Καθισμένος χαμηλά, με το μικρό τιμόνι ακριβώς μέσα στα χέρια σου το 508 σε κερδίζει γρήγορα με την ισορροπία που καταφέρνει ανάμεσα στην άνεση και στην σωστή συμπεριφορά. Δεν γέρνει, δεν «χαζεύει» και δεν ξεφεύγει από τη γραμμή που ορίζει ο οδηγός με την πρόσφυση να είναι πλούσια. Μέσα σε όλα είναι και το κιβώτιο, που σε κάνει να χαίρεσαι ακόμη και τα κατεβάσματα με τα paddles στο τιμόνι, τα οποία είναι σωστά πακτωμένα στην κολώνα και δεν γυρίζουν μαζί την στεφάνη. Η κύλιση είναι σπουδαία και η εμφανώς σφιχτή ανάρτηση καταφέρνει να ελέγχει απόλυτα το αμάξωμα, αλλά και να εξαφανίζει τις περισσότερες ανωμαλίες. Μόνο στις χαμηλές ταχύτητες δείχνει κάπως νευρική σε εγκάρσιες κακοτοπιές, αλλά και πάλι το Peugeot 508 είναι ένα εξαιρετικό οδηγικά αυτοκίνητο. Και ας μην ξεχνάμε πως μιλάμε για ένα προσθιοκίνητο σεντάν, του οποίου το τιμόνι μπορεί να μην έχει την γραμμικότητα και καθαρότητα ενός αντίστοιχου πισωκίνητου, συνολικά όμως σε κάνει να δεις πως υπάρχει οδηγική ζωή σε αυτή την κατηγορία. Πατάει, στρίβει και φρενάρει με έναν τρόπο, που συνάδει απόλυτα με την πολλά υποσχόμενη σέξι σιλουέτα του.
H Peugeot είναι η πλέον σύγχρονη μάρκα από πλευράς αισθητικής αλλά έχει δύο σημαντικές αδυναμίες να ξεπεράσει για να κτυπήσει τα γερμανικά - εκελί κτυπάει το 508. Η μια είναι οτι ιστορικά τα εντυπωσικά ηλεκτρονικά της είναια αργά σε απόκριση και ενίοτε περίεργα σε συμπεριφορά, ίσως όχι σε σοβαρό βαθμό αλλά στο premium επίπεδο δεν συγχωρούνται ειδικά εαν συγκρίνεσαι με τους γερμανούς που είναι οι καλύτεροι στο σημείο αυτό. Η δεύτερη και πιο σημαντική για εμένα είναι η σχεδίαση του κόκπιτ του οδηγού. Μπορεί να είναι εξαιρετική αισθητικά αλλά το τιμόνι είναι χαμηλά και ο πίνακας ψηλά με αποτέλεσμα να νιώθεις περίεργα όταν το οδηγάς. Στην προσπάθεια να αμβλύνουν το πρόβλημα στο 508 κάνουν πολλά, μικραίνουν το τιμόνι, το κόβουν και πάνω και κάτω, πάνε πιο ψηλά τα όργανα και τα κάνουν πιο μακρόστενα... δεν ξέρω εάν στο 508 έχουν βρει μια καλή τομή, αλλά στα προηγούμενα μοντέλα που έχω οδηγήσει πάντα ένιωθα περίεργα έως άβολα... και αν δεν το λύσεις, όσο μεγαλώνει το αυτοκίνητο τόσο χειρότερο είναι...
Πως γίνεται ρε παιδι μου ολα τα ιταλικα γερμανικακ γαλλικα αλλα κ Κορεάτικα αυτοκίνητα στην κατανάλωση να ειναι παντα 2 με 3 λιτρα προς τα πανω σε σχέση με αυτο που λενε αντίθετα με τα Toyota k honda τα οποια συνήθως έχουν την μικροτερη απόκλιση εε π.χ honda civic 1.5 turbo τυποποιημένη κατανάλωση 5.8 πραγματικη 7 π.χ Toyota chr τυποποιημένη 3.8 πράγματικη 5 αλλα οι Ευρωπαίοι ειναι καλύτεροι κοψτε ποια την προπαγάνδα στα ελληνικά περιοδικα κ σαιτ
3,8 με 7,2 στη καταναλωση ειναι σχεδον το διπλο... ευτυχως που με τις νεες μετρησεις δε θα ηταν μεγαλες οι αποκλισεις!!!! αυτο το 508 μπροστα στη μασκα κιτσαριο μεγαλο! το γραφει πισω φτανει! επισης αυτο το cockpit δεν εξυπηρετει στη πραξη καθολου!
Φίλε (αν επιτρέπεις) Θωμά, το βλέπεις λάθος...η τιμή δεν έχει σημασία ως νούμερο αλλά συγκριτικά με τον ανταγωνισμό που σε ενδιαφέρει... τα γερμανικά αντίστοιχα (A4, τριάρα κλπ) ξεκινάνε κοντά στα 35 χιλιάρικα και με λιγότερο εξοπλισμό.. σε αυτή την κατηγορία τυπικά θέλει να παίξει το 508 και όχι σε Passat, Mondeo, Insignia κλπ (λέω τυπικά διότι μεταξύ μας οι γάλλοι είναι πονηροί και γνωρίζουν οτι από αυτά θα πάρουν πρακτικά πελάτες που θα θέλουν κάτι πιο premium και όχι από τα ακριβά γερμανικά...). Και αν η Peugeot είναι λίγο 'φιλόδοξη' τι να πει κανείς για την Alfa Romeo που (αναγκαστικά? αψυχολόγητα?) έβγαλε στην Giulia 'στο Θεό'?... χαμένη από χέρι...
Όσο καλό και να είναι, όταν το 1,5 diesel ξεκινάει από 29900...
Ανυπομονώ για την επόμενη ταινία TAXI με αυτό το Peugeot!!!!
H Peugeot είναι η πλέον σύγχρονη μάρκα από πλευράς αισθητικής αλλά έχει δύο σημαντικές αδυναμίες να ξεπεράσει για να κτυπήσει τα γερμανικά - εκελί κτυπάει το 508. Η μια είναι οτι ιστορικά τα εντυπωσικά ηλεκτρονικά της είναια αργά σε απόκριση και ενίοτε περίεργα σε συμπεριφορά, ίσως όχι σε σοβαρό βαθμό αλλά στο premium επίπεδο δεν συγχωρούνται ειδικά εαν συγκρίνεσαι με τους γερμανούς που είναι οι καλύτεροι στο σημείο αυτό. Η δεύτερη και πιο σημαντική για εμένα είναι η σχεδίαση του κόκπιτ του οδηγού. Μπορεί να είναι εξαιρετική αισθητικά αλλά το τιμόνι είναι χαμηλά και ο πίνακας ψηλά με αποτέλεσμα να νιώθεις περίεργα όταν το οδηγάς. Στην προσπάθεια να αμβλύνουν το πρόβλημα στο 508 κάνουν πολλά, μικραίνουν το τιμόνι, το κόβουν και πάνω και κάτω, πάνε πιο ψηλά τα όργανα και τα κάνουν πιο μακρόστενα... δεν ξέρω εάν στο 508 έχουν βρει μια καλή τομή, αλλά στα προηγούμενα μοντέλα που έχω οδηγήσει πάντα ένιωθα περίεργα έως άβολα... και αν δεν το λύσεις, όσο μεγαλώνει το αυτοκίνητο τόσο χειρότερο είναι...
Πως γίνεται ρε παιδι μου ολα τα ιταλικα γερμανικακ γαλλικα αλλα κ Κορεάτικα αυτοκίνητα στην κατανάλωση να ειναι παντα 2 με 3 λιτρα προς τα πανω σε σχέση με αυτο που λενε αντίθετα με τα Toyota k honda τα οποια συνήθως έχουν την μικροτερη απόκλιση εε π.χ honda civic 1.5 turbo τυποποιημένη κατανάλωση 5.8 πραγματικη 7 π.χ Toyota chr τυποποιημένη 3.8 πράγματικη 5 αλλα οι Ευρωπαίοι ειναι καλύτεροι κοψτε ποια την προπαγάνδα στα ελληνικά περιοδικα κ σαιτ
3,8 με 7,2 στη καταναλωση ειναι σχεδον το διπλο... ευτυχως που με τις νεες μετρησεις δε θα ηταν μεγαλες οι αποκλισεις!!!! αυτο το 508 μπροστα στη μασκα κιτσαριο μεγαλο! το γραφει πισω φτανει! επισης αυτο το cockpit δεν εξυπηρετει στη πραξη καθολου!
Φίλε (αν επιτρέπεις) Θωμά, το βλέπεις λάθος...η τιμή δεν έχει σημασία ως νούμερο αλλά συγκριτικά με τον ανταγωνισμό που σε ενδιαφέρει... τα γερμανικά αντίστοιχα (A4, τριάρα κλπ) ξεκινάνε κοντά στα 35 χιλιάρικα και με λιγότερο εξοπλισμό.. σε αυτή την κατηγορία τυπικά θέλει να παίξει το 508 και όχι σε Passat, Mondeo, Insignia κλπ (λέω τυπικά διότι μεταξύ μας οι γάλλοι είναι πονηροί και γνωρίζουν οτι από αυτά θα πάρουν πρακτικά πελάτες που θα θέλουν κάτι πιο premium και όχι από τα ακριβά γερμανικά...). Και αν η Peugeot είναι λίγο 'φιλόδοξη' τι να πει κανείς για την Alfa Romeo που (αναγκαστικά? αψυχολόγητα?) έβγαλε στην Giulia 'στο Θεό'?... χαμένη από χέρι...