Διαβάστε ολόκληρη την πρώτη δοκιμή του Ford Ka+ στο τεύχος που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα την Τρίτη 25/10.
Το νέο Ford Ka+
9.353 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2016)
Στη νέα του, τρίτη γενιά, το Κa έγινε… Ka+ και το «+» υποδηλώνει περισσότερο αυτοκίνητο από κάθε άλλη γενιά του. Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του νέου μίνι της Ford στο τεύχος 42 του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί την Τρίτη στα περίπτερα όλης της χώρας.
H νέα, τρίτη γενιά του Ford Ka, συνοδεύεται από το «+» στην ονομασία της. Ένα «+» το οποίο θα μπορούσε να σημαίνει πολλά, αλλά κυρίως συν δύο πόρτες, καθώς για πρώτη φορά το λιλιπούτειο μοντέλο της Ford θα το δούμε αποκλειστικά ως 5θυρο. Και αυτό γιατί πλέον οι ιθύνοντες της μάρκας, έπειτα από έρευνες που πραγματοποίησαν, αποφάσισαν πως το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας ενδιαφέρεται κυρίως για πρακτικότητα και ευκολία στην καθημερινή χρήση.
Για όλα τα γούστα
Το Ford Ka+ είναι ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο, καθώς θα κάνει καριέρα σε Ασία, Λατινική Αμερική αλλά και Ευρώπη. Ως εκ τούτου, θυσίασε το στιλ, το οποίο δεν ήταν το ζητούμενο εξάλλου.
Κινητήρας – Επιδόσεις : Ένα μοτέρ, δύο εκδόσεις
Κάτω από το καπό του Ford Ka+ συναντάμε τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,2 λτ. Ti-VCT, προδιαγραφών EURO6, σε δύο εκδόσεις με 70 και με 85 ίππους. Σε κάποιες αγορές το μοτέρ των 85 ίππων θα διατίθεται σε απλή έκδοση και σε ECO, με την χώρα μας να παίρνει αποκλειστικά την δεύτερη. Πρόκειται για ένα υποκυβισμένο μοτέρ, με νέο καπάκι, το οποίο εξελίχθηκε για την περίσταση.
Φτιαγμένο για την Ευρώπη
Μπορεί το Ka+ να κατασκευάζεται στην Ινδία, τα αυτοκίνητα που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά όμως έχουν μία σειρά από αλλαγές προκειμένου να ικανοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού.
Eσωτερικό – Χώροι: Ευρύχωρο και πρακτικό
Η αύξηση των διαστάσεων του αμαξώματος καθώς και του μεταξονίου, το οποίο πλέον είναι στα 2.489 χλστ. (2.300 χλστ. στο προηγούμενο Ka) έχει επιφέρει και ανάλογη αύξηση στην ευρυχωρία της καμπίνας αλλά και στο χώρο αποσκευών.
Oδική συμπεριφορά: Baby Fiesta
To Ka+ σε οδική συμπεριφορά είναι ένα Ford με τα όλα του, καθώς η ανάρτησή του αλλά και ο τρόπος που στρίβει παραπέμπουν αρκετά στο μεγαλύτερο Fiesta.
Διαβάστε ολόκληρη την πρώτη δοκιμή του Ford Ka+ στο τεύχος που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα την Τρίτη 25/10.
Κινητήρας – Επιδόσεις : Ένα μοτέρ, δύο εκδόσεις
Κάτω από το καπό του Ford Ka+ συναντάμε τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,2 λτ. Ti-VCT, προδιαγραφών EURO6, σε δύο εκδόσεις με 70 και με 85 ίππους. Σε κάποιες αγορές το μοτέρ των 85 ίππων θα διατίθεται σε απλή έκδοση και σε ECO, με την χώρα μας να παίρνει αποκλειστικά την δεύτερη. Πρόκειται για ένα υποκυβισμένο μοτέρ, με νέο καπάκι, το οποίο εξελίχθηκε για την περίσταση.
Φτιαγμένο για την Ευρώπη
Μπορεί το Ka+ να κατασκευάζεται στην Ινδία, τα αυτοκίνητα που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά όμως έχουν μία σειρά από αλλαγές προκειμένου να ικανοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού.
Eσωτερικό – Χώροι: Ευρύχωρο και πρακτικό
Η αύξηση των διαστάσεων του αμαξώματος καθώς και του μεταξονίου, το οποίο πλέον είναι στα 2.489 χλστ. (2.300 χλστ. στο προηγούμενο Ka) έχει επιφέρει και ανάλογη αύξηση στην ευρυχωρία της καμπίνας αλλά και στο χώρο αποσκευών.
Oδική συμπεριφορά: Baby Fiesta
To Ka+ σε οδική συμπεριφορά είναι ένα Ford με τα όλα του, καθώς η ανάρτησή του αλλά και ο τρόπος που στρίβει παραπέμπουν αρκετά στο μεγαλύτερο Fiesta.
Διαβάστε ολόκληρη την πρώτη δοκιμή του Ford Ka+ στο τεύχος που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα την Τρίτη 25/10.
Audakia γιατί εμείς τι νομίζεις ότι είμαστε?
Για Ινδία μια χαρά είναι
Σε αυτή την κατηγορία για εμένα προσωπικά, είναι το πιο ολοκληρωμένο όχημα και πάρα πολύ όμορφο...βέβαια περί ορέξεως...