ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πόσο καλό είναι το ηλεκτρικό Jeep Avenger με τα 156 άλογα;

 Σχολιάστε 
5.382 Επισκέψεις στο άρθρο (20/2/2025)
Πόσο καλό είναι το ηλεκτρικό Jeep Avenger με τα 156 άλογα;
5 Φωτογραφίες »

Έχει πολύ καλή τιμή (23.800 ευρώ), μικρότερη κι από το βενζινοκίνητο Avenger.
Έχει την χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι (120 χλμ./ώρα) από κάθε άλλο ηλεκτρικό που έχουμε μετρήσει.
Αν και ηλεκτρικό, στρίβει καλύτερα κι από συμβατικό μοντέλο (Elk Test με 74,7 χλμ./ώρα).
Ο πραγματικός χώρος αποσκευών του είναι στα 325 λτ. (3 μεγάλες βαλίτσες & 2 backpack για laptop).
Πιστό Jeep εκτός δρόμου, έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος, off-road γωνίες & τα κατάλληλα συστήματα οδήγησης.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Έχει πολύ καλή τιμή (23.800 ευρώ), μικρότερη κι από το βενζινοκίνητο Avenger

Με compact διαστάσεις αλλά ανεξίτηλο Jeep αποτύπωμα σε σχεδίαση και off-road περγαμηνές, το Jeep Avenger είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της φίρμας, έχοντας συγκεκριμένα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Σημαντικότερο όλων είναι η προσιτή τιμή του, η οποία είναι χαμηλότερη κι από βενζινοκίνητα μοντέλα. Στην γκάμα του ίδιου του Avenger, άλλωστε, το ηλεκτρικό είναι το φθηνότερο σε σχέση με τις βενζινοκίνητες και ήπια υβριδικές εκδόσεις του.
 
Διαθέσιμο σε τρεις εξοπλιστικές προτάσεις (Longitude, Altitude και Summit), το ηλεκτρικό Jeep Avenger με τα 156 άλογα ξεκινά από 23.803 ευρώ. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, οθόνη infotainment 10,25 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, αυτόματο μονοζωνικό κλιματισμό, καθώς και νέα συστήματα off-road οδήγησης, τα οποία θα αναλύσουμε στη συνέχεια.

Έχει την χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι (120 χλμ./ώρα) από κάθε άλλο ηλεκτρικό που έχουμε μετρήσει

Ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο με άμεσα διαθέσιμη ροπή στην πρώτη γκαζιά (260 Nm στο πρόγραμμα Sport), το ηλεκτρικό Jeep Avenger έχει το απαραίτητο «νεύρο» που περιμένεις από ένα μικρό ηλεκτρικό SUV (60-100 σε 4,1 δλ. και 80-120 σε 5,4 δλ.). Ακόμη μεγαλύτερη αξία, πάντως, έχουν οι πραγματικές μετρήσεις κατανάλωσης και αυτονομίας. Πιο συγκεκριμένα, σε συνθήκες ταξιδιού, στα 120 χλμ./ώρα, το ηλεκτρικό Jeep Avenger έχει την χαμηλότερη κατανάλωση από κάθε ηλεκτρικό μοντέλο που έχει μετρήσει στην συγκεκριμένη ταχύτητα το AutoΤρίτη Test Center (16,8 kWh/100 χλμ.). Στην πόλη, δε, όπου οι ταχύτητες είναι μικρότερες και τα ηλεκτρικά φορτίζουν την μπαταρία τους σε κάθε φρενάρισμα (ανάκτηση ενέργειας), το ηλεκτρικό Jeep Avenger των 54 kWh έχει πραγματική αυτονομία που μπορεί να φτάσει και τα 400 χλμ..

Πιστό Jeep εκτός δρόμου, έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος, off-road γωνίες & τα κατάλληλα συστήματα οδήγησης

Εκτός πόλης αλλά και αυτοκινητόδρομου, τώρα, σε μία off-road διαδρομή, το ηλεκτρικό Jeep  Avenger μένει πιστό σε όσα πρεσβεύει η αμερικανική μάρκα. Πέραν της μεγάλης απόστασης από το έδαφος (20 εκ.) και των κορυφαίων γωνιών αναρρίχησης (20ο προσέγγισης, 20ο ράμπας και 32ο διαφυγής), το ηλεκτρικό Avenger είναι το πρώτο προσθιοκίνητο Jeep με τα συστήματα Selec-Terrain και Σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent Control. Με το σύστημα Selec-Terrain υπάρχουν έξι επιλογές:

  • Eco για μέγιστη αυτονομία και καλύτερη διαχείριση ενέργειας
  • Normal για την καθημερινή χρήση
  • Sport για υψηλότερη απόδοση και καλύτερες επιδόσεις
  • Snow για μέγιστη πρόσφυση σε παγωμένες συνθήκες
  • Mud για βέλτιστη απόδοση σε λασπωμένες διαδρομές και
  • Sand μέσω της οποίας περιορίζεται η πιθανότητα ακινητοποίσης στο αμμώδες έδαφος μιας παραλίας

Σελίδα 2Το ηλεκτρικό Jeep Avenger στο AutoΤρίτη Test Center: Τι έκανε σε Elk Test & «Ταμερλάνο»;
Toyota
PEUGEOT