6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα το ολοκαίνουργιο Ford Focus με τον 1.000άρη πολυβραβευμένο Ecoboost κινητήρα των 125 ίππων και σας αναφέρουμε...
Δοκιμή: Νέο Ford Focus
152.769 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2018)
Εξελίσσοντας επιπλέον το οδηγικό του ταλέντο και έχοντας premium φιλοδοξίες, το νέο Ford Focus δεν στοχεύει παρά στην κορυφή της κατηγορίας των mainstream μικρομεσαίων χάτσμπακ.
What is new
- Νέες σχεδιαστικές αναλογίες και πλατφόρμα C2
- Μεγαλύτερο, αλλά και ελαφρύτερο από ποτέ
- 1,0 EcoBoost με 125 άλογα και 2κύλινδρη λειτουργία
- Aνετοι χώροι
- Από 17.894 ευρώ
Το Focus είναι αναμφίβολα ένα εμβληματικό μοντέλο στην σύγχρονη τουλάχιστον ιστορία της Ford. Και όχι άδικα μιας και 20 χρόνια πριν κατάφερε να αλλάξει ολόκληρη την εικόνα της φίρμας λανσάροντας καινά δαιμόνια στην κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ με πρωτεύοντα την αιχμηρή σχεδίαση και τη συναρπαστική οδική συμπεριφορά. Για την τελευταία εκτός από το κοφτερό τιμόνι συνέβαλε τα μάλλα και η στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, μιας επιλογή που ούτε premium επιλογές της μεγαλύτερης κατηγορίας δεν πρόσφεραν την εποχή εκείνη. Τα χρόνια πέρασαν, ήρθε η 2η γενιά, ήρθε και η 3η. Σήμερα είμαστε πίσω από το τιμόνι της ολοκαίνουργιας 4ης γενιάς στην οποία βγάζουμε το λάδι και ευπειθώς αναφέρουμε.
Νέες αναλογίες, μεγαλύτερες διαστάσεις και λιγότερα κιλά
Είναι εμφανές πως οι σχεδιαστές του νέου Focus παραμέρισαν μέρος της σχεδιαστικής ιδιαιτερότητας του παρελθόντος για ένα πιο εύπεπτο και γενικότερα αποδεκτό σύνολο. Πάντως εκπέμπει δυναμισμό (ειδικά στην έκδοση ST-Line της δοκιμής) και διαθέτει έντονη προσωπικότητα. Αυτό οφείλεται τόσο στις νέες γραμμές μπροστά με την τονισμένη μάσκα και τον «επιθετικό» προφυλακτήρα της ST Line έκδοσης, όσο και στις νέες του αναλογίες με το μυώδες και πιο μακρύ καπό, τον κοντύτερο εμπρός πρόβολο και την προς τα πίσω τραβηγμένη καμπίνα επιβατών. Από το πλάι ίσως και να θυμίζει Σειρά 1 της BMW, αλλά σίγουρα το πίσω μέρος θα το θέλαμε πιο ιδιαίτερο. Όπως και να έχει, εκτός από μεγαλύτερο σε διαστάσεις από ποτέ (μόνο το ύψος έχει μειωθεί προς όφελος της αεροδυναμικής), το νέο Focus είναι πιο ανάλαφρο και 20% πιο άκαμπτο χάρη στη νέα πλατφόρμα C2.
Aπό 17.894 ευρώ
Στο ταμείο για το νέο 5θυρο Focus με τον 1,0 ΕcoBoost κινητήρα των 125 ίππων η Ford ζητάει 17.894 ευρώ μια ανταγωνιστική τιμή που συνδυάζεται με 5ετή εγγύηση και πλήρες πακέτο εξοπλισμού στην βασική έκδοση Trend. To τελευταίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, SYNC3, οθόνη αφής 6,5 ιντσών, air condition και τροχούς αλουμινίου 16 ιντσών. Για 1.027 ευρώ περισσότερα, η έκδοση Business προσφέρει επιπλέον οθόνη 8 ιντσών, cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος και ηλεκτρική αναδίπλωση εξωτερικών καθρεφτών. H ST Lίne της δοκιμής προσφέρει κάποια περισσότερα ηλεκτρονικά, αλλά κυρίως την πιο σφιχτή ανάρτηση, τροχούς 17 ιντσών, πιο άγριους προφυλακτήρες και σπορτίφ λεπτομέρειες. Η τιμή της είναι 19.832 ευρώ. Με αυτόματο κλιματισμό, η έκδοση Titanium κοστίζει 19.673 ευρώ, ενώ η πολυτελής Vignale με στάνταρ πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, head up display, διπλά τζάμια και δερμάτινα καθίσματα ξεφεύγει στα 25.766 ευρώ...
Απίστευτο το κράτημα που εμφανώς βασίζεται στο μηχανικό κούρδισμα του τρίπτυχου πλαίσιο-ανάρτηση-τιμόνι, παρά στα ηλεκτρονικά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 4η γενιά Focus- Νέες σχεδιαστικές αναλογίες και πλατφόρμα C2
- Μεγαλύτερο, αλλά και ελαφρύτερο από ποτέ
- 1,0 EcoBoost με 125 άλογα και 2κύλινδρη λειτουργία
- Aνετοι χώροι
- Από 17.894 ευρώ
Το Focus είναι αναμφίβολα ένα εμβληματικό μοντέλο στην σύγχρονη τουλάχιστον ιστορία της Ford. Και όχι άδικα μιας και 20 χρόνια πριν κατάφερε να αλλάξει ολόκληρη την εικόνα της φίρμας λανσάροντας καινά δαιμόνια στην κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ με πρωτεύοντα την αιχμηρή σχεδίαση και τη συναρπαστική οδική συμπεριφορά. Για την τελευταία εκτός από το κοφτερό τιμόνι συνέβαλε τα μάλλα και η στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, μιας επιλογή που ούτε premium επιλογές της μεγαλύτερης κατηγορίας δεν πρόσφεραν την εποχή εκείνη. Τα χρόνια πέρασαν, ήρθε η 2η γενιά, ήρθε και η 3η. Σήμερα είμαστε πίσω από το τιμόνι της ολοκαίνουργιας 4ης γενιάς στην οποία βγάζουμε το λάδι και ευπειθώς αναφέρουμε.
Νέες αναλογίες, μεγαλύτερες διαστάσεις και λιγότερα κιλά
Είναι εμφανές πως οι σχεδιαστές του νέου Focus παραμέρισαν μέρος της σχεδιαστικής ιδιαιτερότητας του παρελθόντος για ένα πιο εύπεπτο και γενικότερα αποδεκτό σύνολο. Πάντως εκπέμπει δυναμισμό (ειδικά στην έκδοση ST-Line της δοκιμής) και διαθέτει έντονη προσωπικότητα. Αυτό οφείλεται τόσο στις νέες γραμμές μπροστά με την τονισμένη μάσκα και τον «επιθετικό» προφυλακτήρα της ST Line έκδοσης, όσο και στις νέες του αναλογίες με το μυώδες και πιο μακρύ καπό, τον κοντύτερο εμπρός πρόβολο και την προς τα πίσω τραβηγμένη καμπίνα επιβατών. Από το πλάι ίσως και να θυμίζει Σειρά 1 της BMW, αλλά σίγουρα το πίσω μέρος θα το θέλαμε πιο ιδιαίτερο. Όπως και να έχει, εκτός από μεγαλύτερο σε διαστάσεις από ποτέ (μόνο το ύψος έχει μειωθεί προς όφελος της αεροδυναμικής), το νέο Focus είναι πιο ανάλαφρο και 20% πιο άκαμπτο χάρη στη νέα πλατφόρμα C2.
Aπό 17.894 ευρώ
Στο ταμείο για το νέο 5θυρο Focus με τον 1,0 ΕcoBoost κινητήρα των 125 ίππων η Ford ζητάει 17.894 ευρώ μια ανταγωνιστική τιμή που συνδυάζεται με 5ετή εγγύηση και πλήρες πακέτο εξοπλισμού στην βασική έκδοση Trend. To τελευταίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, SYNC3, οθόνη αφής 6,5 ιντσών, air condition και τροχούς αλουμινίου 16 ιντσών. Για 1.027 ευρώ περισσότερα, η έκδοση Business προσφέρει επιπλέον οθόνη 8 ιντσών, cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος και ηλεκτρική αναδίπλωση εξωτερικών καθρεφτών. H ST Lίne της δοκιμής προσφέρει κάποια περισσότερα ηλεκτρονικά, αλλά κυρίως την πιο σφιχτή ανάρτηση, τροχούς 17 ιντσών, πιο άγριους προφυλακτήρες και σπορτίφ λεπτομέρειες. Η τιμή της είναι 19.832 ευρώ. Με αυτόματο κλιματισμό, η έκδοση Titanium κοστίζει 19.673 ευρώ, ενώ η πολυτελής Vignale με στάνταρ πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, head up display, διπλά τζάμια και δερμάτινα καθίσματα ξεφεύγει στα 25.766 ευρώ...
6,6 κατανάλωση δεν παιζει το εχουμε ξαναπει. 8-8,5 σιγουρα μικτη..να το ξερουν οι υποψηφιοι αγοραστες.Αντιστοιχα κοντα στα 6 ειναι στο ντιζελ που εχω κανει και test drive.
Πάντως κι αυτή η ford δεν μπορεί να σχεδιάσει ένα εσωτερικό της προκοπής. Βγάζει αυτοκίνητα που στον οδηγικό τομέα είναι πάντα απ'τα καλύτερα αλλά βλέπεις τώρα το νέο focus και άνετα το λες κι αμάξι πενταετίας...
Ολα ειναι διαφημιση για να μας πουλανε συνεχεια καινουρια πραγματα και ας ειναι πιο αχρηστα.πχ.καθε καινουριο μοντελο εχει ακαμψια 20% καλητερη απο το προηγουμενο και ας δεν μπωρει να το ελενξει ο καταναλωτης.εχω δυο τηλεωρασεις 30 χρονια και δεν παθαν τιποτα ,πηρα μια καινουρια 500 ευρω καλη μαρκα και καηκε οεγκεφαλος στους 11 μηνες ανδεν ηταν στην εγγηειση θα επρεπε να την πεταξω.
Φίλε Νίκο έχω το αυτοκίνητο και στα πρώτα 500km η κατανάλωση είναι στο 6.1. Περίπου τα 200 από αυτά στον αυτοκινητόδρομο. Και αυτό στο normal (όχι στο eco), και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Απλά αλλάζοντας ταχύτητες όταν σου λέει η ένδειξη. Για να δεις 8-8.5 πιστεύω πρέπει να έχεις το πόδι βιδωμένο στο πάτωμα. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι τέλειο, η συναρμογή θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη, τουλάχιστον στο δικό μου. Αλλά γενικά στην τιμή του πιστεύω καλή επιλογή.
Αυτό το διάστημα ψάχνω για αμάξι! Ένα έχω να πω εγώ... Έχω μπει και έχω οδηγήσει τα περισσότερα στην κατηγορία αυτή... Το νέο Focus είναι μακράν το καλύτερο συνολικά! Όχι απλά καλύτερο, μακράν καλύτερο! Το να μην αρέσει σε κάποιους το βρίσκω φυσιολογικό γιατί ο κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του γούστα, το να μην μπορούμε να καταλάβουμε την ακαμψία αν είναι 20%καλύτερη πάλι το βρίσκω φυσιολογικό αν και το νιώθεις στην οδήγηση αλλά δεν είσαι σίγουρος αν είναι 20% ή περισσότερο, Οκ. Αλλά όλα τα υπόλοιπα τα βλέπεις τα αισθάνεσαι και πραγματικά δεν υπάρχει σε αυτή την τιμή αντίπαλος!! Α! Και κάτι τελευταίο... η κατανάλωση 6,8 γιατί το πάτησα λίγο παραπάνω στο γκαζι!
Για το κομμάτι του digital panel υπάρχει κάποια πληροφορία γιατί όσο και αν έχω ψάξει δεν το εχω επιβαιβεωσει.