Τα καλά σχεδιαστικά νέα έχουν συνέχεια και στην καμπίνα, η οποία υιοθετεί μια φαντασμαγορική φιλοσοφία, εξέλιξη του i-cockpit. Κυριολεκτικά «γλιστράς» κάτω από τη χαμηλή οροφή και κουμπώνεις στο κάθισμα αντικρίζοντας έναν εντυπωσιακό σε γραφικά ψηφιακό πίνακα οργάνων με 5 δυνατότητες διαμόρφωσης, αλλά και μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών για τον έλεγχο των λειτουργιών και του infotainment. Από τα ελάχιστα συμβατικά πλήκτρα ξεχωρίζουν φυσικά αυτά σε στυλ πιάνο για τις συντομεύσεις στο μενού του infotainment, ενώ από κάτω υπάρχει και μια συστάδα που λειτουργούν με την αφή, μεταξύ αυτών και ένα χρήσιμο on-οff για την κλιματισμό. Ποιοτικά το νέο 508 όχι απλά πείθει, αλλά αφήνει σαφείς premium υπαινιγμούς, που ενισχύονται από το δέρμα σε φινίρισμα ανθρακονήματος στο ταμπλό και στις πόρτες. Χωροταξικά, οι χώροι είναι αρκετοί και μόνο οι ψηλοί, που θα κάτσουν πίσω θα γκρινιάξουν για τα κεφάλια τους λόγω της απότομης κλίσης της οροφής. Ο χώρος αποσκευών με 487 λτ. δεν είναι τεράστιος, ωστόσο έχει απόλυτα κανονικό σχήμα, χαμηλό κατώφλι και είναι πρακτικός μιας και παρά τη σεντάν λογική υπάρχει 5η πόρτα που ανοίγει μαζί με το τζάμι.
H Peugeot είναι η πλέον σύγχρονη μάρκα από πλευράς αισθητικής αλλά έχει δύο σημαντικές αδυναμίες να ξεπεράσει για να κτυπήσει τα γερμανικά - εκελί κτυπάει το 508. Η μια είναι οτι ιστορικά τα εντυπωσικά ηλεκτρονικά της είναια αργά σε απόκριση και ενίοτε περίεργα σε συμπεριφορά, ίσως όχι σε σοβαρό βαθμό αλλά στο premium επίπεδο δεν συγχωρούνται ειδικά εαν συγκρίνεσαι με τους γερμανούς που είναι οι καλύτεροι στο σημείο αυτό. Η δεύτερη και πιο σημαντική για εμένα είναι η σχεδίαση του κόκπιτ του οδηγού. Μπορεί να είναι εξαιρετική αισθητικά αλλά το τιμόνι είναι χαμηλά και ο πίνακας ψηλά με αποτέλεσμα να νιώθεις περίεργα όταν το οδηγάς. Στην προσπάθεια να αμβλύνουν το πρόβλημα στο 508 κάνουν πολλά, μικραίνουν το τιμόνι, το κόβουν και πάνω και κάτω, πάνε πιο ψηλά τα όργανα και τα κάνουν πιο μακρόστενα... δεν ξέρω εάν στο 508 έχουν βρει μια καλή τομή, αλλά στα προηγούμενα μοντέλα που έχω οδηγήσει πάντα ένιωθα περίεργα έως άβολα... και αν δεν το λύσεις, όσο μεγαλώνει το αυτοκίνητο τόσο χειρότερο είναι...
Πως γίνεται ρε παιδι μου ολα τα ιταλικα γερμανικακ γαλλικα αλλα κ Κορεάτικα αυτοκίνητα στην κατανάλωση να ειναι παντα 2 με 3 λιτρα προς τα πανω σε σχέση με αυτο που λενε αντίθετα με τα Toyota k honda τα οποια συνήθως έχουν την μικροτερη απόκλιση εε π.χ honda civic 1.5 turbo τυποποιημένη κατανάλωση 5.8 πραγματικη 7 π.χ Toyota chr τυποποιημένη 3.8 πράγματικη 5 αλλα οι Ευρωπαίοι ειναι καλύτεροι κοψτε ποια την προπαγάνδα στα ελληνικά περιοδικα κ σαιτ
3,8 με 7,2 στη καταναλωση ειναι σχεδον το διπλο... ευτυχως που με τις νεες μετρησεις δε θα ηταν μεγαλες οι αποκλισεις!!!! αυτο το 508 μπροστα στη μασκα κιτσαριο μεγαλο! το γραφει πισω φτανει! επισης αυτο το cockpit δεν εξυπηρετει στη πραξη καθολου!
Φίλε (αν επιτρέπεις) Θωμά, το βλέπεις λάθος...η τιμή δεν έχει σημασία ως νούμερο αλλά συγκριτικά με τον ανταγωνισμό που σε ενδιαφέρει... τα γερμανικά αντίστοιχα (A4, τριάρα κλπ) ξεκινάνε κοντά στα 35 χιλιάρικα και με λιγότερο εξοπλισμό.. σε αυτή την κατηγορία τυπικά θέλει να παίξει το 508 και όχι σε Passat, Mondeo, Insignia κλπ (λέω τυπικά διότι μεταξύ μας οι γάλλοι είναι πονηροί και γνωρίζουν οτι από αυτά θα πάρουν πρακτικά πελάτες που θα θέλουν κάτι πιο premium και όχι από τα ακριβά γερμανικά...). Και αν η Peugeot είναι λίγο 'φιλόδοξη' τι να πει κανείς για την Alfa Romeo που (αναγκαστικά? αψυχολόγητα?) έβγαλε στην Giulia 'στο Θεό'?... χαμένη από χέρι...
Όσο καλό και να είναι, όταν το 1,5 diesel ξεκινάει από 29900...
Ανυπομονώ για την επόμενη ταινία TAXI με αυτό το Peugeot!!!!
H Peugeot είναι η πλέον σύγχρονη μάρκα από πλευράς αισθητικής αλλά έχει δύο σημαντικές αδυναμίες να ξεπεράσει για να κτυπήσει τα γερμανικά - εκελί κτυπάει το 508. Η μια είναι οτι ιστορικά τα εντυπωσικά ηλεκτρονικά της είναια αργά σε απόκριση και ενίοτε περίεργα σε συμπεριφορά, ίσως όχι σε σοβαρό βαθμό αλλά στο premium επίπεδο δεν συγχωρούνται ειδικά εαν συγκρίνεσαι με τους γερμανούς που είναι οι καλύτεροι στο σημείο αυτό. Η δεύτερη και πιο σημαντική για εμένα είναι η σχεδίαση του κόκπιτ του οδηγού. Μπορεί να είναι εξαιρετική αισθητικά αλλά το τιμόνι είναι χαμηλά και ο πίνακας ψηλά με αποτέλεσμα να νιώθεις περίεργα όταν το οδηγάς. Στην προσπάθεια να αμβλύνουν το πρόβλημα στο 508 κάνουν πολλά, μικραίνουν το τιμόνι, το κόβουν και πάνω και κάτω, πάνε πιο ψηλά τα όργανα και τα κάνουν πιο μακρόστενα... δεν ξέρω εάν στο 508 έχουν βρει μια καλή τομή, αλλά στα προηγούμενα μοντέλα που έχω οδηγήσει πάντα ένιωθα περίεργα έως άβολα... και αν δεν το λύσεις, όσο μεγαλώνει το αυτοκίνητο τόσο χειρότερο είναι...
Πως γίνεται ρε παιδι μου ολα τα ιταλικα γερμανικακ γαλλικα αλλα κ Κορεάτικα αυτοκίνητα στην κατανάλωση να ειναι παντα 2 με 3 λιτρα προς τα πανω σε σχέση με αυτο που λενε αντίθετα με τα Toyota k honda τα οποια συνήθως έχουν την μικροτερη απόκλιση εε π.χ honda civic 1.5 turbo τυποποιημένη κατανάλωση 5.8 πραγματικη 7 π.χ Toyota chr τυποποιημένη 3.8 πράγματικη 5 αλλα οι Ευρωπαίοι ειναι καλύτεροι κοψτε ποια την προπαγάνδα στα ελληνικά περιοδικα κ σαιτ
3,8 με 7,2 στη καταναλωση ειναι σχεδον το διπλο... ευτυχως που με τις νεες μετρησεις δε θα ηταν μεγαλες οι αποκλισεις!!!! αυτο το 508 μπροστα στη μασκα κιτσαριο μεγαλο! το γραφει πισω φτανει! επισης αυτο το cockpit δεν εξυπηρετει στη πραξη καθολου!
Φίλε (αν επιτρέπεις) Θωμά, το βλέπεις λάθος...η τιμή δεν έχει σημασία ως νούμερο αλλά συγκριτικά με τον ανταγωνισμό που σε ενδιαφέρει... τα γερμανικά αντίστοιχα (A4, τριάρα κλπ) ξεκινάνε κοντά στα 35 χιλιάρικα και με λιγότερο εξοπλισμό.. σε αυτή την κατηγορία τυπικά θέλει να παίξει το 508 και όχι σε Passat, Mondeo, Insignia κλπ (λέω τυπικά διότι μεταξύ μας οι γάλλοι είναι πονηροί και γνωρίζουν οτι από αυτά θα πάρουν πρακτικά πελάτες που θα θέλουν κάτι πιο premium και όχι από τα ακριβά γερμανικά...). Και αν η Peugeot είναι λίγο 'φιλόδοξη' τι να πει κανείς για την Alfa Romeo που (αναγκαστικά? αψυχολόγητα?) έβγαλε στην Giulia 'στο Θεό'?... χαμένη από χέρι...