Δείτε την αποκλειστική ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα από το νέο Ford Focus, αλλά και στις επόμενες εικόνες την πρόταση ενός ανεξάρτητου σχεδιαστή.
Προ των πυλών το νέο Ford Focus
Το νέο Ford Focus ετοιμάζεται για το 2018, με στόχο να ξαναγίνει το σημείο αναφοράς των μικρομεσαίων στην οδική συμπεριφορά. Δείτε τώρα ποιές θα είναι οι 3 εκδόσεις του, τι κινητήρες θα "φοράει" και αν θα είναι υβριδικό.
Το νέο Focus (ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα) θα στηριχθεί στην πλατφόρμα Global C-car του τωρινού μοντέλου, με βελτιωμένα χαρακτηριστικά αλλά και με διευρυμένο μεταξόνιο, ώστε να βελτιωθούν οι εσωτερικοί χώροι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Υπεύθυνος για το νέο Ford Focus είναι ο Darren Palmer, ο οποίος ήταν πίσω από τα νέα Fiesta και Ka+. Θέλει να καταστήσει εκ νέου το μοντέλο το σημείο αναφοράς της κλάσης σε ό,τι έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά. Για αυτό θα κοιτάξει πίσω, στις δύο πρώτες γενιές του οχήματος που έκαναν αίσθηση στην εποχή τους. Επιπλέον, θα εγκαταλειφθεί η φιλοσοφία «One Ford» που προσπάθησε να κάνει το μοντέλο «αγαπητό» σε όλο τον πλανήτη. Το επόμενο Focus θα έρθει πιο κοντά στην ευρωπαϊκή λογική, αλλά θα συνεχίζει να πωλείται το ίδιο σε όλο τον κόσμο.
Στη νέα γενιά του Focus, λοιπόν, η Ford θα εστιάσει περισσότερο στο set-up του τιμονιού και στη γεωμετρία της ανάρτησης, ώστε να ξαναγίνει το αυτοκίνητο το σημείο αναφοράς της μικρομεσαίας κατηγορίας στην οδηγική συμπεριφορά και στον χειρισμό. Σε αυτήν την κατεύθυνση θα βοηθήσει και ο περιορισμός του βάρους, που αναμένεται να προκύψει από την ευρύτερη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής.
Το νέο Focus θα στηριχθεί στην πλατφόρμα Global C-car του τωρινού μοντέλου, με βελτιωμένα χαρακτηριστικά αλλά και με διευρυμένο μεταξόνιο, ώστε να βελτιωθούν οι εσωτερικοί χώροι, ειδικά αυτοί για τους πίσω επιβάτες. Στη διαμόρφωση της γκάμας του, φαίνεται πως θα ακολουθήσει τη λογική του νέου Ford Fiesta. Αυτό σημαίνει πως μάλλον δε θα δούμε βασική «γυμνή» έκδοση, ενώ θα υπάρξει σπορτίφ εκδοχή ST-line, πολυτελής Vignale, αλλά και Active με crossover χαρακτηριστικά. H τελευταία θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το VW Golf Alltrack, αποτελώντας μια εναλλακτική λύση για όσους δεν θέλουν το SUV «ύφος» των EcoSport και Kuga.
Στο εσωτερικό, τώρα, αναμένεται να υιοθετηθεί πάλι η φιλοσοφία του νέου Fiesta και να δούμε καλύτερα εργονομία, με λιγότερα κουμπιά και τις περισσότερες λειτουργίες να ελέγχονται από την οθόνη αφής των 8 ιντσών. Αυτή μάλλον θα είναι στάνταρ στις βασικές εκδόσεις, με τις ακριβότερες να διαθέτουν ακόμα μεγαλύτερη οθόνη. Οι χώροι επιβατών, όπως προείπαμε, αναμένονται βελτιωμένοι.
Στη βάση της γκάμας των κινητήρων θα βρίσκεται εκ νέου ο τρικύλινδρος 1.0 EcoBoost με απόδοση 100, 125 και 140 ίππων. Αν οι μηχανικοί καταφέρουν να μειώσουν σημαντικά το βάρος, ίσως δούμε και μία βασική εκδοχή του μοτέρ με 85 ίππους. Οι diesel επιλογές θα ξεκινούν από τον 1.5 TDCI των 85 ή 120 αλόγων, ενώ σίγουρα θα υπάρξει και μία δυνατή εκδοχή του 2.0 TDCI.
Βέβαιο είναι πως το νέο Focus θα αποτελέσει ένα από τα 13 ηλεκτρικά μοντέλα που ετοιμάζει η Ford μέχρι το 2020. Η πλατφόρμα Global C-car έχει σχεδιαστεί έχοντας στο μυαλό τις υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις, κάτι που σημαίνει πως -σε συνδυασμό με την πρόοδο που έχει σημειωθεί στην τεχνολογία των μπαταριών- θα δούμε αμφότερες τις πιο πάνω εκδοχές.
Πολύ ωραίο αμάξι, καλώς να έρθει!
παλι ντιζελ; γιατι δεν σταματαει η παραγωγη του ντιζελ εφ οσον το κυνηγουν;τι γινεται; γιατι θα φταιει ο καταναλωτης αν παρει ντιζελ;
Με διαφορά το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Σκεφτείτε ποιο άλλο αυτοκίνητο προσφέρει με 16,000 κινητήρα 150HP (πολυβραβευμένος ecoboost) οδική συμπεριφορά σημείο αναφοράς , ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, αίσθηση τιμονιού, fun to drive, χωρίς να υστέρει πουθενά στους υπόλοιπους τομείς. Μπράβο στη Ford που εξακολουθεί να φτιάχνει στις μέρες μας αυτοκίνητα για τους οδηγούς που θέλουν να χαίρονται την οδήγηση, σε τόσο χαμηλές τιμές.
Έχω το υπάρχον μοντέλο 1,5 tdci 120 hp. Το αυτοκινητο μου είναι κατασκευασμένο στην Γερμανία, αν και έχω ακούσει ότι σταματά εκεί η παραγωγή και θα μεταφερθεί εκτός Γερμανίας. Ήμουν πολύ σκεπτικός στην αγορά καθώς το προηγούμενο αμάξι μου του group VΑG με είχε πεθάνει στις βλάβες. Σχεδόν 2 χρόνια μετά κι μετά από 25.000 χλμ το αμάξι δεν κάνει κιχ. Κατανάλωση 6.5 max, αλλά και μέτριοι χώροι. Πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά. Αν κάποιος συμβιβαστεί με τους χώρους είναι πολύ καλό αυτοκινητό.
Πραγματικά το καλύτερο κ αρτιότερο οδηγικά κ τεχνολογικά αμάξι της κατηγορίας του!! Εξαιρετικό θα είναι κ αυτό όπως κ κάθε Focus
Το καλυτερο αμάξι της κατηγορίας.
Επειδή έχω κόλλημα με τη πίσω ανάρτηση , γιατί είχα στην κατοχή μου το 323F και το Σιτροεν Xara, δεν μπορω να αγοράσω αμαξι μεχρι 20000 ευρώ,με ακαμπτο η με ημιακαμπτο πίσω άξονα, παρεμπιμπ'οντως εμαθα πως το Γολφ έχει σε όλες τις εκδόσεις ανεξαρτητη πίσω αναρτηση ,δεν ξερω αν αυτό είναι αληθεια! Οποτε μετα από ψαξιμο βρήγκα τα πιο κ'ατω αυτοκίνητα που την έχουν: νέο μαγκαν, Φιατ 500Χ, Μιτσουβισι ΑΣΧ, Φορντ φόκους , Τογιοτα Αβενσις, η Τζιουλέττα , τκαι το μαζντα 3...δεν είμαι σιγουρος για το πεζω 308 αν έχει...
Γερμανοτσολιά δες την ουσία των πραγμάτων... κάνε ανάβαση, κ.τ.λ. με ένα ford κάνε και με ένα vw... ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ!!! Ας μην μιλήσουμε για αξιοπιστία ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ΑΣ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ, Κ.Τ.Λ. ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ Η ΕΚΤΟΣ FORD... μέχρι και η mercedes στα μικρά της ΕΠΕΙΔΗ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ 'ΜΑΡΚΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ' ΕΧΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ DATSUN!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ, ΠΑΤΑΤΕΣ, Κ.Τ.Λ. Η σχεδίαση κάποιων vw όπως του golf ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΗ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ...
@giannis:Πιστευω υστερει στο εσωτερικο! Δεν ξερω για την ποιοτητα των υλικων(αν και αγγλικα site που δε τα λες και φιλογερμανικα μιλουν για φτηνα πλαστικα) αλλα σιγουρα στη σχεδιαση.Ειναι πολυ χοντροκομμενο και μουντο. Μακαρι στη νεα γεννια να το διωρθωσει αυτο,οπως το fiesta που το εσωτερικο του νεου δειχνει κλασης ανωτερο του παλιου.