H Mercedes-Benz έκοψε πρώτη το νήμα στις πωλήσεις της premium κατηγορίας για πέμπτη συνεχή χρονιά στη χώρα μας. Παράλληλα η θυγατρική της, Daimler, κατέκτησε την πρώτη θέση για τρίτη χρονιά.
Στην ελληνική αγορά, η Mercedes-Benz σημείωσε 3.785 πωλήσεις έχοντας μερίδιο αγοράς 3,7%. Συνολικά στη χώρα μας ταξινομήθηκαν 5.153 οχήματα του ομίλου της Daimler και συγκεκριμένα 4.521 επιβατικά οχήματα Mercedes-Benz & smart, εκ των οποίων 3.785 οχήματα Mercedes-Benz και 736 smart, 358 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (κάτω των 3,5 τόνων), 143 επαγγελματικά οχήματα (άνω των 3,5 τόνων) και 131 λεωφορεία Μercedes-Benz & Setra.
Παράλληλα, η Mercedes-Benz συνέχισε για 3η συνεχή χρονιά να ηγείται στην κατηγορία των premium κατασκευαστών όσον αφορά στις πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε μία χρονιά που σημαδεύτηκε από πολλές προκλήσεις, το «αστέρι» αύξησε τις πωλήσεις του παγκοσμίως σε 2.310.185 μονάδες το 2018, παρουσιάζοντας αποτελέσματα – ρεκόρ για όγδοη συνεχόμενη χρονιά.
Αξίζει να αναφερθεί πως, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η premium γερμανική φίρμα, κάθε τέταρτο αυτοκίνητο που πωλήθηκε ανά τον κόσμο ανήκε στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Αυτό αποτελεί μια πολύ σημαντική εξέλιξη, αν συνυπολογίσουμε πως την περασμένη χρονιά έγινε το ντεμπούτο της νέας γενιάς A-Class.
Κλείνουμε με τις δηλώσεις του κυρίου Ι. Καλλίγερου, Προέδους & Διευθύνοντος Συμβούλου της Mercedes-Benz Ελλάς: «Το αστέρι έλαμψε για ακόμη μία χρονιά, τόσο στη χώρα μας όσο και παγκοσμίως... Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ο μέσος όρος ηλικίας των αγοραστών μας έχει μειωθεί κατά 10 ολόκληρα χρόνια, αφού η μάρκα εκτός από την καινοτομία τα τελευταία χρόνια δίνει έμφαση στο σχεδιασμό που συνδυάζει αριστοτεχνικά τη λογική με το συναίσθημα».