Θα τα καταφέρει το νέο Opel Insignia Grand Sport να χτυπήσει τα premium μοντέλα της κατηγορίας; Τι λέτε;
Νέο Insignia Vs Premium
5.486 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2017)
Αδικα προσπαθεί η Opel να βάλει το Insignia να παίξει με τα premium «παιδιά»; Ακόμη και όταν το μεσαίο της μοντέλο είναι όσο όμορφο όσο το νέο Insignia Grand Sport; Μπορεί η Opel να φτιάξει ένα premium αυτοκίνητο, ή πρόκειται απλά για ένα μακρύτερο όνομα;
Τι προίκα φέρνει μαζί του το νέο Insignia; Είναι 4πορτο, με μακρύτερο μεταξόνιο, καλύτερες αναλογίες, πολύ πιο σπορ εμφάνιση και ξεκάθαρα κουπέ στοιχεία. Αυτό είναι το Grand Sport, η έκδοση του Insignia που θέλει η Opel να ρίξει στο κυνήγι της premium κατηγορίας.
Οι φωτογραφίες δεν δείχνουν καν πόση δουλειά έχουν κάνει οι Γερμανοί στο σχεδιαστήριο. Δεν φαίνεται το χαμηλό προφίλ και η πολύ προσεκτική σχεδίαση όλων των επιφανειών. Από κοντά το αυτοκίνητο λέγεται πως δείχνει μία κλάση πάνω. Είναι όμως αρκετά πάνω για να πιάσει τους premium κατασκευαστές;
H Opel φυσικά δεν έχει αυταπάτες. Το σηματάκι της Mercedes, της BMW δεν το πιάνεις με ότι και να φτιάξεις, όσο καλό και να είναι, ακόμη και αν είναι καλύτερο. Έτσι λειτουργεί το premium. Διαθέτει ένα υποκειμενικό στοιχείο, που καμία απολύτως λογική σκέψη δεν μπορεί να το ξεπεράσει. Η Opel δεν θα ρίξει το Insignia Grand Sport στο κυνήγι της 3άρας, της 4άρας και της C-Class. Δεν της καίγεται καρφί. Εξάλλου το πιθανότερο είναι να πουλήσει περισσότερα Insignia και από τα τρία αυτά μοντέλα μαζί.
Αυτό που τη νοιάζει είναι οι άλλοι. Οι άλλες μάρκες που ανέβασαν, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο τα μοντέλα τους και προσέγγισαν, με εκδόσεις εξοπλισμού ή διαφορετικής σχεδίασης, την premium κατηγορία, κλέβοντας αρκετές πωλήσεις.
Τα Mondeo Vignale και τα ακριβά Passat, τα ανεβασμένα Superb και τα υπουργικά Peugeot 508, αλλά και τα Volvo που βρίσκονται μια ανάσα από τα premium. Η Opel θέλει το μερίδιο της πίτας που της αναλογεί σε μία αγορά ενδιάμεση, όπου πλέον τα αυτοκίνητα πουλάνε σε ένα κοινό που θέλει περισσότερο από ένα απλό οικογενειακό, αλλά όχι τόσα όσα δίνει (και κοστίζει) ένα premium. Αυτή η ενδιάμεση κατηγορία έχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και αφήνει χρήμα στα ταμεία.
Το Grand Sport όμως θα τα καταφέρει; Σίγουρα έχει την εμφάνιση και η Opel έχει βάλει τα δυνατά της και στα μοτέρ και στην ποιότητα. Ή μήπως ο ανταγωνισμός είναι σκληρός; Εσείς πως βλέπετε το νέο Grand Sport σε σχέση με τα άλλα μοντέλα της κατηγορίας αυτής; Και τελικά έχει η Opel τον «αέρα» που δίνει το μοντέλο αυτό;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Οι φωτογραφίες δεν δείχνουν καν πόση δουλειά έχουν κάνει οι Γερμανοί στο σχεδιαστήριο. Δεν φαίνεται το χαμηλό προφίλ και η πολύ προσεκτική σχεδίαση όλων των επιφανειών. Από κοντά το αυτοκίνητο λέγεται πως δείχνει μία κλάση πάνω. Είναι όμως αρκετά πάνω για να πιάσει τους premium κατασκευαστές;
H Opel φυσικά δεν έχει αυταπάτες. Το σηματάκι της Mercedes, της BMW δεν το πιάνεις με ότι και να φτιάξεις, όσο καλό και να είναι, ακόμη και αν είναι καλύτερο. Έτσι λειτουργεί το premium. Διαθέτει ένα υποκειμενικό στοιχείο, που καμία απολύτως λογική σκέψη δεν μπορεί να το ξεπεράσει. Η Opel δεν θα ρίξει το Insignia Grand Sport στο κυνήγι της 3άρας, της 4άρας και της C-Class. Δεν της καίγεται καρφί. Εξάλλου το πιθανότερο είναι να πουλήσει περισσότερα Insignia και από τα τρία αυτά μοντέλα μαζί.
Αυτό που τη νοιάζει είναι οι άλλοι. Οι άλλες μάρκες που ανέβασαν, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο τα μοντέλα τους και προσέγγισαν, με εκδόσεις εξοπλισμού ή διαφορετικής σχεδίασης, την premium κατηγορία, κλέβοντας αρκετές πωλήσεις.
Τα Mondeo Vignale και τα ακριβά Passat, τα ανεβασμένα Superb και τα υπουργικά Peugeot 508, αλλά και τα Volvo που βρίσκονται μια ανάσα από τα premium. Η Opel θέλει το μερίδιο της πίτας που της αναλογεί σε μία αγορά ενδιάμεση, όπου πλέον τα αυτοκίνητα πουλάνε σε ένα κοινό που θέλει περισσότερο από ένα απλό οικογενειακό, αλλά όχι τόσα όσα δίνει (και κοστίζει) ένα premium. Αυτή η ενδιάμεση κατηγορία έχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και αφήνει χρήμα στα ταμεία.
Το Grand Sport όμως θα τα καταφέρει; Σίγουρα έχει την εμφάνιση και η Opel έχει βάλει τα δυνατά της και στα μοτέρ και στην ποιότητα. Ή μήπως ο ανταγωνισμός είναι σκληρός; Εσείς πως βλέπετε το νέο Grand Sport σε σχέση με τα άλλα μοντέλα της κατηγορίας αυτής; Και τελικά έχει η Opel τον «αέρα» που δίνει το μοντέλο αυτό;
Εχοντας πικρη εμπειρια απο την οπελ μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι το 508 που διαθετω τωρα μαλλον ειναι οχι μονο καλυτερο αλλα και υποτιμημενο αυτοκινητο.αν η πεζο ηταν γερμανικη ο ελληναρας θα εσπευδε μανιωδως...
Το κέρδος της Opel κ των λοιπών μη 'premium' εταιριών έρχεται μέσα απο το πλήθος των πωλήσεων ενός προσιτού μοντέλου στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, όχι από το περιθώριο κέρδους ανά αυτοκίνητο. Στα υποτιθέμενα premium, ειδικά τα μικρά sedan της τελευταίας 10ετιας, η σχέση κόστος παραγωγής - αξία πώλησης στον καταναλωτή, ειναι αισθητά διαταραγμένη σε βάρος του τελευταίου. Διότι το σήμα ειναι ακριβό. Το σήμα ομως δεν φτιάχνει το αυτοκίνητο και αυτό πρέπει επιτέλους να το καταλάβουμε. Ιδιαιτερα οι Έλληνες, οι οποίοι πρέπει να πουλήσουμε ένα τόνο λάδι για να ισοφαρίσουμε την εισαγωγή ενός Mercedes, δεν μπορεί να μένουμε κολλημένοι στο σήμα. Σε οτι αφορά το insignia τώρα, προσωπικά δεν κατάλαβα ποτέ γιατί αυτό κόστιζε 15 χιλ € λιγότερα απο την αντίστοιχη C class ή κ αντιςτροφα : γιατί η Mercedes ήταν 15 χιλ πιο ακριβή. Όταν το 2009 η Opel πουλούσε 24,5 χιλ. € με προωθητική την έκδοση cosmo, μια αντίστοιχη έκδοση C class στο 1,6 turbo βενζίνη είχε 40 χιλ €, ήταν πιο αργή, είχε απείρως λιγότερους χώρους και στα ποιοτικά τους στοιχεία τα αυτοκίνητα ήταν εφάμιλλα. Κοροϊδία ; Το insignia ή τα αλλά 'μη premium' οπως το 508 της Peugeot, το C5 της Citroen, το Mondeo της Ford, το Passat cc της WV, το avensis της Toyota κ.λπ. δεν εχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα premium της κατηγορίας, εκτός απο το σήμα. Εκτός εάν ανέβουμε κατηγορία και πάμε σε E class, ακομη περισσότερο σε S class, σειρά 5 κ πάνω BMW, σειρά 6 κ πάνω Audi, ή το νέο Volvo s90, όπου εκει μιλάμε για πραγματικό premium αυτοκίνητο και όχι μονο για premium σήμα σε μη premium αυτοκίνητο. Το μέλλον ειναι το νέο Opel insignia όπως κ τα λοιπά μη premium..
Ena autokinhto gia na einai premium prepei na einai omorfo, kaloftiagmeno, akribo, to shma tou na exei prestige kai epishs shmantiko na mhn einai kai toso polla sto dromo. Ena tetoio paradeigma einai to Audi A5. Kai parepiptontws koitousa kai thn timh tou stis eurwpaikes xwres opou sthn basikh tou ekdosh (dilitro 190hp) einai sxedon 4 xiliades eurw pio akribo apo thn 420 (dilitrh 180hp) kai sxedon xilia eurw pio akribo ap thn C250 (dilitrh 211hp). Gia auto kai san metaxeirismeno einai ais8hta pio akribo apo ola ths kathgorias tou.
Loukia & το vectra Μα το ίδιο χαλι ειναι, έλεος μας εχεις πριξει με τις μπαρούφες σου! Θα γίνει και η Opel premium? Δηλαδή ολα τα γερμανικά θα ειναι premium? Θα φύγει το premium απ το λεξικό! Αηδία γερμανική εχει καταντήσει το story αλλα δε πουλάει πλέον!
Ας αναβιώσει το omega!!!