Έχοντας έως 1.000 χιλιόμετρα αυτονομία το νέο ηλεκτρικό σεντάν Nio ET5 έκανε πρεμιέρα και έρχεται να αποτελέσει τον αντίπαλο του Tesla Model 3.
Κάτω από το ΕΤ7 στην γκάμα της Nio
Τη νέα προσθήκη στη γκάμα της αποκάλυψε η κινεζική Nio, η οποία μετά από τις teaser εικόνες που είχε δημοσιοποιήσει παρουσίασε το νέο πολυτελές ηλεκτρικό σεντάν ET5. Το νέο μοντέλο μπαίνει κάτω από το μεγαλύτερο ET7 της εταιρείας, το οποίο είναι διαθέσιμο και σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές, την ώρα που η κινεζική εταιρεία αναμένεται να αυξήσει ακόμα περισσότερο τις δραστηριότητές της στην «Γηραιά Ήπειρο» το προσεχές διάστημα.
Το ET5 βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο ET7. Μιλώντας για τις διαστάσεις του έχει μήκος 4.790 χιλιοστά, πλάτος 1.960 χλστ. και ύψος 1.499 χλστ. ενώ το μεταξόνιό του ορίζεται στα 2.888 χλστ. Οι αριθμοί αυτοί το καθιστούν ελαφρώς μεγαλύτερο από το Model 3 της Tesla που είναι και ένα από τα μοντέλα τα οποία σκοπεύει να κοντράρει.
Με 490 άλογα και 700 Nm ροπή
Από κει και πέρα το νέο ηλεκτρικό σεντάν της Nio τροφοδοτείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες μπροστά και πίσω που παράγουν συνδυαστικά 490 άλογα και 700 Nm ροπή. Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, η ET5 μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ σύμφωνα πάντα με τη Nio το σεντάν από τα 100 χλμ./ώρα απαιτεί 33,9 μέτρα για να σταματήσει ακινητοποιηθεί, χάρη στις τετραπίστονες αλουμινένιες δαγκάνες του συστήματος πέδησης.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Τρεις επιλογές μπαταρίας και έως 1.000+ χλμ. αυτονομία
Όσον αφορά την αυτονομία, σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών της Κίνας, το Nio ET5 όντας εξοπλισμένο με την τυπική μπαταρία των 75 kWh μπορεί να διανύσει πάνω από 550 χιλιόμετρα, με την μπαταρία των 100 kWh πάνω από 700 χιλιόμετρα, ενώ με το μεγαλύτερο πακέτο μπαταρίας 150 kWh η αυτονομία σκαρφαλώνει πάνω από τα 1.000 χιλιόμετρα.
Οθόνες στο εσωτερικό
Στο εσωτερικό το Nio ET5, που εξοπλίζεται συν τοις άλλοις εξοπλίζεται από πλήθος συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, λαμβάνει ένα μίνιμαλ και εκλεπτυσμένο σχεδιασμό. Μία οθόνη HDR 10,2 ιντσών έχει το ρόλο του πίνακα οργάνων, ενώ μια δεύτερη οθόνη σε σχήμα τάμπλετ αφορά το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.
Από 45.700 ευρώ στην Κίνα
Αναφορικά με την Ευρώπη, η Nio δεν είπε πότε θα κυκλοφορήσει το μοντέλο υπογράμμισε ωστόσο πως έχει κατασκευαστεί για να πληροί τα πρότυπα του Euro NCAP για βαθμολογία πέντε αστέρων. Στις κινεζικές αντιπροσωπείες θα είναι διαθέσιμο τον Σεπτέμβριο του 2022 με τιμή από 328.000 κινεζικά γουάν, δηλαδή περίπου 45.700 ευρώ.
Έρχεται για να αμφισβητήσει το Tesla Model 3
-Το νέο ηλεκτρικό Nio ET5 έκανε ντεμπούτο με 490 άλογα και 700 Nm ροπή.
-Ελαφρώς μεγαλύτερο από το Tesla Model 3.
-Τρεις επιλογές μπαταρίας και έως 1.000+ χλμ. αυτονομία.
-Με οθόνες στο εσωτερικό και αρκετή τεχνολογία
Θα έδινες 45 χιλιάρικα για ηλεκτρικό αυτοκίνητο από την Κίνα;