Οι αλλαγές στο σχεδιαστικό κομμάτι είναι εμφανείς για το πολυχρηστικό μοντέλο της γαλλικής φίρμας, με την σχεδίασή του να γοητεύει συνολικά και να αποπνέει φρεσκάδα και κομψότητα. Αναλυτικότερα ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας έχει χωριστεί σε δυο οριζόντια κομμάτια από τον κεντρικό αεραγωγό, σε σχέση με τον ενιαίο του προηγούμενου, ενώ διαφορετική είναι και η διάταξη στους προβολείς ομίχλης, οι οποίοι πλέον περικλείονται σε χρωμιωμένο πλαίσιο. Αντίστοιχα χρώμιο θα συναντήσουμε και στα διπλά, λεπτά, ανεξάρτητα φωτιστικά σώματα, καθώς και δυνατότητα επιλογής διχρωμίας στην οροφή. Τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως θετική εντύπωση προκαλούν και τα πίσω φώτα με τρισδιάστατο εφέ. Έτσι γενικότερα, παρά τα 4,6 μέτρα μήκους και τον συνολικό όγκο του αμαξώματος, η Citroen κατάφερε οπτικά να παρουσιάσει μια σουλουπωμένη σιλουέτα με ρευστές γραμμές και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, που ωστόσο «επιβάλλεται» οπτικά στο δρόμο.