Σε κάθε βύθιση του δεξιού πεντάλ, το σύνολο του RX βγάζει απλόχερα τη δύναμή του και επιταχύνει άμεσα.
To RX 500h είναι το πρώτο τούρμπο υβριδικό της Lexus (και της Toyota) και είναι εστιασμένο στις επιδόσεις και την σπορ οδήγηση. Το υβριδικό σύστημα συνδυάζει έναν 4κύλινδρο εν σειρά turbo κινητήρα χωρητικότητας 2,4 λίτρων, ρυθμισμένο για να επιτυγχάνει τη μέγιστη ροπή μεταξύ 2.000-3.000 σ.α.λ., με έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρόσθιο άξονα που συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της παραγωγής ροπής. Την ίδια στιγμή στον πίσω άξονα είναι τοποθετημένο ένα υδρόψυκτο ηλεκτρικό μοτέρ υψηλής απόδοσης, που συνδυάζεται και αυτό με τον θερμικό κινητήρα για να μεταδίδει άμεσα ισχύ και στους τέσσερις τροχούς.
Στην πράξη τώρα, το RX θα λειτουργήσει την περισσότερη ώρα συνδυάζοντας τα δύο μοτέρ και σε σχέση με τα άλλα μοντέλα του ομίλου, ηλεκτρικά θα κινηθεί σε περιορισμένο διάστημα και σε χαμηλές ταχύτητες. ¶λλωστε σε ένα σύνολο 371 ίππων και σε ένα αμάξωμα με βάρος 2+ τόνους, οι απαιτήσεις ενέργειας είναι αυξημένες για να καλυφθούν από μια μικρή μπαταρία, μοιραία λοιπόν και η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη από αυτή που περιμένεις από ένα υβριδικό, στα 11,0 λτ./100 χλμ., πάρα ταύτα καλή για το βάρος και την ισχύ του RX.
¶λλωστε, η συγκεκριμένη έκδοση είναι εστιασμένη στις επιδόσεις. Έτσι σε κάθε βύθιση του δεξιού πεντάλ βγάζει απλόχερα τη δύναμή του και θα επιταχύνει άμεσα (πιο γραμμικά επιλέγοντας το Normal ή το ECO), όπως επιβεβαίωσαν και οι μετρήσεις του Test Center μας, με το 80-120 χλμ. να έρχεται σε 4,0 δλ. και το 60-100 σε 3,2 δλ.). Όμως το πιο σημαντικό είναι πως η μετάδοση γίνεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων με υδραυλικό πολύδισκο υγρό συμπλέκτη, που είναι άμεσο στην μετάδοση και με γρήγορες χειροκίνητες αλλαγές και το οποίο φροντίζει για τον βελούδινο τρόπο λειτουργίας του συνόλου. Ήσυχο και με ευχάριστη χροιά όταν δουλεύει ψηλά, αλλά και ανεπαίσθητο όταν αναβοσβήνει ο βενζινοκινητήρας μέσα στην πόλη.