Η Toyota είναι η μάρκα που προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα τεχνολογιών σε κινητήρες στα μοντέλα της, όμως με το C-HR είπε εμμέσως ένα «άντε γεια»! Που όμως; Εσείς τι λέτε;
Εγκαταλείπουν οι κατασκευαστές την πετρελαιοκίνηση σταδιακά. Aλλοι τώρα, άλλοι στον επόμενο κύκλο μοντέλων. Πόσο όμως τυχαίο, και πόσο έξυπνο είναι ένα μοντέλο SUV να προσφέρεται σήμερα χωρίς κινητήρα ντίζελ στη γκάμα του;
Η Toyota είναι η μάρκα που προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα τεχνολογιών σε κινητήρες στα μοντέλα της. Μια ματιά στη γκάμα της, μέχρι πριν την άφιξη του C-HR, και αρκούσε για να δεις πως κανείς άλλος κατασκευαστής δεν έχει ντίζελ, βενζίνη και υβριδικούς κινητήρες σε τόσα μοντέλα συγχρόνως.
Μόνο που αυτό φαίνεται να αλλάζει. Η Toyota λανσάρει το C-HR, χωρίς πετρελαιοκινητήρα. Γιατί; Βλέποντας τους διαθέσιμους κινητήρες στη γκάμα της Toyota, υπάρχουν μοτέρ που άνετα θα μπορούσαν να ταιριάξουν στο C-HR, τόσο από πλευράς επιδόσεων όσο και χαρακτηριστικών κατανάλωσης. Όμως η Toyota δεν προσφέρει το C-HR με κινητήρα ντίζελ.
Και δεν πρόκειται για απόφαση της στιγμής. Μη νομίζετε δηλαδή πως η Toyota είδε τώρα τα ντίζελ να περνούν κρίση και λιγοθύμησε. Ούτε να περιμένετε να δείτε έκδοση ντίζελ του C-HR ποτέ. Γιατί απλά η απόρριψη του ντίζελ έγινε από τη σχεδίαση του νέου μοντέλου, όταν η Toyota διάλεξε την πλατφόρμα, μία πλατφόρμα που συνδυάζεται αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης και υβριδικά σύνολα: αυτή του Prius.
Αν μιλούσαμε για κάποιο μοντέλο μικρό, ή μίνι, η απουσία ντίζελ δεν θα ήταν τόση έκπληξη, όμως μιλάμε για ένα SUV, o ανταγωνισμός του οποίου κάνει ένα μεγάλο μέρος των πωλήσεών του με πετρελαιοκινητήρες κάτω από το καπό.
Θα έλεγε κανείς πως η απουσία ντίζελ θα αποτελέσει μειονέκτημα για το C-HR, όμως η Toyota προφανώς πιστεύει ακριβώς το αντίθετο. Από τη μία είναι το μόνο αυτοκίνητο της κατηγορίας του που προσφέρεται με υβριδικό σύνολο, από την άλλη η Toyota, όπως και άλλοι κατασκευαστές θεωρούν πως το ντίζελ έχει χάσει όχι απλά την ορμή του, αλλά και την προτίμηση του κοινού, κάτι που φαίνεται και από την μείωση των πωλήσεων στα ντίζελ.
Εσείς όμως τι λέτε; Είναι καλή κίνηση η απουσία ντίζελ από τη γκάμα του C-HR; Είναι δείγμα του «τέλους εποχής» για το ντίζελ; Και τελικά εσείς που ενδιαφέρεστε για το C-HR, με επιλογή βενζίνης και υβριδικού, σας λείπει το ντίζελ;
Το C-HR, της Toyota θα μπορούσε να βγεί σε diesel, όμως η τιμή του σίγουρα θα άγγιζε τις 25.000 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι μπαίνει σε κατηγορία premium και δεν θα πουλούσε όπως δεν θα πουλήσει πολύ το αντίστοιχο υβριδικό, στο οπόιο όμως δεν υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός!
Είναι φανερό ότι και τα περισσότερα qasqai για τον ίδιο λόγο πουλάνε περισσότερο οι βενζινοκίνητες εκδόσεις
Ας μην ξεχνάμε ότι τα αντίστοιχα μικρά crossover diesel (Renault Captur-pegeot2008-nissan juke) κοστίζουν περίπου 20.000 με πολύ καλό εξοπλισμό ενώ τα βενζινοκίνητα ξεκινούν πολύ πιο κάτω!
Πως θα μπορούσε λοιπόν να σταθεί ένα μικρό crossover με τιμή 5-7 χιλιάδες ακριβότερο;
Ενώ με λίγη λάσπη στα diesel καταφέρνει το βενζινοκίνητο να...πουλάει!
Τώρα αν επισκέπτεται ο αγοραστής κάθε 3 μέρες το ...βενζινάδικο...
Εκ της απομακρύνσεως του ταμείου ...ουδέν..λάθος αναγνωρίζεται
Αναφέρατε ...πόσο καίει;
Γιατί απ όσο ξέρω στα auris και corolla τα diesel Πουλάνε! Τυχαίο , δεν νομίζω!
Πιθανόν λοιπόν η TOYOTA να σχεδιάζει στο μέλον ένα μεγαλύτερο crossover ή μια αλλαγή στο rav την οπόια θα βγάλει και σε diesel
Ο τίτλος θα έπρεπε να είναι "Πως να χάσεις πωλήσεις ευκολα". Με τον κινητήρα που φοράει το Corolla [1,4D] το CHR θα ήταν μια εξαιρετική πρόταση με αυτονομία 800 χλμ / 50 E εντός πόλης. Κάντε και ένα συγκριτικό των πωλήσεων, δείτε πόσοι έχουν ήδη ζητήσει σε social media απο την Toyota έκδοση Diesel, και ξαναγράψτε το άρθρο.
ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ , ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ , κλπ ΤΕΤΟΙΑ . ........ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΗ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ , ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΩΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΑΜΕ - ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΘΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ , ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΣΠΑΤΑΛΗ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΡΩΝ ....ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ , ( ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΡΥΠΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ) ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ , ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ . ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ........ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ , ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ .
T@kis οτι οι ντίζελ ειναι ποιο καρκινογόνοι απο τους κινητήρες βενζίνης δεν είναι αλήθεια εεε μαλλον εσυ προσπαθεις να πουλησεις παπα εδω μεσα πανε και ρωτα κανα κτεο ποσο πολυ ποιο καρκινο αναπνεουμε με τους πετρελαίοκινητηρες.α ρε που θα μας βγαλετε και το καρκινο καλο
Φίλε Esopos Vas Pat, δεν υπάρχουν προβλήματα στους κινητήρες diesel ούτε σε 10 ούτε σε..είκοσι χρόνια!
Κυκλοφορούν στο εξωτερικό αρκετά χρόνια, μόνο στην ελλάδα υπήρχε απαγόρευση!
Μάλιστα οι κινητήρες diesel εκ της κατασκευής τους είναι μακροβιότεροι και πιο ανθεκτικοί ώστε να αντέχουν στις θερμοκρασίες που απαιτούνται! Γι αυτό είναι και ακριβότεροι.
Και το σημαντικότερο είναι οικονομικότεροι! Εξ άλλου φίλε μου τα επαγγελματικά αυτοκίνητα είναι στο σύνολό τους ...diesel Τα ταξί, όλα είναι είναι diesel και βρίσκεις 20 και 30 ετών!! Οσα ήταν βενζινκίνητα τα μετέτρεψαν σε αέριο!!
Τι βενζίνα μου λες τώρα! Μην τρώτε ότι σας πλασάρουν!!!
Πρεπει επιτελους να διευκρινιστει απο ειδικους (ει δυνατο χωρις υστεροβουλια) αν σε περιοδο χρησης π.χ. 5-10χρονια κινητηρων diesel μικρου κυβισμου δημιουργουνται προβληματα σ'αυτους κ πιθανον να υπαρχουν μεγαλα κοστη επισκευης κ σε αντιθεση με το κοστος συντηρησης-χρησης που θεωρειται μικρο κ εχουν μεγαλυτερη αντοχη απ' τους βενζινοκινητηρες
Το C-HR, της Toyota θα μπορούσε να βγεί σε diesel, όμως η τιμή του σίγουρα θα άγγιζε τις 25.000 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι μπαίνει σε κατηγορία premium και δεν θα πουλούσε όπως δεν θα πουλήσει πολύ το αντίστοιχο υβριδικό, στο οπόιο όμως δεν υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός! Είναι φανερό ότι και τα περισσότερα qasqai για τον ίδιο λόγο πουλάνε περισσότερο οι βενζινοκίνητες εκδόσεις Ας μην ξεχνάμε ότι τα αντίστοιχα μικρά crossover diesel (Renault Captur-pegeot2008-nissan juke) κοστίζουν περίπου 20.000 με πολύ καλό εξοπλισμό ενώ τα βενζινοκίνητα ξεκινούν πολύ πιο κάτω! Πως θα μπορούσε λοιπόν να σταθεί ένα μικρό crossover με τιμή 5-7 χιλιάδες ακριβότερο; Ενώ με λίγη λάσπη στα diesel καταφέρνει το βενζινοκίνητο να...πουλάει! Τώρα αν επισκέπτεται ο αγοραστής κάθε 3 μέρες το ...βενζινάδικο... Εκ της απομακρύνσεως του ταμείου ...ουδέν..λάθος αναγνωρίζεται Αναφέρατε ...πόσο καίει; Γιατί απ όσο ξέρω στα auris και corolla τα diesel Πουλάνε! Τυχαίο , δεν νομίζω! Πιθανόν λοιπόν η TOYOTA να σχεδιάζει στο μέλον ένα μεγαλύτερο crossover ή μια αλλαγή στο rav την οπόια θα βγάλει και σε diesel
To Diesel τελειώνει από τους πάντες, όχι μόνο από Toyota. Απλά η Toyota με τα hybrid το τελειώνει πιο γρήγορα.
Ο τίτλος θα έπρεπε να είναι "Πως να χάσεις πωλήσεις ευκολα". Με τον κινητήρα που φοράει το Corolla [1,4D] το CHR θα ήταν μια εξαιρετική πρόταση με αυτονομία 800 χλμ / 50 E εντός πόλης. Κάντε και ένα συγκριτικό των πωλήσεων, δείτε πόσοι έχουν ήδη ζητήσει σε social media απο την Toyota έκδοση Diesel, και ξαναγράψτε το άρθρο.
ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ , ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ , κλπ ΤΕΤΟΙΑ . ........ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΗ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ , ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΩΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΑΜΕ - ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΘΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ , ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΣΠΑΤΑΛΗ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΡΩΝ ....ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ , ( ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΡΥΠΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ) ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ , ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ . ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ........ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ , ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ .
T@kis οτι οι ντίζελ ειναι ποιο καρκινογόνοι απο τους κινητήρες βενζίνης δεν είναι αλήθεια εεε μαλλον εσυ προσπαθεις να πουλησεις παπα εδω μεσα πανε και ρωτα κανα κτεο ποσο πολυ ποιο καρκινο αναπνεουμε με τους πετρελαίοκινητηρες.α ρε που θα μας βγαλετε και το καρκινο καλο
Φίλε Esopos Vas Pat, δεν υπάρχουν προβλήματα στους κινητήρες diesel ούτε σε 10 ούτε σε..είκοσι χρόνια! Κυκλοφορούν στο εξωτερικό αρκετά χρόνια, μόνο στην ελλάδα υπήρχε απαγόρευση! Μάλιστα οι κινητήρες diesel εκ της κατασκευής τους είναι μακροβιότεροι και πιο ανθεκτικοί ώστε να αντέχουν στις θερμοκρασίες που απαιτούνται! Γι αυτό είναι και ακριβότεροι. Και το σημαντικότερο είναι οικονομικότεροι! Εξ άλλου φίλε μου τα επαγγελματικά αυτοκίνητα είναι στο σύνολό τους ...diesel Τα ταξί, όλα είναι είναι diesel και βρίσκεις 20 και 30 ετών!! Οσα ήταν βενζινκίνητα τα μετέτρεψαν σε αέριο!! Τι βενζίνα μου λες τώρα! Μην τρώτε ότι σας πλασάρουν!!!
Πρεπει επιτελους να διευκρινιστει απο ειδικους (ει δυνατο χωρις υστεροβουλια) αν σε περιοδο χρησης π.χ. 5-10χρονια κινητηρων diesel μικρου κυβισμου δημιουργουνται προβληματα σ'αυτους κ πιθανον να υπαρχουν μεγαλα κοστη επισκευης κ σε αντιθεση με το κοστος συντηρησης-χρησης που θεωρειται μικρο κ εχουν μεγαλυτερη αντοχη απ' τους βενζινοκινητηρες