Η νέα 5η γενιά του Kia Sportage παρουσιάστηκε επίσημα δείχνοντας μας αρχικά τον σχεδιασμό μέσα και έξω! Εκκεντρικό ντιζάιν, κάτι το οποίο περιμέναμε, για ένα οικογενειακό SUV που σίγουρα δεν θα περνά απαρατήρητο στο δρόμο. Πως σας φαίνεται;
Μετά από πολλά teaser το ολοκαίνουργιο Kia Sportage παρουσιάστηκε επίσημα από την κορεατική μάρκα. Μπορεί η Kia να μην προχώρησε στην αποκάλυψη στοιχείων σχετικά με τα συστήματα κίνησης ή τις επιδόσεις, ωστόσο μας δείχνει με πάσα λεπτομέρεια την εμφάνιση του μοντέλου μέσα και έξω.
Το πίσω μέρος είναι πιο «ήρεμο» σε σχεδίαση από το μπροστά.
Το νέο Sportage κάνει χρήση της νέας φιλοσοφία σχεδιασμού της εταιρείας που ονομάζεται «Opposites United» και αρχικά έκανε το ντεμπούτο της με το ηλεκτρικό Kia EV6. Στο εμπρόσθιο μέρος το Sportage διαθέτει μία πολυσύνθετη και λεπτομερή γρίλια. Οι μονάδες φωτισμού χάρη στα λεπτά τύπου μπούμερανγκ LED φώτα ημέρας διαχωρίζονται από την κυψελωτή γρίλια. Ακριβώς από πάνω βλέπουμε την επανασχεδιασμένη μάσκα, τη γνωστή «μύτη της τίγρης», που πλέον έχει περάσει και αυτή στην ψηφιακή εποχή και φέρει το όνομα «Digital Tiger Face». Το Sportage φέρει το νέο λογότυπο της Kia, ενώ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα φιλοξενεί τα φώτα ομίχλης.
Στα πλάγια, το Sportage πέμπτης γενιάς έχει καθαρές γραμμές που τονίζουν ακόμα περισσότερο το σύνολο της επιφάνειας. Η μαύρη οροφή που βλέπουμε θα είναι διαθέσιμη προαιρετικά, ενώ ένας νέος σχεδιασμός για τις ζάντες αναδεικνύει περισσότερο το προφίλ. Το πίσω μέρος είναι πιο απλό σε σχεδίαση από το μπροστά και χαρακτηρίζεται από το οριζόντια τοποθετημένα φωτιστικά σώματα, αλλά και την αεροτομή για να τονίσει το σπορ στοιχείο.
Στο εσωτερικό, το Kia Sportage προσφέρει σύγχρονο σχεδιασμό καμπίνας, με κορωνίδα την τεράστια καμπύλη οθόνη που συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας. Παράλληλα βλέπουμε πως το στοιχείο της διχρωμίας έχει εισέλθει και στο εσωτερικό του Sportage, ενώ στα μπουτόν, στον τιμόνι, στις πόρτες και στους αεραγωγούς βλέπουμε το φινίρισμα από νίκελ να προσφέρει μία «νότα» πολυτέλειας.
Από κει και πέρα, η Kia αποκάλυψε πως το νέο Sportage θα προσφερθεί και σε έκδοση X-Line, η οποία θα ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες τόσο μέσα όσο και έξω. Κλείνοντας, η μάρκα σημείωσε πως πληροφορίες για τους κινητήρες, τις επιδόσεις και τις τεχνολογίες του νέου SUV θα ανακοινωθούν αργότερα εντός του έτους.
Στο εσωτερικό, το Kia Sportage προσφέρει σύγχρονο σχεδιασμό καμπίνας, με κορωνίδα την τεράστια καμπύλη οθόνη που θυμίζει το σύστημα MBUX της Mercedes-Benz.
Πρόβλημα... η σχεδιαση έχει θέματα (πέραν του υποκειμενικού γούστου). Πρώτον, πολλά γυαλιστερά μάυρα μέρη εσωτερικά, δεν ταιριάζουν σε SUV. Δεύτερον, το σήμα ΚΙΑ στο τιμόνι βγάζει μάτι (πολύ όμως...). Τρίτον, η κεντρική κονσόλα μοιάζει να 'καρφώνεται' στο ταμπλώ, να είναι υπερβολικά φαρδιά και οριζόντια, δεν ξέρω, ωραλια δεν φαίνεται πάντως... Προσωπικά νομίζω το Tucson είναι ειδικά μέσα πολύ πιο 'ρευστό' , εδώ μοιάζει να πέταξαν τις μεγάλες οθόνες και τελείωσαν... Αν κοστίζει 2-3 χιλιάρικα λιγότερα από το Tucson θα πάρει πελάτες, αλλιώς δεν βλέπω το λόγο (πάντςω πελάτες της Hyundai θα πάρει, δεν βλέπω να κερδίζει πελάτες από αλλού - λάθος επιλογή κάνανε...
Εγώ τέτοιο πράμα δεν οδηγώ, είπαμε είναι υποκειμενικό το πόσο όμορφο είναι αλλά ντάξει πόσο υποκειμενικό?!?!?!?, εδώ μιλάμε για την ασχήμια την ίδια...
Ειλικρινά δεν βρίσκω τον λόγο να μου αρέσουν τέτοια σχήματα.Τόσο η HYUNDAI όσο και η αδερφή ΚΙΑ,έχω την γνώμη ότι υπερβάλλουν και κάπου χάνουν το παιχνίδι εντυπώσεων,και είναι κρίμα γιατί έχουν αξιοπιστία στο ενεργητικό τους και ωραία σχέδια όπως το stonic
Αισθητικά και μόνο, είναι κατώτερο του Tuscon στην "μάσκα", χωρίς ομοιογένεια την βρίσκω. Αλλά σε όλες τις άλλες πλευρές και στο εσωτερικό μου αρέσει περισσοτερο σε σχέση με το (ξαδερφάκι του) Tuscon. Βέβαια μόνο η εμφάνιση δεν λέει τίποτα. Το Sportage έχει την δική του ένδοξη ιστορία , ας περιμένουμε να το δοκιμάσουν για να έχουμε πιο ολοκληρωμένη άποψη.
Καταφέρνει να ξεχωρίσει σχεδιαστικά από το αδελφάκι του της huyndai, θα συμφωνήσω με τον YS όσον αφορά τις piano επιφάνειες, που όμως από τις φωτογραφίες είναι ελάχιστες αλλά υπάρχουν. Θα κυκλοφορήσει αρκετά.
Ποια Mercedes τις οθονες του ηλεκτρικου honda τις ειδαν;
Το sportage το παλιοτερο μου αρεσει γιατι εχει πισω υποβραχιονιο, το Tucson το φτηνοτερο δεν εχει, που ειναι πρακτικο σε ταξιδια και πισω αεραγωγους a/c πρακτικοτατο
Πρόβλημα... η σχεδιαση έχει θέματα (πέραν του υποκειμενικού γούστου). Πρώτον, πολλά γυαλιστερά μάυρα μέρη εσωτερικά, δεν ταιριάζουν σε SUV. Δεύτερον, το σήμα ΚΙΑ στο τιμόνι βγάζει μάτι (πολύ όμως...). Τρίτον, η κεντρική κονσόλα μοιάζει να 'καρφώνεται' στο ταμπλώ, να είναι υπερβολικά φαρδιά και οριζόντια, δεν ξέρω, ωραλια δεν φαίνεται πάντως... Προσωπικά νομίζω το Tucson είναι ειδικά μέσα πολύ πιο 'ρευστό' , εδώ μοιάζει να πέταξαν τις μεγάλες οθόνες και τελείωσαν... Αν κοστίζει 2-3 χιλιάρικα λιγότερα από το Tucson θα πάρει πελάτες, αλλιώς δεν βλέπω το λόγο (πάντςω πελάτες της Hyundai θα πάρει, δεν βλέπω να κερδίζει πελάτες από αλλού - λάθος επιλογή κάνανε...
Εγώ τέτοιο πράμα δεν οδηγώ, είπαμε είναι υποκειμενικό το πόσο όμορφο είναι αλλά ντάξει πόσο υποκειμενικό?!?!?!?, εδώ μιλάμε για την ασχήμια την ίδια...
Ειλικρινά δεν βρίσκω τον λόγο να μου αρέσουν τέτοια σχήματα.Τόσο η HYUNDAI όσο και η αδερφή ΚΙΑ,έχω την γνώμη ότι υπερβάλλουν και κάπου χάνουν το παιχνίδι εντυπώσεων,και είναι κρίμα γιατί έχουν αξιοπιστία στο ενεργητικό τους και ωραία σχέδια όπως το stonic
Αισθητικά και μόνο, είναι κατώτερο του Tuscon στην "μάσκα", χωρίς ομοιογένεια την βρίσκω. Αλλά σε όλες τις άλλες πλευρές και στο εσωτερικό μου αρέσει περισσοτερο σε σχέση με το (ξαδερφάκι του) Tuscon. Βέβαια μόνο η εμφάνιση δεν λέει τίποτα. Το Sportage έχει την δική του ένδοξη ιστορία , ας περιμένουμε να το δοκιμάσουν για να έχουμε πιο ολοκληρωμένη άποψη.
Καταφέρνει να ξεχωρίσει σχεδιαστικά από το αδελφάκι του της huyndai, θα συμφωνήσω με τον YS όσον αφορά τις piano επιφάνειες, που όμως από τις φωτογραφίες είναι ελάχιστες αλλά υπάρχουν. Θα κυκλοφορήσει αρκετά.
Ποια Mercedes τις οθονες του ηλεκτρικου honda τις ειδαν; Το sportage το παλιοτερο μου αρεσει γιατι εχει πισω υποβραχιονιο, το Tucson το φτηνοτερο δεν εχει, που ειναι πρακτικο σε ταξιδια και πισω αεραγωγους a/c πρακτικοτατο