Η ολοκαίνουργια Maserati GT2 έκανε το ντεμπούτο της στο πλαίσιο του αγώνα αντοχής 24 Hours of Spa. Όπως υποδηλώνει το όνομά της το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο έχει αναπτυχθεί για να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς GT2, ενώ βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην MC20, το supercar της ιταλικής μάρκας που φυσικά μπορεί να κυκλοφορήσει στους δρόμους.
Όπως και η MC20 έτσι και η Maserati GT2 χρησιμοποιεί τον κινητήρα Nettuno V6 της μάρκας. Το 3,0 λίτρων twin-turbo μοτέρ είναι ρυθμισμένο για να προσφέρει 621 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 730 Nm που επιτυγχάνεται από τις 3.000 σ.α.λ.. Σε αντίθεση με την MC20 που χρησιμοποιεί αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων, η GT2 διαθέτει ένα εξατάχυτο, σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων με χειριστήρια στο τιμόνι και συμπλέκτη προδιαγραφών μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η Maserati έχει επίσης τοποθετήσει ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό που αναπτύχθηκε για αγωνιστική χρήση, μαζί με σφυρήλατους μονομπούλονους τροχούς 18 ιντσών και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και στους δύο άξονες. Τοποθετημένες ψηλότερα από ό,τι στην MC20 βρίσκονται οι δύο απολήξεις όντας μέρος ενός νέου, αγωνιστικού συστήματος εξάτμισης.
Με έξτρα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά
Σε ότι αφορά το αμάξωμα, οι άνθρωποι της Maserati προχώρησαν σε αλλαγές για τη βελτίωση της αεροδυναμικής και της ψύξης του κινητήρα. Οι πιο εμφανείς αλλαγές είναι στο πίσω μέρος όπου έχει τοποθετηθεί μία τεράστια αεροτομή, μαζί με έναν επιθετικό διαχύτη και μία εισαγωγή αέρα στην οροφή. Μπροστά βλέπουμε αεροδυναμικά πτερύγια, ένα μεγάλο χείλος και ένα καπό με ενσωματωμένους αεραγωγούς.
Διαθέτει και κλιματισμό
Παρά το γεγονός ότι μιλάμε για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, η Maserati GT2 εξακολουθεί να διαθέτει κλιματισμό. Με επιπλέον κόστος, οι πελάτες μπορούν να προσθέσουν ένα κάθισμα συνοδηγού, μια κάμερα οπισθοπορείας και ένα σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών.