Ο «καλός» 1000άρης TSI του Kamiq είναι ζωηρός και τραβάει σε όλη την κλίμακα των στροφών, ωστόσο ψηλά δείχνει την 3κύλινδρη φύση του χωρίς όμως να γίνεται δυσάρεστος ή ιδιαίτερα θορυβώδης. Με βοήθεια από το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ο επιλογέας του οποίου έχει γλυκό κούμπωμα και ικανοποιητική ακρίβεια, κινεί με άνεση το μικρό crossover της Skoda εξασφαλίζοντας σβέλτες επιδόσεις (0-100 σε 10,2 δλ., 60-100 με 4η σε 8,1 δλ και 80-120 με 5η σε 12,0 δλ.). Καλά είναι και τα νέα από την κατανάλωση, αφού από τη στιγμή που δεν χρειάζεται να «στύβεις» τον κινητήρα για να κινηθείς αξιοπρεπώς, η πραγματική μέση κατανάλωση δεν ξεφεύγει. Έτσι στις μετρήσεις μας και σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής είδαμε νούμερα που γυρόφερναν τα 6,7 λτ./100 χλμ.
Στην αντιπροσωπεία της Skoda ενημερώθηκα ότι το οικονομικό μοντέλο του kamiq που διαφημίζεται με 15900€, δεν πουλιέται στην Ελλάδα ...ίσως σε 6 μήνες και αμα! και ότι πουλάνε μόνο την συγκεκριμένη έκδοση που είχαν στην έκθεση...η οποία κοστίζει πάνω από 19000€ !
Στην αντιπροσωπεία της Skoda ενημερώθηκα ότι το οικονομικό μοντέλο του kamiq που διαφημίζεται με 15900€, δεν πουλιέται στην Ελλάδα ...ίσως σε 6 μήνες και αμα! και ότι πουλάνε μόνο την συγκεκριμένη έκδοση που είχαν στην έκθεση...η οποία κοστίζει πάνω από 19000€ !
Τίμιο μοντέλο. Απ' όλα τα + το μόνο που μου έμεινε είναι τα φρένα σε κάτω από τα 36 μέτρα, που τα περισσότερα σε δοκιμή τα ξεπερνούν.