Το νέο Skoda Scala, το μικρομεσαίο μοντέλο της τσέχικης φίρμας, ξεκινά την εμπορική του πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά και εμείς σας παρουσιάζουμε τις πρώτες τιμές που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας.
Λίγο πριν την εκπνοή του περασμένου έτους αποκαλύφθηκε επίσημα το νέο Skoda Scala, ή αλλιώς το αντι-Golf της Skoda, έχοντας στη φαρέτρα του μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, νέα σχεδίαση, καλό τεχνολογικό υπόβαθρο και πέντε κινητήρες που συμμορφώνονται με το νεότερο πρότυπο Euro-6d-Temp (σ.σ. τρεις βενζίνης, έναν ντίζελ και έναν διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο και βενζίνη). Αυτό που έλειπε για να δέσει το γλυκό, όμως, ήταν η τιμή με την οποία θα προσφέρεται στην αγορά το «φρέσκο» μικρομεσαίο των Τσέχων.
Πρώτος σταθμός για το νέο Scala αποτελεί ηαγορά της Γερμανίας, εκεί που η Skoda θα λανσάρει το μοντέλο επί ευρωπαϊκού εδάφους. Όπως σε όλα τα μοντέλα της, έτσι και σε αυτή την περίπτωση, η μάρκα διατηρεί τον value for money χαρακτήρα προσφέροντας το μικρομεσαίο της από 17.350 ευρώ στην αρχική έκδοση με τον 1.000άρη TSI βενζινοκινητήρα ισχύος 95 ίππων και 5άρι μηχανικό κιβώτιο. Αμέσως μετά συναντούμε την έκδοση με τον ίδιο TSI κινητήρα χωρητικότητας 1,0 λτ. και απόδοση 115 ίππων, με 6άρι μηχανικό κιβώτιο αυτή τη φορά, το κόστος της οποίας ξεκινά από 21.450 ευρώ. Στην κορυφή της γκάμας των βενζινοκίνητων Scala εδρεύει η version με το νεότερο 1.5 TSI Evo κινητήρα των 150 ίππων, που συνδυάζεται με αυτόματο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το κόστος κτήσης της οποίας ορίζεται στις 25.200 ευρώ.
Περνώντας στο ντίζελ υπάρχει αποκλειστικά μια επιλογή, εκείνη του TDI κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. με απόδοση 115 ίππων και 250 Nm ροπής που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσων και τιμάται από 21.500 ευρώ. Όσον αφορά στην έκδοση με τον κινητήρα διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο και βενζίνη θα κάνει την εμπορική της πορεία στα τέλη του 2019, οπότε δεν υπάρχουν προς το παρόν πληροφορίες για την τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η τσέχικη φίρμα.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως, η Skoda. παρόλο που λανσάρει καινούργιο μοντέλο σε μια νέα βάση και με πληθώρα αλλαγών, έχει καταφέρει να κρατήσει χαμηλά τη διαφορά της τιμής σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο που αντικαθιστά, το Rapid Spaceback. Αυτό φαίνεται άλλωστε από τη διαφορά της τάξεως των 900 ευρώ που έχουν μεταξύ τους οι βασικές εκδόσεις του... «παλιού» -Rapid Spaceback- και του «νέου» -Scala-.
ΧΑΧΑΧΑΧΑ!! ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ? ΓΙΑ ΣΚΟΝΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΤΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΞΗ ΟΤΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ 17+ ΧΙΛΙΑΔΕΣ!!ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΟΥΠ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ..ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΝΤΑ Η ΣΚΟΝΤΑ!ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΗ ΚΑΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΟΙΟ ΦΝΗΝΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ , ΚΑΙ ΥΠΟΛΕΙΠΕΤΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ..
Η skoda ειναι απο τις πιο ΤΙΜΙΕΣ μαρκες...δεν εχει κατι αρνητικο σαν μαρκα....απλα οι περισσοτεροι ακουν το ανομα και την χαρακτηριζουν σαπια...χωρις να εχουν ασχολειθει με τα αυτοκινητα της...φιλε Θανο που λες οτι ειναι κατωτερη μαρκα...Δεν εχεις ιδεα τι σημαινει skoda..φιλικα!!
Καλησπέρα. Βλέποντας τις τιμές του αυτοκινήτου το θεωρώ ιδιαίτερα ακριβό συγκρίνοντας το πχ με ένα Opel Astra 1.0 105 κοντά στις 17000. Είμαι περίεργος να δω τιμές για το golf 2019 με παρομοιο κινητήρα ( 20000+). Γιάννης από πανέμορφη
Θεσσαλονίκη
Αλήθεια τώρα δηλαδή όσοι κράζουμε την τιμολόγηση της εταιρείας καταλαβαίνεται ότι έχουμε πρόβλημα με την Skoda ως ποιότητα κατασκευής ή ότι άλλο? Αυτο που ειναι κοινή διαπίστωση όλων ειναι πως τόσα χρόνια όσοι δεν μπορούσαν να αγοράσουν απο την Wolkswagen έπαιρναν αντί το Passat το Octavia, αντί το Golf την Fabia αντί αντί αντί...! Το ξέρουμε ότι ειναι ίδια εταιρεία και στην ουσία πληρώνεις όταν παίρνεις Wolkswagen την υπεραξία της αλλα αυτό ειναι που λέμε...δεν γίνεται να κοστίζει ίσα και όμοια ή κοντά στα ίδια λεφτά η Skoda με την Wolkswagen. Έως τώρα η Octavia και η Fabia ήταν Value For Money αν προκύψει τιμολογιακή πολιτική τέτοια στο εξής τότε και το κοινό πρέπει να συγκρίνει με αυτοκίνητα αντίστοιχης αξίας τα οποία για εμένα υπερέχουν ξεκάθαρα. Να μην μιλήσω ότι μιλάμε για μικρομεσαίο αμάξι το οποίο φτάνει και ξεπερνά πολλά αξιολογότατα SUV αμάξια που μπορεί να μπείς στην διαδικασία να πάς και σε κάτι ακόμα πιο καλό. Αν συγκρίνουμε το diesel μοντέλο είναι ίδια τιμή σχεδόν με το Nissan Qashqai που είναι αρκετά full extra απο την ascenta έκδοση του στα 22.400, και υπάρχει και το απίστευτο Honda Civic. Τέλος αν πάμε στην απλή έκδοση και όχι σε diesel το Renault Megane ειναι σαφώς πιο Value For Money μοντέλο με καλύτερη ποιότητα εφάμιλη της Wolkswagen στην κατασκευή του αυτοκινήτου και με καλύτερη τιμή!
SKODA προχορα και ας τους να λένε.Αριστο σε όλα.Πιοτιτα,ασφάλεια,συμπεριφορά,χορούς,αξιοπιστία.Εισαι ένα αυτοκίνητο που μυρίζει και είναι 10000% αυτοκίνητο.
SKODA προχορα.Και ας τους κομπλεξικόυσ να λένε.Εισαι αστέρι.Ολοι η Ευρώπη υποκλεινετε σε σένα.Και μην περιμένεις καλά λόγια από έναν λαό που ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ.Η κατάντια της κατάντιας.
ΧΑΧΑΧΑΧΑ!! ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ? ΓΙΑ ΣΚΟΝΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΤΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΞΗ ΟΤΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ 17+ ΧΙΛΙΑΔΕΣ!!ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΟΥΠ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ..ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΝΤΑ Η ΣΚΟΝΤΑ!ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΗ ΚΑΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΟΙΟ ΦΝΗΝΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ , ΚΑΙ ΥΠΟΛΕΙΠΕΤΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ..
Η skoda ειναι απο τις πιο ΤΙΜΙΕΣ μαρκες...δεν εχει κατι αρνητικο σαν μαρκα....απλα οι περισσοτεροι ακουν το ανομα και την χαρακτηριζουν σαπια...χωρις να εχουν ασχολειθει με τα αυτοκινητα της...φιλε Θανο που λες οτι ειναι κατωτερη μαρκα...Δεν εχεις ιδεα τι σημαινει skoda..φιλικα!!
Καλησπέρα. Βλέποντας τις τιμές του αυτοκινήτου το θεωρώ ιδιαίτερα ακριβό συγκρίνοντας το πχ με ένα Opel Astra 1.0 105 κοντά στις 17000. Είμαι περίεργος να δω τιμές για το golf 2019 με παρομοιο κινητήρα ( 20000+). Γιάννης από πανέμορφη Θεσσαλονίκη
Αλήθεια τώρα δηλαδή όσοι κράζουμε την τιμολόγηση της εταιρείας καταλαβαίνεται ότι έχουμε πρόβλημα με την Skoda ως ποιότητα κατασκευής ή ότι άλλο? Αυτο που ειναι κοινή διαπίστωση όλων ειναι πως τόσα χρόνια όσοι δεν μπορούσαν να αγοράσουν απο την Wolkswagen έπαιρναν αντί το Passat το Octavia, αντί το Golf την Fabia αντί αντί αντί...! Το ξέρουμε ότι ειναι ίδια εταιρεία και στην ουσία πληρώνεις όταν παίρνεις Wolkswagen την υπεραξία της αλλα αυτό ειναι που λέμε...δεν γίνεται να κοστίζει ίσα και όμοια ή κοντά στα ίδια λεφτά η Skoda με την Wolkswagen. Έως τώρα η Octavia και η Fabia ήταν Value For Money αν προκύψει τιμολογιακή πολιτική τέτοια στο εξής τότε και το κοινό πρέπει να συγκρίνει με αυτοκίνητα αντίστοιχης αξίας τα οποία για εμένα υπερέχουν ξεκάθαρα. Να μην μιλήσω ότι μιλάμε για μικρομεσαίο αμάξι το οποίο φτάνει και ξεπερνά πολλά αξιολογότατα SUV αμάξια που μπορεί να μπείς στην διαδικασία να πάς και σε κάτι ακόμα πιο καλό. Αν συγκρίνουμε το diesel μοντέλο είναι ίδια τιμή σχεδόν με το Nissan Qashqai που είναι αρκετά full extra απο την ascenta έκδοση του στα 22.400, και υπάρχει και το απίστευτο Honda Civic. Τέλος αν πάμε στην απλή έκδοση και όχι σε diesel το Renault Megane ειναι σαφώς πιο Value For Money μοντέλο με καλύτερη ποιότητα εφάμιλη της Wolkswagen στην κατασκευή του αυτοκινήτου και με καλύτερη τιμή!
SKODA προχορα και ας τους να λένε.Αριστο σε όλα.Πιοτιτα,ασφάλεια,συμπεριφορά,χορούς,αξιοπιστία.Εισαι ένα αυτοκίνητο που μυρίζει και είναι 10000% αυτοκίνητο.
SKODA προχορα.Και ας τους κομπλεξικόυσ να λένε.Εισαι αστέρι.Ολοι η Ευρώπη υποκλεινετε σε σένα.Και μην περιμένεις καλά λόγια από έναν λαό που ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ.Η κατάντια της κατάντιας.
Μήπως είναι anti-polo γιατί τα ίδια μοτέρ με αυτό μου φαίνεται έχει και κανένα του golf.
Αν το παρήγγειλα ποτέ θα ζητούσα να μην γραφει Scala. Θα του εβαζα δικο μου όνομα π.χ. Climax..