ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πρεμιέρα για το υβριδικό Nissan Qashqai e-Power
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρεμιέρα για το υβριδικό Nissan Qashqai e-Power

7.820 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2022)

Στην επίσημη παρουσίαση του υβριδικού Qashqai e-Power προχώρησε η Nissan, που γίνεται επίσημα το πρώτο e-Power μοντέλο στην Ευρώπη!

Το πρώτο e-Power μοντέλο στην Ευρώπη

Όταν το νέο Nissan Qashqai αποκαλύφθηκε τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους η ιαπωνική μάρκα είχε γνωστοποιήσει πως για την αγορά της Ευρώπης θα κυκλοφορούσε αργότερα και μία υβριδική έκδοση του δημοφιλούς SUV, που θα εξοπλίζονταν με το σύστημα e-Power της μάρκας. Πλέον η έλευση του εν λόγω μοντέλου επισημοποιήθηκε, με την ιαπωνική μάρκα να δημοσιεύσει περισσότερες λεπτομέρειες για το Qashqai e-Power πριν από την κυκλοφορία του στις αγορές της «Γηραιάς Ηπείρου» και της Ελλάδας στα τέλη του προσεχούς καλοκαιριού ή στις αρχές του φθινοπώρου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

190 άλογα και κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ

Όπως προαναφέραμε το Qashqai e-Power είναι το πρώτο μοντέλο της Nissan που εγκαινιάζει το νέο ηλεκτροκίνητο σύστημα στην Ευρώπη. Στην ουσία είναι ένα υβριδικό που δεν μοιάζει με κανένα άλλο στην αγορά. Το μοντέλο διαθέτει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,5 λίτρων (156 ίππων) με μεταβλητή σχέση συμπίεσης που λειτουργεί ως γεννήτρια, παρέχοντας ενέργεια η οποία αποθηκεύεται σε μια μπαταρία υψηλής απόδοσης. Βασικός υπεύθυνος για την κίνηση του Qashqai e-Power είναι ένας ηλεκτροκινητήρας, ενώ η συνολική ισχύς του μοντέλου ορίζεται στους 190 ίππους και τα 330 Nm ροπής. Σύμφωνα με τη μάρκα το Nissan Qashqai e-Power εκπέμπει 119 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα, ενώ η κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται σε 5,3 λτ./100 χλμ.

Έχει όλα τα χαρίσματα των ηλεκτρικών μοντέλων

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι παρόμοιου μεγέθους και ισχύος με τους ηλεκτρικούς κινητήρες που χρησιμοποιούνται στα σημερινά ηλεκτρικά οχήματα της Nissan. Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από τον 1.500άρη κινητήρα μπορεί να μεταδοθεί μέσω ενός μετατροπέα στην μπαταρία, στον ηλεκτροκινητήρα ή και στα δύο, εξηγεί η Nissan. Θεωρητικά, αυτή η ρύθμιση θα πρέπει να επιτρέπει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης να λειτουργεί στο βέλτιστο εύρος στροφών και στην καλύτερη αναλογία συμπίεσης, καθώς έχει συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση συμπίεσης, οδηγώντας σε αυξημένη απόδοση και χαμηλότερες εκπομπές CO2. Επιπλέον το γεγονός πως το αυτοκίνητο κινείται μόνο από το ηλεκτρικό μοτέρ του δίνει τη δυνατότητα να έχει άμεση και γραμμική απόκριση κατά την επιτάχυνση, όπως ακριβώς ισχύει στα αμιγώς ηλεκτρικά.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
AVON VS LINGLONG