ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Premium μοντέλο χωρίς premium γονίδια. Πειράζει;

2.522 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2020)

Όσο ο όρος premium παραμένει χωρίς συγκεκριμένο ορισμό, οτιδήποτε μπορεί να χαρακτηριστεί premium αρκεί να έχει τα σωστά σηματάκια, αρκετή πολυτέλεια, τεχνολογία και σχεδίαση. Πειράζει αν τα γονίδια δεν είναι και τόσο premium;

Δείτε ΕΔΩ το θέμα και σε μορφή περιοδικού!

Αλήθεια είναι πως από όλα τα χαρακτηριστικά ενός μοντέλου, τα «γονίδιά» του είναι μάλλον αυτά που είτε δεν ξέρουν οι περισσότεροι, είτε απλά δεν απασχολούν αφού προέχουν τα άλλα, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Και αυτό το ξέρουν πολύ καλά οι κατασκευαστές, που δεν διστάζουν έτσι, μοντέλα που βασίζουν τα μηχανικά τους σε αυτοκίνητα όχι premium, να τα «χτίσουν» μέχρι πάνω πλούσια και ακριβά.

Φυσικά οι συγγένειες αυτές συνηθίζονται στις πιο μικρές κατηγορίες, κυρίως στα μικρομεσαία. Έτσι και τα τρία μικρομεσαία γερμανικά premium έχουν πολύ πιο «ταπεινές» καταγωγές, πολύ πιο νορμάλ γονίδια.

Η BMW φυσικά δεν έχει λόγο να το κρύψει, αφού ο νέος, προσθιοκίνητος «Άσσος», συγγενεύει στενά με τη γκάμα της Mini. Το Mini, εξάλλου, είναι σε πολύ κόσμο εκτός από ρετρό, και premium. Είπαμε, ο ορισμός του premium είναι λίγο φλου, και έτσι το Mini μπορεί χάρη στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, την γοητεία του, την ιστορία του, και φυσικά την έξυπνη τοποθέτησή του στην αγορά (μαζί με την τιμή του) να μοστράρει άνετα για premium.

Άρα η Σειρά 1, είναι μάλλον καλυμμένη από πλευράς γονιδίων. Για την Audi το πράγμα είναι λίγο πιο πολύπλοκο αφού το Α3 συγγενεύει φυσικά με το Golf της ίδιας πλατφόρμας, και με όλα τα υπόλοιπα 44 μοντέλα που η πλατφόρμα αυτή υποστηρίζει.

Αν ήταν ένα μόνο μοντέλο, ας πούμε μόνο το Golf, πιθανώς θα έλεγε κανείς πως το Α3 είναι ένα «προσεγμένο» Golf. Όταν όμως μια πλατφόρμα σαν την MQB του ομίλου είναι η βάση για τόσα μοντέλα, η σωστή προσέγγιση είναι πως το Α3 χτίζει πάνω της το premium μοντέλο της ομάδας αυτοκινήτων που την χρησιμοποιούν. Και φυσικά το Α3, παρά τις μηχανολογικές του ομοιότητες, δύσκολα χαρακτηρίζεται απλά πιο «προσγεμένο» Golf αφού σε σχέση με το VW, αλλά και σε σχέση με όλα τα άλλα της ίδιας πλατφόρμας, το Α3 ξεχωρίζει σε όλους του τομείς.

Για την Mercedes η συγγένεια της Α-Class δεν είναι τόσο προφανής, αφού προέρχεται εκτός ομίλου, όμως το γερμανικό μικρομεσαίο πατάει σε ένα πάτωμα που είναι εξελιγμένο σε συνεργασία με τη Renault. Το αμέσως συγκρίσιμο μοντέλο της ίδιας πλατφόρμας είναι το Megane, όμως εδώ τα γονίδια δεν είναι ξεκάθαρα. Αφού το πάτωμα είναι προϊόν συνεργασίας, είναι εξίσου σωστό να πεις ότι το Megane έχει γονίδια Mercedes, κάτι που δείχνει ξεκάθαρα πως καμία μάρκα δεν δικαιούται αποκλειστικότητα στην πλατφόρμα αυτή. Και εφόσον σχεδιάστηκε από κοινού, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που θέλει η Mercedes στα δικά της μοντέλα, έγιναν μέρος αυτής της πλατφόρμας. Δηλαδή τα γονίδια είναι εκεί.

 

Τι λέτε λοιπόν; Ελέγχετε εσείς αν το premium που ζαχαρώνετε έχει «όλα» τα γονίδια όπως τα περιμένετε; Ή μήπως σας ενδιαφέρει περισσότερο η ουσία, το κάθε αυτοκίνητο δηλαδή ξεχωριστά για αυτό που είναι; Τι λέτε; Πόση αξία έχουν τα «γονίδια» σε ένα premium μοντέλο;

Autotriti.gr
LEAO & LINGLONG