ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο Σικάγο έγινε η επανεμφάνιση του Concept GC-PHEV που είχαμε δει το 2013 στην έκθεση του Τόκιο και το οποίο θα επηρεάσει τη μορφή του νέου Pajero και όχι μόνο.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο Σικάγο έγινε η επανεμφάνιση του Concept GC-PHEV που είχαμε δει το 2013 στην έκθεση του Τόκιο και το οποίο θα επηρεάσει τη μορφή του νέου Pajero και όχι μόνο.

Πρόγευση του νέου Pajero

4.411 Επισκέψεις στο άρθρο (13/2/2015)

Επαναλανσάρεται το Concept GC-PHEV του 2013, το υβριδικό plug-in μοντέλο που θα καθορίσει τη μορφή του επόμενου Pajero και το οποίο θα δανείσει το αισθητικό και τεχνολογικό DNA του σε όλα τα μελλοντικά Mitsubishi.

Η «επιστροφή ενός θρύλου» για την οποία μας είχε μιλήσει η Mitsubishi ήταν τελικά αυτό που περιμέναμε. Πρόκειται για την επανεμφάνιση του Concept GC-PHEV που είχαμε δει το 2013 στην έκθεση του Τόκιο και το οποίο θα επηρεάσει τη μορφή του νέου Pajero, όταν αυτό αποφασιστεί να μας επανασυστηθεί. Επιπλέον, σύμφωνα με τους ανθρώπους της φίρμας, θα δανείσει το DNA του σε όλα τα μελλοντικά Mitsubishi.Το ιαπωνικό πρωτότυπο, λοιπόν, κάνει το αμερικάνικό του ντεμπούτο στην έκθεση του Σικάγο, χωρίς να είναι ευδιάκριτες κάποιες αισθητικές διαφορές. Εξοπλίζεται με ένα υβριδικό plug-in σύστημα ισχύος 335 ίππων, το οποίο αποτελείται από ένα turbo MIVEC V6 μοτέρ βενζίνης, έναν ηλεκτρικό κινητήρα, ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και το σύστημα μόνιμης 4κίνησης Super All-Wheel Control (S-AWC).Επιπλέον τεχνολογικά highlights είναι το σύστημα Tactical Table που επιτρέπει μέσω smartphone την επικοινωνία και ανταλλαγή δεδομένων, αλλά και τα συστήματα ασφάλειας Pedestrian Collision Mitigating Auto-braking, Rearward Blind Spot Vehicle Warning και Unintentional Vehicle Move Off Control.

Εξοπλίζεται με ένα υβριδικό plug-in σύστημα ισχύος 335 PS, το οποίο αποτελείται από turbo MIVEC V6 μοτέρ, ηλεκτρικό κινητήρα, 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα 4κίνησης Super All-Wheel Control (S-AWC).

Εξοπλίζεται με ένα υβριδικό plug-in σύστημα ισχύος 335 PS, το οποίο αποτελείται από turbo MIVEC V6 μοτέρ, ηλεκτρικό κινητήρα, 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα 4κίνησης Super All-Wheel Control (S-AWC).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL