ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Peugeot 2008, κάνει το ντεμπούτο του στα compact crossover, όντως το πρώτο μοντέλο της φίρμας στη συγκεκριμένη κατηγορία.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Peugeot 2008, κάνει το ντεμπούτο του στα compact crossover, όντως το πρώτο μοντέλο της φίρμας στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Πρώτη δοκιμή: Peugeot 2008 1,6 e-HDi 115 PS

29.052 Επισκέψεις στο άρθρο (4/4/2014)

Το Peugeot 2008, κάνει το ντεμπούτο του στα compact crossover, όντως το πρώτο μοντέλο της φίρμας στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Ακόμα ένας παίχτης προστίθεται στην ολοένα αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών Crossover, ο οποίος ακούει στο όνομα «Peugeot 2008». Το νέο αυτό μοντέλο όπως προδίδει και το όνομα του βασίζεται στο μικρό μοντέλο της φίρμας, το 208. Για την ακρίβεια το 2008 κάτω από το «περιτύλιγμα» του είναι 208 κατά 67%, έχοντας μάλιστα το ίδιο μήκος μεταξονίου.Εμφάνιση: «Αθλητικό» παρουσιαστικόΜε την πρώτη ματιά ένα έμπειρο μάτι θα καταλάβει τους συγγενικούς δεσμούς που έχει το 2008, με το μικρότερο 208. Και στο 2008 η εμφάνιση είναι σύγχρονη, με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου να είναι το δυνατό σημείο του, αν και περίπλοκο σχεδιαστικά.Κινητήρας: «Τραβάει» και δεν καίειΗ «καρδιά» του λέοντα στο αυτοκίνητο δοκιμής μας είναι πετρελαιοκίνητη. Για την ακρίβεια είναι 1,6 λίτρων, με τον κωδικό HDi, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους στις 3.600 σ.α.λ., με την ροπή να είναι σε υψηλά επίπεδα, μιας και αποδίδονται 270 Nm, διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ.Εσωτερικό: Μοντέρνο και hitech Μόλις κάτσεις στα αναπαυτικά καθίσματα (τα οποία κρατούν καλά το σώμα), είτε του οδηγού, είτε του συνοδηγού, διαπιστώνεις με την πρώτη ότι ο εσωτερικός διάκοσμος προέρχεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό από το μικρότερο Peugeot 208.Οδική συμπεριφορά: Έμφαση στην άνεση και στο cruisingΑπό τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το λιλιπούτειο τιμόνι του 2008, αντιλαμβάνεσαι ότι το Peugeot 2008 φτιάχτηκε για να σε μεταφέρει σβέλτα. Ο diesel κινητήρας τραβάει με άνεση το αμάξωμα των 1.180 κιλών, ακόμα και με μια σχέση πάνω στο 6αρι κιβώτιο. Στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, τα χιλιόμετρα στο κοντέρ μαζεύονται γρήγορα.Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του μοντέλου στο τεύχος 14 του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 8/4.

H εμφάνιση του 2008 είναι σύγχρονη, με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου να είναι το δυνατό σημείο του, αν και περίπλοκο σχεδιαστικά.

H εμφάνιση του 2008 είναι σύγχρονη, με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου να είναι το δυνατό σημείο του, αν και περίπλοκο σχεδιαστικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
CONTI VS NEXEN