Στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (Elk Test) το Toyota C-HR σημείωσε κορυφαία επίδοση (77,4 χλμ./ώρα) προβάλλοντας ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό και ασφαλές προφίλ.
Σε πιο ευρεία γκάμα κινητήρων προσφέρεται το Toyota C-HR. Πέραν της entry-level έκδοσης των 140 ίππων με την κορυφαία κατανάλωση της κατηγορίας, υπάρχει υβριδικό σύνολο με 2λιτρο κινητήρα και 197 άλογα. Όπως γίνεται αντιληπτό, το Toyota C-HR των 197 ίππων επενδύει περισσότερο στις επιδόσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει πως η κατανάλωση μένει σε δεύτερο πλάνο. Στην 4κίνητη έκδοση (με ηλεκτρομοτέρ 41 ίππων για τους πίσω τροχούς) που δοκίμασε το AutoΤρίτη οι επιδόσεις θυμίζουν GTi (0-100 σε 7,7 δλ, 60-100 σε 4,1 δλ. και 80-120 σε 4,7 δλ.). Την ίδια στιγμή η κατανάλωση είναι ελάχιστα μεγαλύτερη από την μικρή έκδοση, αλλά πάλι εκ των κορυφαίων του ανταγωνισμού (5,2 λτ./100 χλμ.).
Ως προς τις τιμές αγοράς, έχουμε να πούμε τα εξής:
Toyota C-HR Hybrid Electric 1,8L 140 PS e-CVT: Από 28.300 ευρώ (έκδοση C-ENTER)
Toyota C-HR Hybrid Electric 2,0L 197 PS e-CVT: Από 35.270 ευρώ (έκδοση C-LUB)
Toyota C-HR Hybrid Electric 2,0L 197 PS e-CVT 4x4: Από 37.270 ευρώ (έκδοση C-LUB)
Από εκεί και πέρα, υπάρχει διαθέσιμη και επαναφορτιζόμενη έκδοση πρίζας, για πρώτη φορά στην γκάμα του Toyota C-HR. Εδώ έχουμε ένα σύνολο που αποδίδει συνδυαστικά 223 άλογα και φέρει μία μπαταρία ιόντων λιθίου 13,6 κιλοβατώρων. Όταν η μπαταρία είναι γεμάτη, το Plug-in hybrid Toyota C-HR κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για 52 χιλιόμετρα, ενώ με άδεια μπαταρία τα νούμερα που θα δείτε στο trip δεν θα υπερβαίνουν τα 5,6 λτ.. Λόγω χαμηλών εκπομπών αέριων ρύπων (κάτω από 50 γρ. CO2/χλμ.) και χαμηλής Λ.Τ.Π.Φ. το Plug-in hybrid Toyota C-HR ενδείκνυται και για εταιρικές πωλήσεις (δεν πληρώνεις εταιρικό φόρο), όμως έχει και πολύ συμφέρουσα τιμή λιανικής αγοράς, εκ των κορυφαίων του ανταγωνισμού στα 36.970 ευρώ.