Όντας βασισμένο στην πλατφόρμα Skyactiv Multi Solution Scalable Architecture το ολοκαίνουργιο Mazda CX-60 έκανε το ντεμπούτο, λαμβάνοντας τον τίτλο του πρώτου Plug-in υβριδικού μοντέλου της ιαπωνικής φίρμας. Η έκδοση PHEV θα είναι η πρώτη που θα κυκλοφορήσει στην αγορά συνδυάζοντας έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων (192 ίππων και 261 Nm ροπής) με έναν ηλεκτροκινητήρα (136 ίππων και 250 Nm ροπής). Συνδυαστικά το e-Skyactiv PHEV μοντέλο διαθέτει 327 άλογα και 500 Nm ροπής.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της εταιρείας το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 5,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα, όταν το μοντέλο τρέχει με το PHEV σύστημα, ενώ στα 140 χλμ./ώρα περιορίζεται η τελική ταχύτητα όταν το CX-60 κινείται μόνο με ρεύμα. Μιλώντας για την αμιγώς κίνηση να πούμε πως η αυτονομία της ανέρχεται στα 63 χιλιόμετρα χάρη σε μία μπαταρία 17,8 kWh.
4.745 χιλιοστά το μήκος του
Όσον αφορά το μέγεθος, το Mazda CX-60 έχει μήκος 4.745 χιλιοστά, πλάτος 1.890 χιλιοστά και ύψος 1.670 χιλιοστά, με μεταξόνιο 2.870 χιλιοστά. Αυτό το κάνει λίγο μεγαλύτερο προς κάθε κατεύθυνση σε σύγκριση με το CX-50 που κυκλοφόρησε πρόσφατα αλλά είναι διαθέσιμο μόνο στη Βόρεια Αμερική. Μιλώντας για το βάρος του PHEV Mazda CX-60 να σημειώσουμε πως όταν αυτό εξοπλίζεται με τροχούς 20 ιντσών ζυγίζει 2.070 κιλά, ενώ 2.055 κιλά είναι το βάρος τους με ζάντες 18 ιντσών.
Το Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης δε θα είναι το μοναδικό που θα υπάρχει. Πέραν τούτου το Mazda CX-60 θα εξοπλίζεται τόσο με εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης, όσο και από diesel. Όντας γνωστό ως e-Skyactiv X, το πρώτο θα έχει κυβισμό 3,0 λίτρων ενώ το δεύτερο θα είναι ένα Skyactiv-D 3,3 λίτρων. Και τα δύο έχουν αναπτυχθεί με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Τα τρία συστήματα κίνησης συνεργάζονται με ένα πρόσφατα αναπτυγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Στην περίπτωση του PHEV, ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Πολυτελές εσωτερικό με οθόνες
Το εσωτερικό είναι αρκετά κομψό αλλά και πολυτελές, επιβεβαιώνοντας την κατεύθυνση της μάρκας να επικεντρωθεί στο συγκεκριμένο τομέα. Η τάση που υπάρχει για τη μείωση των μπουτόν είναι παρούσα και εδώ αλλά χωρίς υπερβολές. Σε ότι αφορά το σύστημα infotainment, αυτό μπορεί να ελεγχθεί είτε χρησιμοποιώντας την οθόνη αφής 12,3 ιντσών είτε το περιστροφικό κουμπί. Παρών και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με ίδια διαγώνιο. Μιλώντας για τους χώρους 570 λίτρα μπορούν να φιλοξενηθούν στο χώρο αποσκευών, ενώ αν πέσουν τα πίσω καθίσματα τα λίτρα αυξάνονται στα 1.726.
Από 47.390 ευρώ στη Γερμανία
Ως πρώτες τιμές η Mazda αποκάλυψε αυτές της γερμανικής αγοράς. Εκεί το CX-60 θα πωλείται σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις Prime, Exclusive, Homura και Takumi με κόστος από 47.390 έως 52.890 ευρώ. Θυμίζουμε πως μετά το CX-60, μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα εξακολουθήσει το CX-80 με τρεις σειρές καθισμάτων.
Το πρώτο Plug-in υβριδικό μοντέλο της Mazda.
-327 άλογα και 500 Nm ροπής.
-63 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία.
-Διαθέσιμο και ως ήπια υβριδικό με βενζίνη και diesel.
-Πολυτελές εσωτερικό.
Πως σου φαίνεται το νέο SUV της Mazda;