Η Volkswagen επικράτησε στην ευρωπαϊκή αγορά το 2018 έχοντας ως βασικό «όπλο» το Golf, που για 11η σερί χρονιά κατέκτησε τον τίτλο του best seller της χρονιάς στη Γηραιά Ήπειρο.
Το 2018 ήταν μία ακόμα σημαντική χρονιά για τη Volkswagen στην Ευρώπη. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), οι συνολικές πωλήσεις της Volkswagen τη χρονιά που πέρασε στην Ευρώπη ανήλθαν σε 1.752.162 αυτοκίνητα. Ως εκ τούτου, η μάρκα σημείωσε άνοδο πωλήσεων της τάξεως του 2,7% σε σχέση με το 2017 και βρέθηκε για άλλη μια χρονιά στην 1η θέση των πωλήσεων στην Ευρώπη, με μερίδιο αγοράς 11,2%, όντας παράλληλα η μόνη μάρκα με διψήφιο ποσοστό.
Έπειτα, όσον αφορά στο Top 10 των δημοφιλέστερων σε πωλήσεις μοντέλων της Ευρώπης, η Volkswagen είχε τριπλή παρουσία στη λίστα των best sellers, ενώ διατήρησε το χρυσό μετάλλιο με το Golf. Συγκεκριμένα, το Golf, παρέμεινε στην κορυφή των πωλήσεων στην Ευρώπη για 11η συνεχή χρονιά καθώς απορροφήθηκαν 445.754 νέα Golf στη Γηραιά Ήπειρο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Jato.
Από εκεί και πέρα, η τελευταία γενιά του Polo, βρέθηκε στην 5η θέση της δεκάδας σημειώνοντας 299.920 πωλήσεις, που μεταφράζεται σε αύξηση 10% σε σχέση με το 2017. Τέλος, τo Tiguan ήταν το τρίτο μοντέλο της γερμανικής μάρκας που «τερμάτισε» στην 7η θέση του Top 10 των πωλήσεων για το 2018 με 224.788 ταξινομήσεις,
Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθεί πως στην Ελλάδα, η μάρκα σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση από όλες τις αγορές της Ευρώπης με ποσοστό 32,1%, καταγράφοντας 9.023 ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων, που αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς 8,7%.
Ε,λογικό είναι εφόσον οι Γερμανοί ειναι Οικονομική δύναμη αυτοί το προωθούν και το βγάζουν πρώτο σε πωλήσεις, αντίστοιχα οι ιταλοί αγοράζουν ιταλικά και οι γάλλοι γαλλικά αλλά δεν είναι Οικονομική δύναμη οπότε π.χ δεν μπορούν να βγάλουν πανευρωπαϊκά κάποιο peugeot Renault κλπ, αλλά σε γενικές γραμμές η ψαλίδα ανάμεσα στα golf και στα αντίπαλα αυτοκίνητα έχει μικρύνει για να μη μιλήσω παγκοσμίως TOYOTA κλπ
Ε,λογικό είναι εφόσον οι Γερμανοί ειναι Οικονομική δύναμη αυτοί το προωθούν και το βγάζουν πρώτο σε πωλήσεις, αντίστοιχα οι ιταλοί αγοράζουν ιταλικά και οι γάλλοι γαλλικά αλλά δεν είναι Οικονομική δύναμη οπότε π.χ δεν μπορούν να βγάλουν πανευρωπαϊκά κάποιο peugeot Renault κλπ, αλλά σε γενικές γραμμές η ψαλίδα ανάμεσα στα golf και στα αντίπαλα αυτοκίνητα έχει μικρύνει για να μη μιλήσω παγκοσμίως TOYOTA κλπ
Σαν τον εξυπνο τον Ελληναρα δεν ειναι οι Ευρωπαιοι...Μαπα το γκολφ! Τί οχι;;;