Πιο οικολογικούς κατέστησε τους TDI diesel κινητήρες της η Volkswagen, η οποία ανακοίνωσε πως πλέον τα συγκεκριμένα μοτέρ μπορούν να «καίνε» και παραφινικό καύσιμο που περιέχει βιώσιμα συστατικά!
Η Volkswagen ανακοίνωσε επίσημα ότι η τελευταία γενιά των τετρακύλινδρων diesel κινητήρων της εγκρίθηκαν για να μπορούν να καταναλώνουν παραφινικά καύσιμα, ένα νέο καύσιμο diesel που αναπτύχθηκε και περιέχει βιοσυστατικά. Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, η χρήση παραφινικών καυσίμων θα επιτρέψει σημαντική μείωση των εκπομπών άνθρακα, περίπου 70-95 τοις εκατό μείωση, σε σύγκριση με το συμβατικό πετρέλαιο.
«Πιάνει» όλους τους TDI κινητήρες από τον Ιούνιο του 2021 και μετά
Όπως γνωστοποίησε η γερμανική φίρμα, όλα τα μοντέλα VW με τετρακύλινδρους κινητήρες diesel (TDI) που παραδόθηκαν από τα τέλη Ιουνίου του τρέχοντος έτους, έχουν εγκριθεί για λειτουργία με παραφινικά καύσιμα. σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο «EN 15940». Αυτά τα μοντέλα περιλαμβάνουν τόσο το Tiguan TDI, καθώς και το Golf όγδοης γενιάς σε έκδοση GTD.
Αναμένεται αύξηση των παραφινικών καυσίμων
Τα παραφινικά καύσιμα παράγονται από βιολογικά υπολείμματα και απόβλητα υλικά όπως υδροεπεξεργασμένο φυτικό έλαιο (HVO). Αυτά τα βιοκαύσιμα, όπως το HVO, είναι ήδη διαθέσιμα στην αγορά και αναμένεται να αυξήσουν το μερίδιό τους στο 20 με 30 τοις εκατό στην ενεργειακή αγορά της Ευρώπης μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια.
Έχουν κυκλοφορήσει κάποια από αυτά
Ήδη κάποια παραφινικά καύσιμα diesel έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε χώρες της Ευρώπης όπως τα C.A.R.E diesel, NEXTBTL και HVO. Υπάρχουν επίσης οι πολύ πιο διαδεδομένες επιλογές diesel που είναι ήδη διαθέσιμες και έχουν προσθέσει παραφινικά συστατικά. Κάποια από τα παραδείγματα είναι τα Diesel R33, V-Power Diesel, OMV MaxMotion και Aral Ultimate Diesel. Όλοι οι κινητήρες diesel, συμπεριλαμβανομένων των παλαιότερων, μπορούν να χρησιμοποιούν τον τελευταίο τύπο diesel.
Πιο οικολογικοί έγιναν οι diesel TDI κινητήρες της VW! -Όσοι παραδόθηκαν από τα τέλη Ιουνίου του 2021 και μετά μπορούν να καίνε και παραφινικά καύσιμα! -Μείωση ρύπων 70-95% υποστηρίζει η VW. -Αναμένεται αύξηση των παραφινικών καυσίμων μέσα στην επόμενη δεκαετία. Θα αλλάξει αυτή η εξέλιξη το πλάνο εξηλεκτρισμού της VW ή η γερμανική μάρκα θα συνεχίσει το all-in στα ηλεκτρικά;