Αν απομονώσεις ένα μόνο χαρακτηριστικό από όλα όσα ξεχωρίζουν τους premium κατασκευαστές από τους άλλους, ποιο θα ήταν;
Εντάξει, την περίπτωση της Audi θα την αφήσουμε για αργότερα, όμως ας δούμε τι συμβαίνει στις premium μάρκες. Mercedes και BMW φυσικά είναι πισωκίνητοι (στο μεγαλύτερο μέρος), ενώ και οι ιαπωνικές μάρκες που τους ανταγωνίζονται είναι πισωκίνητες (Lexus, Infinti) παρότι οι μητρικές τους έχουν βασικά την κίνηση εμπρός (Toyota και Nissan αντίστοιχα). Φυσικά πισωκίνητη είναι και η Jaguar, ενώ από κει και πέρα όλοι οι άλλοι παίζουν με το status του premium κρυφτούλι.
Πισωκίνητη γίνεται και η Alfa Romeo στην προσπάθειά της να μπει δυνατά ανάμεσα στις premium μάρκες, ενώ και στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, η Cadillac είναι αποκλειστικά πισωκίνητη κι αυτή.
Όμως οι premium αυτοί κατασκευαστές έχουν στην γκάμα τους μοντέλα που δεν είναι πισωκίνητα. Η Mercedes πάνω στην Α-Class έχει μια ολόκληρη γκάμα προσθιοκίνητων μοντέλων, η BMW ετοιμάζεται μετά την Σειρά 2 Active Tourer να γυρίσει όλη την Σειρά 1 και 2 στην κίνηση εμπρός, ενώ φυσικά προσθιοκίνητα μοντέλα πολλά, αν όχι τα περισσότερα, έχει και η Audi. Είναι αυτά λιγότερο premium γιατί δεν έχουν την κίνηση πίσω;
Το θέμα εδώ είναι λίγο υποκειμενικό και ο καθένας έχει την δική του άποψη, όμως τα premium αυτοκίνητα δεν μπορεί κανείς να τα περιγράψει με μία μόνο λέξη. Τα premium αυτοκίνητα είναι πολύ παραπάνω από τον άξονα μετάδοσής του, και αυτό το ξέρει πολύ καλά η Audi αλλά και όλες οι μάρκες που βρήκαν τρόπο να προσφέρουν προσθιοκίνητα μοντέλα που είναι αμιγώς premium.
Αρα τι λέτε; Υπάρχουν διαφορές; Κι αν όχι, μπορούμε να «χώνουμε» κάθε μάρκα στην κατηγορία των premium; Ειδικά όταν ο άλλος ανταγωνισμός καταφέρνει να παράγει μοντέλα που φλερτάρουν πολύ με αυτά των premium κατασκευαστών, δεν θολώνει λίγο το πράγμα;
Εσείς λοιπόν τι λέτε; Αποτελεί ο άξονας μετάδοσης δικό σας κριτήριο; Είναι δίκαιο; Ή μήπως έχει λίγη σημασία για το τι είναι premium και τι όχι; Τι νομίζετε;
μονο στο ελλαδισταν υπαρχει η λεξη και η εννοια ''premium''.
καθε τσοπανος που εχει παρει ενα σκασμο λεφτα απο επιδοτησεις
στο βλαχοχωρι του αγοραζει ενα ''premium'' αυτοκινητο για να βρει
χαρα στα σκελια του,γιατι ξαφνικα εγινε 45 χρονων και τωρα θυμηθηκε
οτι πρεπει να παντρευτει...
υπαρχουν αρκετα τιμια και οικονομικα αυτοκινητα στην ελληνικη αγορα
που μπορει να αγορασει κανεις χωρις να ειναι ''premium''...
(βλεπε ιαπωνια-κορεα)
και κατι αλλο:
πριν 20 χρονια μας ελεγαν οτι τα γερμανικα αυτοκινητα εχουν υψηλη
τιμη μεταπωλησης και γι'αυτο ειναι και πιο ακριβα.
για κοιταξτε ποσο πωλουνται τα γκολφακια και οι 316 ηλικιας 4-5 ετων...
απογοητευση!
τουλαχιστον 50-55% κατω απο την τιμη που κοστιζαν καινουργια...
ευχαριστω.
Premium σημαίνει "μεγάλο περιθώριο κέρδους". Κάποιοι το βάζουν όλο στην τσέπη, κάποιοι άλλοι επιστρέφουν ένα μέρος στον καταναλωτή με τη μορφή τεχνολογίας και ποιότητας.
Η πίσω κίνηση υπερτερεί της μπροστινής κίνησης σε όλες τις περιπτώσεις αν και μειώνει τον χώρο στην καμπίνα, ιδιαίτερα για τα πόδια των πίσω επιβατών. Βέβαια, στην κεντρική κονσόλα που είναι πολύ ψηλότερα από το κάθισμα δημιουργεί μια αυθεντική σπόρ αίσθηση. Η μπροστινή κίνηση έχει πλεονέκτημα μόνο στο χιόνι. Μην ξεχνάμε ότι και το Toyota GT86 έχει πίσω κίνηση. Ευχαριστώ
Premium ειναι οταν μπαινεις στο αμαξι και
καταλαβαινεις πολυτελεια + το τι βγαζει στον
καθενα βλεποντας το.Εψαχνα για αμαξι και εμπαινα
μια στο a3 και μετα στο c4/auris/κτλ.Η μερα με την νυχτα.
Το αν αξιζουν ομως τα εξτρα λεφτα για το ονομα
αυτο ειναι αλλη ιστορια.Το c4 υπερπληρεις το a3 θελει
ενα σκασμο λεφτα για να φτασει τον εξοπλισμο του καθε c4/auris/ceed κτλ.
Απο την αλλη ειναι το τι κυρος σου βγαζει.Και το honda το χρυσοπληρωνεις
σχεδον σαν premium αλλα το "ονομα" δεν το εχει.
H λεξη Premium χρησιμοποιείται για να διαφημιστεί η πολυτελεια της μαρκας ανεξάρτητα αν είναι οντως πολυτελες το κάθε μοντελο της.Με λιγα λογια ορισμένες μαρκες βαφτιστικαν Premium για να δικαιολογισουν την υψηλη τιμη τους απέναντι στον ανταγωνισμο.
χθες ετυχε να μπω στο αμαξι ενος φιλου μετα απο αρκετο καιρο. Προκειται για Mercedes B Class 1.6 turbo. To αυτοκινητο ειναι 2 ετων με 40.000 χλμ. και εχει ηδη χασει τη φρεσκαδα του. Τα πισω αμορτισερ ειχαν χαλασει και κοπαναγανε σαν τρελα - ειχε γινει παραγγελια για να αντικατασταθουν μιας και ειχαν χασει τα υγρα τους οπως του ειπαν. Οπως καταλαβα και τα μπροστινα ειχαν τα χαλια τους παρολο που δεν κοπαναγαν. Το σασμαν δεν ακουγοταν στα καλα του, ειχε ενα τρανταγμα οταν κουμπωνε η ταχυτητα. Το αν ειναι αυτο το αυτοκινητο premium θελει πολυ κουβεντα. Premium στην τιμη σιγουρα ναι, αλλα στην ποιοτητα τι ειναι? Ευτυχως που ειναι εταιρικο και θα το ξεφορτωθει γιατι ποιος ξερει τι αλλο θα βγαλει.
premium ειναι τα αυ/τα που απευθυνονται σε
premium αγορες με premium αγοραστες.
Κλασσικη premium αγορα ειναι η ελληνικη.
Πως. αλλιως εξηγειται οτι η Dacia ειναι 4η
μαρκα στη Γαλλια (φτωχολογια...) και ......25η
στην Ελλαδα ((τιγκα στους premium αγοραστες που λεγαμε).
Φυσικά οι ανακλήσεις, οι βλάβες, τα σέρβις, οι καταναλώσεις σε καύσιμα, τα τέλη κλπ έχουν και αυτά premium χαρακτήρα.Και μόλις τα πάρεις, τρέχεις για τις εποχιακές εκπτώσεις σε ελέγχους και ανταλλακτικά όπου αυτά δεν είναι premium. Και τότε είναι που ζηλέυεις τα Kia, Ηyundai, Dacia του γείτονα. Οπότε τι σημασία έχει ένα προσθιοκίνητο ή όχι premium μοντέλο την στιγμή που σε αναγκάζει να ζείς στο περιθώριο ή στην καλύτερη περίπτωση ακινητοποιημένος στην δεξια λωρίδα;
Εδώ μέσα ακούγονται τρελά πράγματα. Θα συμφωνήσω ότι υπάρχουν τίμια φθηνά αυτοκίνητα. Αλλά υπάρχουν και ακριβότερα ΚΑΛΥΤΕΡΑ αυτοκίνητα που δεν μένουν στο δρόμο. Ας μην κάνουμε συγκρίσεις του τύπου mercedes, bmw, audi, vw VS kia, hundai, citroen κλπ.
Δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Πως να το κάνουμε δηλαδή.
μονο στο ελλαδισταν υπαρχει η λεξη και η εννοια ''premium''. καθε τσοπανος που εχει παρει ενα σκασμο λεφτα απο επιδοτησεις στο βλαχοχωρι του αγοραζει ενα ''premium'' αυτοκινητο για να βρει χαρα στα σκελια του,γιατι ξαφνικα εγινε 45 χρονων και τωρα θυμηθηκε οτι πρεπει να παντρευτει... υπαρχουν αρκετα τιμια και οικονομικα αυτοκινητα στην ελληνικη αγορα που μπορει να αγορασει κανεις χωρις να ειναι ''premium''... (βλεπε ιαπωνια-κορεα) και κατι αλλο: πριν 20 χρονια μας ελεγαν οτι τα γερμανικα αυτοκινητα εχουν υψηλη τιμη μεταπωλησης και γι'αυτο ειναι και πιο ακριβα. για κοιταξτε ποσο πωλουνται τα γκολφακια και οι 316 ηλικιας 4-5 ετων... απογοητευση! τουλαχιστον 50-55% κατω απο την τιμη που κοστιζαν καινουργια... ευχαριστω.
Ανεξάρτητα απο μπρός ή πίσω κίνηση, δεν μπορείς να λέγεσαι premium μάρκα και να παρουσιάζεις την αναξιοπιστία που δείχνει η πρόσφατη έρευνά σας.
premium χαρακτηρίζονται οι μάρκες που έχουν "σπρώξιμο" από τον ειδικό τύπο.
Premium σημαίνει "μεγάλο περιθώριο κέρδους". Κάποιοι το βάζουν όλο στην τσέπη, κάποιοι άλλοι επιστρέφουν ένα μέρος στον καταναλωτή με τη μορφή τεχνολογίας και ποιότητας.
Η πίσω κίνηση υπερτερεί της μπροστινής κίνησης σε όλες τις περιπτώσεις αν και μειώνει τον χώρο στην καμπίνα, ιδιαίτερα για τα πόδια των πίσω επιβατών. Βέβαια, στην κεντρική κονσόλα που είναι πολύ ψηλότερα από το κάθισμα δημιουργεί μια αυθεντική σπόρ αίσθηση. Η μπροστινή κίνηση έχει πλεονέκτημα μόνο στο χιόνι. Μην ξεχνάμε ότι και το Toyota GT86 έχει πίσω κίνηση. Ευχαριστώ
Premium ειναι οταν μπαινεις στο αμαξι και καταλαβαινεις πολυτελεια + το τι βγαζει στον καθενα βλεποντας το.Εψαχνα για αμαξι και εμπαινα μια στο a3 και μετα στο c4/auris/κτλ.Η μερα με την νυχτα. Το αν αξιζουν ομως τα εξτρα λεφτα για το ονομα αυτο ειναι αλλη ιστορια.Το c4 υπερπληρεις το a3 θελει ενα σκασμο λεφτα για να φτασει τον εξοπλισμο του καθε c4/auris/ceed κτλ. Απο την αλλη ειναι το τι κυρος σου βγαζει.Και το honda το χρυσοπληρωνεις σχεδον σαν premium αλλα το "ονομα" δεν το εχει.
Για τους γερμανούς ισχύει <<Τα πάντα όλα>>
H λεξη Premium χρησιμοποιείται για να διαφημιστεί η πολυτελεια της μαρκας ανεξάρτητα αν είναι οντως πολυτελες το κάθε μοντελο της.Με λιγα λογια ορισμένες μαρκες βαφτιστικαν Premium για να δικαιολογισουν την υψηλη τιμη τους απέναντι στον ανταγωνισμο.
χθες ετυχε να μπω στο αμαξι ενος φιλου μετα απο αρκετο καιρο. Προκειται για Mercedes B Class 1.6 turbo. To αυτοκινητο ειναι 2 ετων με 40.000 χλμ. και εχει ηδη χασει τη φρεσκαδα του. Τα πισω αμορτισερ ειχαν χαλασει και κοπαναγανε σαν τρελα - ειχε γινει παραγγελια για να αντικατασταθουν μιας και ειχαν χασει τα υγρα τους οπως του ειπαν. Οπως καταλαβα και τα μπροστινα ειχαν τα χαλια τους παρολο που δεν κοπαναγαν. Το σασμαν δεν ακουγοταν στα καλα του, ειχε ενα τρανταγμα οταν κουμπωνε η ταχυτητα. Το αν ειναι αυτο το αυτοκινητο premium θελει πολυ κουβεντα. Premium στην τιμη σιγουρα ναι, αλλα στην ποιοτητα τι ειναι? Ευτυχως που ειναι εταιρικο και θα το ξεφορτωθει γιατι ποιος ξερει τι αλλο θα βγαλει.
premium ειναι τα αυ/τα που απευθυνονται σε premium αγορες με premium αγοραστες. Κλασσικη premium αγορα ειναι η ελληνικη. Πως. αλλιως εξηγειται οτι η Dacia ειναι 4η μαρκα στη Γαλλια (φτωχολογια...) και ......25η στην Ελλαδα ((τιγκα στους premium αγοραστες που λεγαμε).
Φυσικά οι ανακλήσεις, οι βλάβες, τα σέρβις, οι καταναλώσεις σε καύσιμα, τα τέλη κλπ έχουν και αυτά premium χαρακτήρα.Και μόλις τα πάρεις, τρέχεις για τις εποχιακές εκπτώσεις σε ελέγχους και ανταλλακτικά όπου αυτά δεν είναι premium. Και τότε είναι που ζηλέυεις τα Kia, Ηyundai, Dacia του γείτονα. Οπότε τι σημασία έχει ένα προσθιοκίνητο ή όχι premium μοντέλο την στιγμή που σε αναγκάζει να ζείς στο περιθώριο ή στην καλύτερη περίπτωση ακινητοποιημένος στην δεξια λωρίδα;
Εδώ μέσα ακούγονται τρελά πράγματα. Θα συμφωνήσω ότι υπάρχουν τίμια φθηνά αυτοκίνητα. Αλλά υπάρχουν και ακριβότερα ΚΑΛΥΤΕΡΑ αυτοκίνητα που δεν μένουν στο δρόμο. Ας μην κάνουμε συγκρίσεις του τύπου mercedes, bmw, audi, vw VS kia, hundai, citroen κλπ. Δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Πως να το κάνουμε δηλαδή.