ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πρεμιέρα για το νέο Volkswagen ID.7 με 700 χλμ. αυτονομία
14 Φωτογραφίες »

Πρεμιέρα για το νέο Volkswagen ID.7 με 700 χλμ. αυτονομία

8.453 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2023)

Επίσημη πρεμιέρα έκανε το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό Volkswagen ID.7, το οποίο έφτασε με αυτονομία 700 χιλιομέτρων και οθόνη 15 ιντσών για το σύστημα infotainment.

Στην Ευρώπη από το φθινόπωρο

Ντεμπούτο σε παγκόσμιο επίπεδο έκανε το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen, το οποίο ονομάζεται ID.7. Το εν λόγω μοντέλο αποτελεί τη ναυαρχίδα ηλεκτρικών της γερμανικής μάρκας και έρχεται στην Ευρώπη και την Κίνα αυτό το φθινόπωρο, ενώ θα ακολουθήσει και η αγορά της Βορείου Αμερικής από το 2024.

Με 286 ίππους και έως 700 χλμ. αυτονομία

Περνώντας άμεσα στα ενδιαφέροντα στοιχεία. Το ID.7 διατίθεται σε δύο εκδόσεις Pro και Pro S. Αμφότερα διαθέτουν το νέο ηλεκτροκινητήρα της μάρκας APP550, απόδοσης 286 ίππων. Το Pro έρχεται με μια μπαταρία 82 kWh (χρησιμοποιήσιμες 77 kWh) και παρέχει εκτιμώμενη αυτονομία 615 χιλιομέτρων. Το σύστημα υποστηρίζει φόρτιση DC 170 kW. Από την άλλη στην έκδοση Pro S το ID.7 εξοπλίζεται με μπαταρία χωρητικότητας 91 kWh (χρησιμοποιήσιμες 86 kWh) που προσφέρει κορυφαία αυτονομία 700 χιλιομέτρων. Η εν λόγω έκδοση υποστηρίζει φόρτιση 200 ​​kW.

0,23 cd ο αεροδυναμικός συντελεστής

Το ID.7 είναι βασισμένο στην πλατφόρμα ΜΕΒ και έχει μήκος 4.961 χιλιοστά, πλάτος 1.862 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.966 χιλιοστά. Μένοντας στην εξωτερική σχεδίαση είναι σημαντικό να αναφερθεί και ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας που φτάνει τα 0,23 cd. Από κει και πέρα το μοντέλο χαρακτηρίζεται από τις φωτιζόμενες LED μπάρες μπροστά και πίσω, τις χειρολαβές που είναι χωνευτές στο αμάξωμα και την αεροδυναμική σχεδίαση των ζαντών. Σε ότι αφορά τη θύρα φόρτισης, αυτή είναι τοποθετημένη στην πίσω δεξιά πλευρά.

Στάνταρ το Head-Up display

Στο εσωτερικό, το ID.7 διατίθεται στάνταρ με Head-Up display επαυξημένης πραγματικότητας. Η τεχνολογία επέτρεψε στους σχεδιαστές να τοποθετήσουν έναν απλοποιημένο πίνακα οργάνων που εμφανίζει μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως την ταχύτητα του οχήματος και διάφορες προειδοποιήσεις. Τα χειριστήρια στο τιμόνι επιτρέπουν την προσαρμογή των πληροφοριών στο HUD σύμφωνα με τα θέλω του οδηγού. Από κει και πέρα, το σύστημα infotainment έρχεται μέσω μία μεγάλης οθόνης 15 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
fiat