What is new
- Μεσαίο σεντάν με κουπέ στιλ
- Πλατφόρμα EMP2
- Κοντύτερο, χαμηλότερο και φαρδύτερο από το προηγούμενο
- Με ψηφιακό πίνακα οργάνων
- Κινητήρας 1,5 BlueHDi 130 ίππων & κιβώτιο ΕΑΤ8
- Από 29.900 ευρώ
Είμαστε άραγε οι μόνοι που βαρεθήκαμε να βλέπουμε κλασικά μεσαία σεντάν μοντέλα; Ξέρετε, αυτά τα μεσαίων διαστάσεων 3 όγκων αυτοκίνητα, όπως η Alfa Romeo Giulia, το Audi A4, η 3άρα της BMW, η Mercedes C-Class και το VW Passat. Είμαστε άραγε οι μόνοι, που στο νέο Peugeot 508 είδαμε το κάτι διαφορετικό; Την προσπάθεια αποφυγής της πεπατημένης; Αν κρίνουμε από τις αντιδράσεις στη θέα του εντυπωσιακού νέου 508, όχι μόνο δεν είμαστε οι μόνοι, αλλά το νέο γαλλικό μεσαίο μοντέλο ετοιμάζεται να ταρακουνήσει το κατεστημένο, το οποίο συνήθως συνοδεύεται από τον όρο «γερμανικό», αν και δεν πρέπει να ξεχνάμε την νέα σταρ της κατηγορίας την Iταλίδα Alfa Romeo Giulia. Εμφάνιση: Μια sexy κουπέ μπερλίνα
Το νέο 508 κάνει μπαμ από μακριά. Έντονη προς τα πίσω κλίση του παρμπρίζ και κεκλιμένη οροφή δίνουν αμέσως το κουπέ στίγμα, που ενισχύεται από τα χωρίς πλαίσιο παράθυρα. Η μάσκα σφραγίζει την ταυτότητα και σε συνδυασμό με το νέο μακρύ καπό, το τριμαρισμένο μεταξόνιο, το φαρδύτερο, αλλά και αισθητά χαμηλότερο αμάξωμα (σε σχέση με το προηγούμενο) το νέο 508 κερδίζει με το καλημέρα τις εντυπώσεις. Ωραίες ,αρμονικές, σπορ αναλογίες, που δεν σε αφήνουν περιθώρια για μια μόνο ματιά. Το κοιτάς και το ξανακοιτάς και έχοντας στο νου τη δημιουργία του 3008, νιώθεις πως υπάρχει φυσική συνέχεια στο νέο βηματισμό, που επέλεξε η γαλλική φίρμα, που δικαιώνεται! Κάτω από το 4,75 μ. αμάξωμα υπάρχει η πλατφόρμα EMP2 της PSA, η ίδια που τοποθετείται στα 3008, 5008 και DS 7 Crossback. Αυτό σημαίνει μειωμένο βάρος, αυξημένη ακαμψία, μπροστινή κίνηση και ανάρτηση με γόνατα McPherson μπροστά και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Το νέο 508 θα λανσαριστεί άμεσα στην Ελλάδα με πλούσιο βασικό εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Η τιμή εκκίνησης για την έκδοση με τον 1,5 BlueHDi κινητήρα των 130 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο είναι 29.900 ευρώ.
H Peugeot είναι η πλέον σύγχρονη μάρκα από πλευράς αισθητικής αλλά έχει δύο σημαντικές αδυναμίες να ξεπεράσει για να κτυπήσει τα γερμανικά - εκελί κτυπάει το 508. Η μια είναι οτι ιστορικά τα εντυπωσικά ηλεκτρονικά της είναια αργά σε απόκριση και ενίοτε περίεργα σε συμπεριφορά, ίσως όχι σε σοβαρό βαθμό αλλά στο premium επίπεδο δεν συγχωρούνται ειδικά εαν συγκρίνεσαι με τους γερμανούς που είναι οι καλύτεροι στο σημείο αυτό. Η δεύτερη και πιο σημαντική για εμένα είναι η σχεδίαση του κόκπιτ του οδηγού. Μπορεί να είναι εξαιρετική αισθητικά αλλά το τιμόνι είναι χαμηλά και ο πίνακας ψηλά με αποτέλεσμα να νιώθεις περίεργα όταν το οδηγάς. Στην προσπάθεια να αμβλύνουν το πρόβλημα στο 508 κάνουν πολλά, μικραίνουν το τιμόνι, το κόβουν και πάνω και κάτω, πάνε πιο ψηλά τα όργανα και τα κάνουν πιο μακρόστενα... δεν ξέρω εάν στο 508 έχουν βρει μια καλή τομή, αλλά στα προηγούμενα μοντέλα που έχω οδηγήσει πάντα ένιωθα περίεργα έως άβολα... και αν δεν το λύσεις, όσο μεγαλώνει το αυτοκίνητο τόσο χειρότερο είναι...
Πως γίνεται ρε παιδι μου ολα τα ιταλικα γερμανικακ γαλλικα αλλα κ Κορεάτικα αυτοκίνητα στην κατανάλωση να ειναι παντα 2 με 3 λιτρα προς τα πανω σε σχέση με αυτο που λενε αντίθετα με τα Toyota k honda τα οποια συνήθως έχουν την μικροτερη απόκλιση εε π.χ honda civic 1.5 turbo τυποποιημένη κατανάλωση 5.8 πραγματικη 7 π.χ Toyota chr τυποποιημένη 3.8 πράγματικη 5 αλλα οι Ευρωπαίοι ειναι καλύτεροι κοψτε ποια την προπαγάνδα στα ελληνικά περιοδικα κ σαιτ
3,8 με 7,2 στη καταναλωση ειναι σχεδον το διπλο... ευτυχως που με τις νεες μετρησεις δε θα ηταν μεγαλες οι αποκλισεις!!!! αυτο το 508 μπροστα στη μασκα κιτσαριο μεγαλο! το γραφει πισω φτανει! επισης αυτο το cockpit δεν εξυπηρετει στη πραξη καθολου!
Φίλε (αν επιτρέπεις) Θωμά, το βλέπεις λάθος...η τιμή δεν έχει σημασία ως νούμερο αλλά συγκριτικά με τον ανταγωνισμό που σε ενδιαφέρει... τα γερμανικά αντίστοιχα (A4, τριάρα κλπ) ξεκινάνε κοντά στα 35 χιλιάρικα και με λιγότερο εξοπλισμό.. σε αυτή την κατηγορία τυπικά θέλει να παίξει το 508 και όχι σε Passat, Mondeo, Insignia κλπ (λέω τυπικά διότι μεταξύ μας οι γάλλοι είναι πονηροί και γνωρίζουν οτι από αυτά θα πάρουν πρακτικά πελάτες που θα θέλουν κάτι πιο premium και όχι από τα ακριβά γερμανικά...). Και αν η Peugeot είναι λίγο 'φιλόδοξη' τι να πει κανείς για την Alfa Romeo που (αναγκαστικά? αψυχολόγητα?) έβγαλε στην Giulia 'στο Θεό'?... χαμένη από χέρι...
Όσο καλό και να είναι, όταν το 1,5 diesel ξεκινάει από 29900...
Ανυπομονώ για την επόμενη ταινία TAXI με αυτό το Peugeot!!!!
H Peugeot είναι η πλέον σύγχρονη μάρκα από πλευράς αισθητικής αλλά έχει δύο σημαντικές αδυναμίες να ξεπεράσει για να κτυπήσει τα γερμανικά - εκελί κτυπάει το 508. Η μια είναι οτι ιστορικά τα εντυπωσικά ηλεκτρονικά της είναια αργά σε απόκριση και ενίοτε περίεργα σε συμπεριφορά, ίσως όχι σε σοβαρό βαθμό αλλά στο premium επίπεδο δεν συγχωρούνται ειδικά εαν συγκρίνεσαι με τους γερμανούς που είναι οι καλύτεροι στο σημείο αυτό. Η δεύτερη και πιο σημαντική για εμένα είναι η σχεδίαση του κόκπιτ του οδηγού. Μπορεί να είναι εξαιρετική αισθητικά αλλά το τιμόνι είναι χαμηλά και ο πίνακας ψηλά με αποτέλεσμα να νιώθεις περίεργα όταν το οδηγάς. Στην προσπάθεια να αμβλύνουν το πρόβλημα στο 508 κάνουν πολλά, μικραίνουν το τιμόνι, το κόβουν και πάνω και κάτω, πάνε πιο ψηλά τα όργανα και τα κάνουν πιο μακρόστενα... δεν ξέρω εάν στο 508 έχουν βρει μια καλή τομή, αλλά στα προηγούμενα μοντέλα που έχω οδηγήσει πάντα ένιωθα περίεργα έως άβολα... και αν δεν το λύσεις, όσο μεγαλώνει το αυτοκίνητο τόσο χειρότερο είναι...
Πως γίνεται ρε παιδι μου ολα τα ιταλικα γερμανικακ γαλλικα αλλα κ Κορεάτικα αυτοκίνητα στην κατανάλωση να ειναι παντα 2 με 3 λιτρα προς τα πανω σε σχέση με αυτο που λενε αντίθετα με τα Toyota k honda τα οποια συνήθως έχουν την μικροτερη απόκλιση εε π.χ honda civic 1.5 turbo τυποποιημένη κατανάλωση 5.8 πραγματικη 7 π.χ Toyota chr τυποποιημένη 3.8 πράγματικη 5 αλλα οι Ευρωπαίοι ειναι καλύτεροι κοψτε ποια την προπαγάνδα στα ελληνικά περιοδικα κ σαιτ
3,8 με 7,2 στη καταναλωση ειναι σχεδον το διπλο... ευτυχως που με τις νεες μετρησεις δε θα ηταν μεγαλες οι αποκλισεις!!!! αυτο το 508 μπροστα στη μασκα κιτσαριο μεγαλο! το γραφει πισω φτανει! επισης αυτο το cockpit δεν εξυπηρετει στη πραξη καθολου!
Φίλε (αν επιτρέπεις) Θωμά, το βλέπεις λάθος...η τιμή δεν έχει σημασία ως νούμερο αλλά συγκριτικά με τον ανταγωνισμό που σε ενδιαφέρει... τα γερμανικά αντίστοιχα (A4, τριάρα κλπ) ξεκινάνε κοντά στα 35 χιλιάρικα και με λιγότερο εξοπλισμό.. σε αυτή την κατηγορία τυπικά θέλει να παίξει το 508 και όχι σε Passat, Mondeo, Insignia κλπ (λέω τυπικά διότι μεταξύ μας οι γάλλοι είναι πονηροί και γνωρίζουν οτι από αυτά θα πάρουν πρακτικά πελάτες που θα θέλουν κάτι πιο premium και όχι από τα ακριβά γερμανικά...). Και αν η Peugeot είναι λίγο 'φιλόδοξη' τι να πει κανείς για την Alfa Romeo που (αναγκαστικά? αψυχολόγητα?) έβγαλε στην Giulia 'στο Θεό'?... χαμένη από χέρι...