- Premium & «πράσινο» το κορυφαίο ιαπωνικό SUV
- Καμπίνα «Μεγάλη Βρετάνια» με κανονική «τηλεόραση» & ανάλογη τιμή
- Ανάρτηση που σκληραίνει & μαλακώνει μόνη της ανάλογα το δρόμο και τον τρόπο οδήγησης
- Με σύστημα που σφυράει αν δεν κοιτάς το δρόμο
Πολύ παραπάνω από premium η ναυαρχίδα όλων των made in Japan SUV!
Η Lexus έχει καθιερωθεί -και με την αξία της- ως ένας από τους πιο ισχυρούς παίκτες ανάμεσα στις premium μάρκες παγκοσμίως, κερδίζοντας διαρκώς μεγαλύτερο μερίδιο στην ευρωπαϊκή αγορά.
Αλλωστε μιλάμε για μια μάρκα πρωταγωνιστή και πρωτοπόρο στα υβριδικά, παρουσιάζοντας διαρκώς νέες καινοτόμες τεχνολογίες. Ναυαρχίδα της φίρμας και το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην ιστορία της Lexus είναι το RX, το οποίο ίδρυσε την κατηγορία της αγοράς των πολυτελών SUV το 1998, μετρώντας παραπάνω από 3,5 εκ. πωλήσεις. Το νέο RX λοιπόν από τον σχεδιασμό έως τους τομείς της τεχνολογίας, των κινητήριων συνόλων και της ασφάλειας ήρθε πλήρως επαναπροσδιορισμένο, με σκοπό να συνεχίσει την πετυχημένη πορεία των προκατόχων του.
Για λίγους και απαιτητικούς
Το 5ης γενιάς RX είναι διαθέσιμο ως plug-in με 309 ίππους και ως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σε δύο εκδόσεις, 250 και 371 ίππων. Εμείς δοκιμάζουμε την πιο ισχυρή έκδοση, η οποία είναι διαθέσιμη στο εξοπλιστικό επίπεδο F-Sport, που θα καλύψει και τον πιο απαιτητικό. Έχει από δερμάτινα καθίσματα και τα πιο εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, μέχρι φώτα triple LED και Premium ηχοσύστημα Mark Levinson με 21 ηχεία. Ιδιαίτερη μνεία πάντως πρέπει να γίνει στους 12 (!) συνολικά αερόσακους.
Φυσικά διαθέτει και το σπορτίφ φινίρισμα στη σχεδίαση που φέρουν όλες οι εκδόσεις F-Sport, με τη γρίλια F-mesh, τον ειδικής σχεδίασης προφυλαχτήρα, τις μαύρες δαγκάνες και πολλά ακόμα καλούδια. Βέβαια με κόστος από 118.900 ευρώ σίγουρα απευθύνεται σε λίγους, όπως αντίστοιχα και οι υπόλοιποι ανταγωνιστές του, έχουν παραπλήσιες τιμές.