνα, με χρήση μαλακών υλικών και ιδιαίτερη προσοχή στο φινίρισμα.
- Έχει hi-tech καμπίνα με μια από τις μεγαλύτερες οθόνες αφής (σ.σ. μεγέθους 13 ιντσών) που μπορείς να βρεις σε mainstream μοντέλο στον στάνταρ εξοπλισμό.
- Σε value for money είναι καλό. Κοστίζει κάτω από 40.000 ευρώ με την κρατική επιδότηση και ανήκει στις περιπτώσεις που παίρνεις το «περισσότερο» αμάξι στα λεφτά που θες να διαθέσεις.
- Ευέλικτο στην πόλη, με μικρό κύκλο στροφής (9,3 µ.) που είναι µικρότερος και από αυτόν του Toyota Yaris.
- Φρενάρει αποφασιστικά, καθώς χρειάζεται λίγο πάνω από τα 37 μέτρα, που δεδομένου του βάρους και του όγκου του είναι μια πολύ καλή επίδοση.
Και τώρα τα αρνητικά του Enyaq
- «Τσιμπάει» σε κατανάλωση, καθώς χρειάζεται 17,7 kWh σε μεικτό κύκλο σε πραγματικές συνθήκες. Από τα 14 μοντέλα της σύγκρισής μας, στον τομέα της κατανάλωσης κατατάσσεται στην 8η θέση, όντας ένατο εντός πόλης και όγδοο στο ταξίδι. Άρα, έχεις επιλογές που θα βγάζουν περισσότερα χιλιόμετρα σε αυτονομία.
- Στην προσπέραση δεν το λες και ζωηρό μιας και μένει στην 9η θέση με την μπαταρία των 62 kWh και ισχύ 180 ίππων.
- Τρίτο από το τέλος σε ιπποδύναμη μετά τα 145 άλογα του Mazda MX-30 και τα 150 του Nissan Leaf.
- Έχει λίγα χρόνια εγγύηση (2), όταν για παράδειγμα, η Kia δίνει 7 χρόνια και, αντίστοιχα, η Hyundai 5 έτη χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.
Εσύ όμως τι τύπος είσαι; Εντυπωσιάζεσαι από μία ωραία διαφήμιση ή προτιμάς να έχεις δεδομένα και στοιχεία πριν βάλεις το χέρι στην τσέπη;
Κατανάλωση, χώροι και ασφάλεια του Enyaq απέναντι στον ανταγωνισμό
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την κατάταξή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική κατάταξη.Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις επόμενες επιλογές και τι λαμβάνουμε υπόψη για να κάνουμε την κατάταξη και στους 3 επιμέρους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων και της ασφάλειας.
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 2º | 7º | 1º | |
2º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 5º | 1º | 4º | |
3º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 7º | 5º | 1º | |
4º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 12º | 2º | 5º | |
5º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 11º | 4º | 8º | |
6º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 8º | 5º | 7º | |
7º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 8º | 2º | 5º | |
8º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 13º | 9º | 3º | |
9º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 5º | 10º | 11º | |
10º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 3º | 12º | 12º | |
11º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 14º | 8º | 9º | |
12º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 1º | 11º | 14º | |
13º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 4º | 13º | 13º | |
14º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 8º | 14º | 9º |
Τι καναλώνει σε μεικτή διαδρομή το Enyaq
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατα νάλωση | |
---|---|---|
1º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 14,3 |
2º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 14,5 |
3º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 15,3 |
4º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 16,1 |
5º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 16,2 |
6º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 16,2 |
7º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 17 |
8º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 17,7 |
9º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 17,7 |
10º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 17,7 |
11º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 17,8 |
12º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 18,3 |
13º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 19,1 |
14º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 19,9 |
Κατανάλωση στην πόλη
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 13,1 |
2º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 13,2 |
3º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 13,7 |
4º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 14,8 |
5º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 15,1 |
6º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 15,4 |
7º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 15,4 |
8º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 16,4 |
9º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 16,7 |
10º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 16,8 |
11º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 16,9 |
12º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 17,2 |
13º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 18,5 |
14º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 18,8 |
Κατανάλωση σε ταξίδι
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 17,1 |
2º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 17,5 |
3º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 17,5 |
4º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 17,6 |
5º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 17,8 |
6º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 18,5 |
7º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 18,5 |
8º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 18,5 |
9º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 18,5 |
10º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 18,8 |
11º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 19,5 |
12º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 19,5 |
13º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 20 |
14º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 21,5 |
Πραγματική αυτονομία του Skoda Enyaq σε ταξίδι
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 490 |
2º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 397 |
3º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 373 |
4º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 367 |
5º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 342 |
6º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 328 |
7º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 288 |
8º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 287 |
9º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 284 |
10º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 271 |
11º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 271 |
12º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 270 |
13º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 216 |
14º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 154 |
Τι χώρους έχει το Skoda Enyaq
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh |
2º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
3º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh |
4º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh |
5º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
6º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh |
7º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh |
8º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh |
9º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh |
10º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh |
11º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh |
12º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh |
13º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh |
14º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh |
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 145,0 |
2º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 140,7 |
3º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 140,5 |
4º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 139,5 |
5º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 139,5 |
6º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 139,5 |
7º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 139,0 |
8º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 138,0 |
9º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 137,5 |
10º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 136,8 |
11º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 136,8 |
12º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 136,2 |
13º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 134,5 |
14º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 133,2 |
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 26,5 |
2º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 21,0 |
3º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 20,5 |
4º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 20,5 |
5º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 20,5 |
6º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 20,0 |
7º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 20,0 |
8º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 14,5 |
9º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 14,1 |
10º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 14,0 |
11º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 13,8 |
12º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 13,8 |
13º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 13,5 |
14º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 10,5 |
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 7,5 |
2º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 7,5 |
3º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 6,5 |
4º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 6,0 |
5º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 5,8 |
6º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 5,5 |
7º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 3,8 |
8º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 2,8 |
9º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 2,5 |
10º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 2,2 |
11º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 2,0 |
12º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 1,0 |
13º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 1,0 |
14º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 1,0 |
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Γίνεται με την μέθοδο του «Ταμερλάνου». Συγκεκριμένα, έχουμε έναν κύβο γεμάτο με αφρώδες υλικό, από τον οποίο γεμίζουμε το πορτ-μπαγκάζ, μέχρι το ύψος της εταζέρας. Έπειτα μετράμε πόσα εκατοστά κατέβηκε το αφρώδες υλικό στον κύβο μας και πολλαπλασιάζοντάς το με τις διαστάσεις του κύβου, ξέρουμε πόσα λίτρα ακριβώς χωράει πραγματικά το πορτ-μπαγκάζ κάθε αυτοκινήτου.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 585 |
2º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 584 |
3º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 549 |
4º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 543 |
5º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 520 |
6º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 520 |
7º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 402 |
8º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 394 |
9º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 385 |
10º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 385 |
11º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 385 |
12º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 367 |
13º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 366 |
14º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 340 |
Τι σκορ έχει σε ασφάλεια το Skoda Enyaq iV
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh |
2º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh |
3º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh |
4º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh |
5º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh |
6º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
7º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
8º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh |
9º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh |
10º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh |
11º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh |
12º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh |
13º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh |
14º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh |
Πως στρίβει στο δρόμο
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 9 |
2º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 9 |
3º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 9 |
4º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 9 |
5º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 9 |
6º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 9 |
7º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 9 |
8º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 9 |
9º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 9 |
10º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 9 |
11º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 8 |
12º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 7 |
13º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 7 |
Έχει καλά φρένα;
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 34,3 |
2º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 35,8 |
3º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 35,8 |
4º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 36,7 |
5º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 37,3 |
6º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 37,3 |
7º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 37,5 |
8º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 38,1 |
9º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 38,2 |
10º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 38,3 |
11º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 38,4 |
12º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 39,3 |
13º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 39,8 |
14º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 39,9 |
Σε πόσο χρόνο προσπερνάει;
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 3,42 |
2º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 3,54 |
3º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 3,56 |
4º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 3,58 |
5º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 3,8 |
6º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 3,81 |
7º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 3,88 |
8º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 4,23 |
9º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 4,33 |
10º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 4,37 |
11º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 4,42 |
12º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 4,47 |
13º | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 4,56 |
14º | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | 5,17 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »