
Με κομψό look σαν το 3008 και μάσκα που αλλάζει χρώμα.
Ξεκινάει ηλεκτρικά και στην πόλη καίει (6,6 λτ./100 χλμ.), δηλαδή πολύ λιγότερο από diesel.
Έχει οθόνη-τηλεόραση 21 ιντσών και καμπίνα που σε ποιότητα κοντράρει… BMW.
Έχει 7 θέσεις και μεσαία σειρά με καθίσματα που πάνε μπρος-πίσω για πρακτικότητα.
autotriti team
Με το κομψό look του 3008 και μάσκα που αλλάζει χρώμα
Με την πρώτη ματιά, άνετα μπορείς να περάσεις το νέο Peugeot 5008 με το νέο 3008, κι ας είναι 25 πόντους πιο μακρύ με το μήκος να έχει… απλωθεί στα 4,791 μέτρα. Αλλωστε, το design είναι σχεδόν ίδιο αφού στο πίσω μέρος υπάρχει η διαφοροποίηση όπου η οροφή δεν έχει το κουπέ στυλ του 3008. Πάντως, ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του νέου Peugeot 5008 είναι η νέα μάσκα, που χάρη στη ντεγκραντέ τεχνοτροπία της, «ανοίγει» χρωματικά και από μαύρη σταδιακά παίρνει το χρώμα του αμαξώματος.
Ξεκινάει ηλεκτρικά και στην πόλη καίει (6,6 λτ./100 χλμ.) πολύ λιγότερο από diesel
Το γνωστό ήπια υβριδικό σύστημα του ομίλου Stellantis κινεί και το νέο 7-θεσιο Peugeot 5008 της δοκιμής. Σε αστικές συνθήκες και υπό κάποιες προϋποθέσεις κινεί το 5008 αποκλειστικά με ρεύμα. Έτσι και σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις μας, η κατανάλωση από τα 7,5 λτ./100 χλμ., πέφτει ακόμα και στα 6,5 λτ./100 χλμ.. Το προηγούμενο Peugeot 5008 με diesel κινητήρα 130 ίππων και αυτόματο κιβώτιο στην πόλη «έκαιγε» 30% περισσότερο (8,1 λτ./100 χλμ.).
Mε οθόνη-τηλεόραση 21 ιντσών και καμπίνα που σε ποιότητα κοντράρει… BMW
Το νέο πανοραμικό i-Cockpit, το κυρτό πάνελ των 21 ιντσών που ενοποιεί τον 12,3 ιντσών ψηφιακό πίνακα οργάνων και την 9,7 ιντσών οθόνη του infotainment, βγάζει μάτι, αλλά είναι στάνταρ στην έκδοση GT και όχι στην αρχική Allure. Όπως και να έχει η καμπίνα διαθέτει premium χαρακτηριστικά ποιότητας και φινιρίσματος, όντας ικανή να σταθεί απέναντι και σε premium προτάσεις από τη Γερμανία.
Έχει 7 θέσεις και μεσαία σειρά με καθίσματα που πάνε μπρος-πίσω για πρακτικότητα
Με 162 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.901 χλστ.), το νέο Peugeot 5008 προσφέρει στάνταρ 7-θέσια διάταξη με τρίτη σειρά καθισμάτων που αναδιπλώνεται. Τα μεσαία καθίσματα σύρονται ανεξάρτητα εμπρός-πίσω και σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα και τις πολλές θήκες για αντικείμενα, η πρακτικότητα εντυπωσιάζει. Μεγάλος είναι και ο χώρος αποσκευών που φτάνει τα 748 λτ. στην 5θέσια διάταξη. Φυσικά με τη χρήση των 2 καθισμάτων της 3ης σειράς μειώνεται στα 269 λτ..
Παρακάτω θα διαβάσεις την αναλυτική δοκιμή του νέου Peugeot 5008 με την 7-θέσια διάταξη καμπίνας και το mild hybrid σύστημα κίνησης των 136 ίππων.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Full ποιοτικό high-tech και πρακτικό εσωτερικό |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Επιδόσεις: Ζωντανές επιδόσεις, στην πόλη καίει λιγότερο από το πρώην diesel |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Υψηλή ποιότητα κύλισης και ευχάριστη οδηγική αίσθηση |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |