Οι Πραγματικές αυτονομίες των ηλεκτρικών - Απογοήτευσαν τα Tesla
Αποκαλύπτουμε όλες τις πραγματικές αυτονομίες των ηλεκτρικών μοντέλων με μπαταρία πάνω από 75 kWh. Ποια πάνε Θεσσαλονίκη, και ποια δεν φτάνουν ούτε Βόλο;
Ηλεκτρικά και πραγματικές αυτονομίες
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν το μέλλον της αυτοκίνησης και ήδη έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους στους δρόμους. Ο μεγαλύτερος ενδοιασμός απέναντι στα ηλεκτρικά είναι αναμφίβολα η αυτονομία τους και ιδιαίτερα στο ταξίδι. Μέσα στην πόλη και με δεδομένο ότι καίνε λιγότερο, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ωστόσο στο ταξίδι καθώς δεν έχει αναπτυχθεί προς το παρόν επαρκές δίκτυο ταχυφορτιστών, η κατάσταση δυσκολεύει και χρειάζεται μοντέλο με μεγάλη μπαταρία, δηλαδή 75 KWh και πάνω. Συγκεντρώσαμε λοιπόν και αξιολογήσαμε όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα που έχουμε μετρήσει με μεγάλη μπαταρία, τα οποία όπως και θα δείτε σχεδόν όλα έχουν τιμή πάνω από 40.000 ευρώ.
Συνέχεια του άρθρου >>>3 Tesla εκτός δεκάδας σε αυτονομία
Φυσιολογικά λοιπόν όταν κάποιος δίνει ένα τόσο σεβαστό ποσό, έχει την απαίτηση να μην αγχώνεται όταν βγαίνει στην εθνική. Η μεγαλύτερη έκπληξη βάσει των μετρήσεών μας είναι πως τα τρία μοντέλα της Tesla έείναι εκτός πρώτης δεκάδες σε αυτονομία ταξιδιού. Συγκεκριμένα το Model 3 Long Range δεν φτάνει ούτε στο Βόλο με την πραγματική του αυτονομία να φτάνει μόλις τα 302 χλμ.. Όχι πως τα 2 Model Y πήγαν καλύτερα, αφού το μεν Long Range ταξιδεύει για 315 χλμ. και το Performance για 331 χλμ..
Το VW ID.3 στη 13η θέση
Τα Tesla σίγουρα στον τομέα της αυτονομίας απογοήτευσαν, ωστόσο συνολικά το VW ΙD.3 είχε χειρότερη αξιολόγηση. Το μικρομεσαίο ηλεκτρικό της VW είναι 13ο από πλευράς χώρων συνολικά και 12ο σε ασφάλεια. Σχετικά με αυτούς τους δύο τομείς πάντως, από τα ευρήματα μας αξίζει να αναφέρουμε πως το Model 3 είναι το μοναδικό που δεν χωράει 3 επιβάτες στο πίσω κάθισμα, καθώς έχει πλάτος 1,31 μ. δηλαδή στενότερο και από μικρά μοντέλα όπως το Yaris, το Clio κ.λπ., ενώ εξίσου έκπληξη θεωρείται και η 13η θέση του Audi Q4 e-tron στον τομέα της ασφάλειας.
Η Ford Mustang Mach-E είναι το καλύτερο ηλεκτρικό
Στον αντίποδα βέβαια υπάρχουν και τα μοντέλα που ξεχώρισαν με τις επιδόσεις τους. Πρώτη και καλύτερη η Ford Mustang Mach-E, η οποία στην έκδοσή της με κίνηση στους πίσω τροχούς και απόδοση 294 ίππων, είναι το καλύτερο μοντέλο βάσει αξιολόγησης και κριτηρίων επιλογής. Θέση που οφείλει κυρίως στην εξαιρετική της επίδοση στον τομέα της αυτονομίας-κατανάλωσης, αφού σε εθνική οδό έχει αυτονομία 490 χλμ.. Φτάνει δηλαδή από Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Από εκεί και πέρα στον τομέα της ασφάλειας, η πρώτη θέση πηγαίνει πάλι στην Mach-E, αλλά αυτή τη φορά στην έκδοση επιδόσεων GT με τα 487 άλογα κερδίζοντας οριακά στο νήμα την Mercedes EQS, έχοντας τα ίδια ακριβώς φρένα (35,3 μ.), αλλά προσπερνάει οριακά γρηγορότερα (1,84 δλ. έναντι 1,9 δλ.). Στον έτερο σημαντικό τομέα, αυτόν των χώρων η πρώτη θέση πηγαίνει στο Hyundai Ioniq 5.
To Hyundai Ioniq 5 έχει το καλύτερο Value for Money
Το μοντέλο της Hyundai εκτός από καλύτερο στον τομέα των προσφερόμενων χώρων, αποδεικνύεται και η πιο Value for Money επιλογή, καθώς είναι το δεύτερο πιο προσιτό μοντέλο με κόστος αγοράς από 41.990 ευρώ και παράλληλα το δεύτερο στη συνολική αξιολόγηση. Αναλογικά λοιπόν με τα χρήματα που θα δώσετε, το Ioniq 5 είναι η πιο έξυπνη επιλογή.
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ ή της μπαταρίας κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 490 |
2º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 426 |
3º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 397 |
4º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 378 |
5º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 373 |
6º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 370 |
7º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 367 |
8º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 363 |
9º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 356 |
10º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 342 |
11º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 331 |
12º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 315 |
13º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 302 |
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την κατάταξη τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική κατάταξη.Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις επόμενες επιλογές και τι λαμβάνουμε υπόψη για να κάνουμε την κατάταξη και στους 3 επιμέρους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων και της ασφάλειας.
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 61.996 | 6º | 14º | 11º |
2º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 41.990 | 13º | 1º | 16º |
3º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 68.178 | 15º | 14º | 8º |
4º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 162.400 | 36º | 4º | 2º |
5º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 59.970 | 28º | 9º | 3º |
6º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 43.900 | 24º | 2º | 15º |
7º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 77.760 | 37º | 14º | 1º |
8º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 54.990 | 23º | 9º | 6º |
9º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 50.900 | 20º | 6º | 23º |
10º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 43.600 | 17º | 14º | 19º |
11º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 52.990 | 20º | 24º | 8º |
12º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 76.550 | 24º | 19º | 20º |
13º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 38.500 | 13º | 27º | 21º |
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο Ελληνα, δηλ. 80% των χιλιομέτρων εντός πόλης και 20% σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατα νάλωση | |
---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 14,5 |
2º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 16,2 |
3º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 16,2 |
4º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 16,4 |
5º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 17,7 |
6º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 17,8 |
7º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 17,8 |
8º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 18 |
9º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 18,3 |
10º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 18,3 |
11º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 19 |
12º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 21,9 |
13º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 24,2 |
Κατανάλωση στην Πόλη
Κατανάλωση στην Πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 13,1 |
2º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 14,8 |
3º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 14,8 |
4º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 15,4 |
5º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 16,1 |
6º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 16,5 |
7º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 16,8 |
8º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 16,8 |
9º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 16,9 |
10º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 17,2 |
11º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 17,6 |
12º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 20,2 |
13º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 23,5 |
Κατανάλωση σε ταξίδι
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Μετρημενη μέση κατανάλωση (λτ.) | |
---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 17,5 |
2º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 17,5 |
3º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 17,8 |
4º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 18 |
5º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 18,1 |
6º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 18,5 |
7º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 18,8 |
8º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 18,8 |
9º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 19,5 |
10º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 20,6 |
11º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 22,1 |
12º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 24,5 |
13º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 28,5 |
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβατες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χωροςυπαρχει για τα γόνατα τους και το κεφαλι τους; Πόση είναι η πραγματική (μετρημένη από μας) χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh |
2º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
3º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh |
4º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh |
5º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh |
6º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh |
7º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh |
8º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh |
9º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
10º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh |
11º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh |
12º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh |
13º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 145,5 |
2º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 145,0 |
3º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 145,0 |
4º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 140,7 |
5º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 140,5 |
6º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 139,5 |
7º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 139,5 |
8º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 139,5 |
9º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 139,5 |
10º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 136,2 |
11º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 135,5 |
12º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 135,5 |
13º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 131,5 |
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 23,5 |
2º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 21,0 |
3º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 21,0 |
4º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 20,5 |
5º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 20,5 |
6º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 20,5 |
7º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 20,5 |
8º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 20,0 |
9º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 20,0 |
10º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 19,5 |
11º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 19,5 |
12º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 18,5 |
13º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 14,1 |
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 7,5 |
2º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 6,5 |
3º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 6,5 |
4º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 6,5 |
5º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 6,0 |
6º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 4,5 |
7º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 3,8 |
8º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 3,8 |
9º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 3,8 |
10º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 3,5 |
11º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 2,5 |
12º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 2,2 |
13º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 0,5 |
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Γίνεται με τον «Ταμερλάνο». Εχουμε ένα κύβο γεμάτο με αφρώδες υλικό, από το οποίο γεμίζουμε το πορτ-μπαγκάζ, μέχρι το ύψος της εταζέρας. Μετράμε στην συνέχεια πόσα εκατοστά κατέβηκε το αφρώδες υλικό στον κύβο μας και πολλαπλασιάζοντας το με τις διαστάσεις του κύβου, ξέρουμε πόσα λίτρα ακριβώς χωράει κάθε πορτ-μπαγκάζ.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 854 |
2º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 854 |
3º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 610 |
4º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 584 |
5º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 549 |
6º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 543 |
7º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 520 |
8º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 430 |
9º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 425 |
10º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 402 |
11º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 402 |
12º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 402 |
13º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 385 |
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρεναρουν καλύτερα, ποια προσπερνανε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh |
2º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh |
3º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh |
4º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh |
5º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh |
6º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh |
7º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh |
8º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
9º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh |
10º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
11º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh |
12º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
13º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh |
Ποια στρίβουν καλύτερα
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 9 |
2º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 9 |
3º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 9 |
4º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 9 |
5º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 9 |
6º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 9 |
7º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 9 |
8º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 9 |
9º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 9 |
10º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 9 |
11º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 9 |
12º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 9 |
13º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 9 |
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 35,3 |
2º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 35,3 |
3º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 35,8 |
4º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 35,8 |
5º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 36,7 |
6º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 37 |
7º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 37,1 |
8º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 37,3 |
9º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 37,4 |
10º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 38,1 |
11º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 38,2 |
12º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 38,3 |
13º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 39,4 |
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 1,84 |
2º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 1,9 |
3º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 2,25 |
4º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 2,3 |
5º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 2,42 |
6º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 2,86 |
7º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 3,23 |
8º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 3,42 |
9º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 3,56 |
10º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 3,8 |
11º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 4,37 |
12º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 4,42 |
13º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 4,47 |