ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσύ τι διαλέγεις; Το πρωτοκλασάτο με τον λιτό εξοπλισμό, ή κοιτάς το πιο «λαϊκό» με καλύτερο εξοπλισμό και μοτέρ;

Πρωτοκλασάτο και «λιτό» ή πιο «λαϊκό» και full extra;

2.648 Επισκέψεις στο άρθρο (3/5/2019)

Αγοράζεις το πρωτοκλασάτο όνομα, με κορυφαία ποιότητα υλικών, υψηλή μεταπωλητική και πιο «βασικό» εξοπλισμό ή επιλέγεις κάτι λιγότερο τρανταχτό σε brandname με πιο πλούσιο εξοπλισμό και περισσότερα άλογα;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»


Θα ξεκινήσουμε με το δεδομένο πως κανένας κατασκευαστής αυτοκινήτων δεν είναι κλέφτης. Εταιρεία είναι, που όπως κάθε εταιρεία στόχο έχει το κέρδος παράγοντας προϊόντα (αυτοκίνητα). Όπως όλα τα προϊόντα, έτσι και τα αυτοκίνητα έχουν κόστος, στο οποίο για την συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει να περιληφθεί και το κόστος εξέλιξης.

Αυτά βέβαια λίγη σημασία έχουν για τον καταναλωτή, την ώρα του ταμείου, την ώρα που καλείται να δώσει μια μικρή περιουσία για ένα μικρομεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο.

Φυσικά όλοι θέλουμε με τα λιγότερα δυνατά χρήματα να αγοράσουμε το ποιοτικότερο, το ασφαλέστερο, το πιο πλούσιο σε εξοπλισμό, το πιο fun to drive, το πιο οικονομικό, το πιο trendy σχεδιαστικά, το πιο WOW αυτοκίνητο.  Το θέμα είναι ότι εκ των πραγμάτων αυτό δεν γίνεται. Ή αν γίνεται η τιμή θα ανέβει στο Θεό.  Δεν είναι περίεργο λοιπόν που στην αγορά υπάρχουν μοντέλα για κάθε γούστο, αλλά και για κάθε τσέπη.

Ας πάρουμε για παράδειγμα το βαρύ χαρτί της κατηγορίας των μικρομεσαίων οικογενειακών χάτσμπακ, το VW Golf. Ένα χωρίς αμφιβολία πρωτοκλασάτο μοντέλο, που αποτελεί σημείο αναφοράς για την ποιότητα, την ασφάλεια και τον ολοκληρωμένο του σε γενικές γραμμές χαρακτήρα. Με τον 1,0 TSI κινητήρα των 85 ίππων στη βασική 5θυρη έκδοση Comfortline κοστίζει 17.380 ευρώ. Καθόλου λίγα και με εξοπλισμό, που ναι μεν είναι πλήρης με 7 αερόσακους και πλήρες πακέτο ασφάλειας, αλλά  δεν τον λες και χλιδάτο. Και με 2 χρόνια εγγύηση.

Ας δούμε και μια πιο… λαϊκή επιλογή, το Hyundai i30. Με 1000άρη 3κύλινδρο κινητήρα επίσης και 120 άλογα (τα οποία φυσικά και κάνουν πιο γρήγορο το προσπέρασμα και κινούν πιο άνετα το αμάξωμα) κοστίζει στη βασική έκδοση Style 17.190 ευρώ. Εντάξει, ποιοτικά χάνει στις λεπτομέρειες, το όνομα δεν είναι το ίδιο «βαρύ», αλλά ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας έχει τα πάντα όλα από έγχρωμη οθόνη αφής 8ιντσών και αυτόματα φώτα μέχρι πλήρες πακέτο ενεργητικής ασφάλειας, στάνταρ. Για να μην πούμε για την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (ημιάκαμπτος άξονας στο Golf) και την 5ετή εγγύηση χωρίς όριο χλμ.
 

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και ένα ακόμη παράδειγμα, αυτό του SEAT Leon, το οποίο μοιράζεται πάτωμα και μηχανικά μέρη με το Golf. Εδώ με 17.405 ευρώ στην έκδοση Style μπορείς να επιλέξεις είτε τον high-tech κινητήρα 1,5 TSI ACT με 130 ίππους  (με σύστημα αυτόματης απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων για οικονομία), είτε τον 1,6 TDI με τα 115 άλογα για οικονομία αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο. Και εδώ μιλάμε για εξοπλισμό, που μπορεί να μην έχει μεγάλη οθόνη αφής (προσφέρεται 5ίντση) ή πλήρες πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, αλλά προσφέρονται μεταξύ άλλων  7 αερόσακοι, ζάντες αλουμινίου και ηλεκτρονικός κλιματισμός. Και πλέον εγγύηση 4 ετών!
 
¶ρα τελικά, μετά από όλα αυτά εσείς τι θα κάνετε; Αγοράζετε το πρωτοκλασάτο όνομα, όπως το VW Golf, με δεδομένη κορυφαία ποιότητα υλικών, υψηλή μεταπωλητική και πιο «βασικό» εξοπλισμό ή επιλέγετε κάτι λιγότερο τρανταχτό σε brandname με πιο πλούσιο και πλήρη εξοπλισμό ή ακόμα και με περισσότερα άλογα; Εσείς τι λέτε;

Toyota
MC CHARGERS FORTISTIS