Η Mazda αποκάλυψε το ανανεωμένο Mazda2 Hybrid, το ιαπωνικό υβριδικό μικρό που έχει δεσμούς αίματος με το Toyota Yaris Hybrid. Φρέσκια εμφάνιση, πιο κοντά στα δεδομένα της Mazda, πέντε επίπεδα εξοπλισμού που κάνουν πιο εύκολη την επιλογή και ένα νέο χρώμα Glass Blue.
Η ανανεωμένη υβριδική έκδοση του ιαπωνικού μικρού που παρουσιάστηκε για την αγορά της Ευρώπης, εκτός του ότι χαρακτηρίζεται από αλλαγές στο στυλ και ένα νέο χρώμα (Glass Blue), δεν αποκλείεται να μας δίνει μία πρώτη γεύση και για το πώς θα δείχνει το ανανεωμένο Toyota Yaris, εξαιτίας της σύνδεσης που υπάρχει μεταξύ των δύο μοντέλων (σ.σ. το Mazda2 Hybrid λανσαρίστηκε όντας το Toyota Yaris με σήματα της Mazda). Καταρχάς, η υβριδική εκδοχή του ιαπωνικού μικρού, διατίθεται με μια πιο απλουστευμένη -σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν- γκάμα εξοπλιστικών εκδόσεων που απαρατίζεται από πέντε επιλογές: Prime, Centre, Exclusive, Homura και Homura Plus. Σημειώστε πως, αυτή τη στιγμή η τιμή του Mazda2 Hybrid στην Ελλάδα ξεκινά από 21.473 ευρώ στην έκδοση Pure, αντίστοιχη δηλαδή της εισαγωγικής Prime του ανανεωμένου μοντέλου.
Όντας λοιπόν βασισμένο στο Toyota Yaris, η τελευταία έκδοση του Mazda2 Hybrid ξεχωρίζει από το αναθεωρημένο στυλ, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου σχεδιασμού για τον προφυλακτήρα μπροστά και τη γρίλια, που το διαφοροποιούν από το Yaris. Στο πίσω μέρος η πόρτα του χώρου αποσκευών έχει κερδίσει ένα μέρος που βάφεται στο χρώμα του αμαξώματος, εξωραΐζοντας την εμφάνισή του.
Με οθόνες η καμπίνα
Στο εσωτερικό το μοντέλο διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, head-up display και οθόνη αφής για το infotainment 10,5 ιντσών. Αυτά διατίθενται στάνταρ στην κορυφαία επένδυση Homura Plus μαζί με πανοραμική ηλιοροφή και διζωνικό κλιματισμό. Η βασική Prime διαθέτει σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη 9 ιντσών. Για ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, πρέπει να προχωρήσετε στη σειρά Exclusive, με τις Homura και Homura Plus να έχουν ζάντες 17 ιντσών και φώτα full LED.
Υβριδικό με 116 ίππους
Το Mazda2 Hybrid εξοπλίζεται με την υβριδική τεχνολογία της ιαπωνικής μάρκας, δάνειο από το Toyota Yaris Hybrid. Ένας τρικύλινδρος κινητήρας 1,5 λίτρων συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ για 116 ίππους και 169 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων CVT, ενώ μια μπαταρία ιόντων λιθίου επιτρέπει στο μοντέλο να οδηγεί συχνά σε ηλεκτρική λειτουργία σε αστικά περιβάλλοντα. Ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με την εταιρεία η κατανάλωση καυσίμου στον μικτό κύκλο WLTP εξακολουθεί να υπολογίζεται στα 3,8-4,0 λτρ./100 χλμ.. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 9,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 175 χλμ./ώρα.
Κλείνοντας, όσον αφορά στην άφιξή του στην Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν σαφείς πληροφορίες αυτή τη στιγμή, υπολογίζεται μέσα στο 2024.