ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πρεμιέρα για το νέο Range Rover
13 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρεμιέρα για το νέο Range Rover

5.538 Επισκέψεις στο άρθρο (27/10/2021)

Πρεμιέρα έκανε το νέο Land Rover Range Rover, το οποίο σύστησε στο κοινό την 5η του γενιά που έρχεται με νέα αλλά οικεία εμφάνιση, φορτωμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και φυσικά αρκετή πολυτέλεια.

Έφτασε λοιπόν και το 5ης γενιά της Land Rover Range Rover όπως αναμένοντας με το βρετανικό πολυτελές SUV να ξεκινάει άμεσα το ταξίδι τους στις αγορές με μία σειρά από υβριδικούς κινητήρες τους οποίους θα δούμε παρακάτω, ενώ περιμένει την έλευση και ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου το 2024, έχοντας τραβήξει και αυτό το δρόμο του εξηλεκτρισμού!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Οικεία αλλά σύγχρονη σχεδίαση

Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, αυτό που μπορούμε να πούμε είναι πως το νέο Range Rover έχει λάβει τον οικείο σχεδιασμό των προγόνων του αλλά φυσικά σε πιο εξελιγμένη και συνάμα απλή μορφή. Ο σχεδιασμός φαίνεται ιδιαίτερα ομαλός με στρογγυλεμένες γωνίες και LED φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος φαίνεται πως έχουν γίνει οι περισσότερες αλλαγές, καθώς στη θέση των ογκωδών φωτιστικών σωμάτων, υπάρχουν πλέον λεπτές κάθετες μονάδες που όταν δεν φωτίζονται έχουν μαύρη απόχρωση και ενώνονται με μία ορίζοντα μπάρα που φιλοξενεί την ονομασία Range Rover, Αξίζει να σημειωθεί πως ο νέος σχεδιασμός έχει δώσει στο επιβλητικό SUV συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,30 cd.
 

Νέα πλατφόρμα, έως και 7 θέσεις

Το νέο Range Rover βασίζεται στην πλατφόρμα MLA-Flex της Land Rover. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από εκδόσεις με κοντά και μακρύ μεταξόνιο. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού και τις προτιμήσεις του αγοραστή, είναι δυνατό το εσωτερικό να φιλοξενήσει τέσσερεις, πέντε ή επτά θέσεις επιβατών. Ανεξάρτητα από τον αριθμό των επιβατών, το Range Rover χρησιμοποιεί μια προσαρμοζόμενη αερανάρτηση η οποία με τη βοήθεια του συστήματος πλοήγησης διαβάζει το δρόμο μπροστά και προετοιμάζεται για να έχει την καλύτερη δυνατή λειτουργία. Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες ενεργές αντιστρεπτικές ράβδοι βοηθούν επίσης να διατηρηθεί η οδήγηση όσο πιο άνετη γίνεται. Το νέο Range Rover αποκτά σύστημα τετραδιεύθυνσης και μπορεί να στρίψει τους πίσω τροχούς έως 7,3 μοίρες για να βελτιώσει την ικανότητα ελιγμών του οχήματος. Χάρη σε αυτό ο κύκλος στροφής του μοντέλου είναι λιγότερο από 11 μέτρα.
 

Ήπια υβριδικό και Plug-In έως 530 ίππους

Οι αγοραστές στην Ευρώπη έχουν πολλές επιλογές κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων δύο Plug-In υβριδικών εκδόσεων, αλλά και 3λιτρων 6κύλινδρων σε σειρά κινητήρων βενζίνης και diesel (2+3) που συνδυάζονται με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ για λιγότερη κατανάλωση και ρύπους. Στις δύο PHEV εκδόσεις (P440e και P510e) ο 3λιτρος κινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που ενσωματώνεται στο κιβώτιο ταχυτήτων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 38,2 κιλοβατώρων (31,8 kWh προς χρήση) που προσφέρει 100 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας. Η ισχύς των δύο μοντέλων ανέρχεται στα 440 και 510 άλογα. Σε ότι αφορά τις ήπια υβριδικές εκδόσεις (P360 και P400 στη βενζίνη και D250, D300 και D350 στο ντίζελ) τα άλογα κυμαίνονται από 250 έως 400. Για αυτούς που αναζητούν κάτι ισχυρότερο υπάρχει και βενζινοκινητήρας twin-turbo V8 4,4 λίτρων της έκδοσης P530, με ισχύ 530 ίππους (0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα). Όλα τα Range Rover διαθέτουν τετρακίνηση και πίσω μπλοκέ διαφορικό. Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON