ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτος με ηλεκτρικό roadster, ή ο τελευταίος με MX-5; Τι θα διάλεγες;

 Σχολιάστε 
3.627 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2024)
Πρώτος με ηλεκτρικό roadster, ή ο τελευταίος με MX-5; Τι θα διάλεγες;

- Η MG φέρνει το πρώτο ηλεκτρικό roadster στην Ευρώπη, το Cyberster
- Το MX-5 είναι το τελευταίο βενζινάτο roadster & ο μόνος αντίπαλος του Cyberster
- Η Mazda μετράει πια λίγες πωλήσεις του MX-5
- «Αγοράστε γιατί χανόμαστε» λένε οι φίλοι του MX-5 για να συνεχίσει το MX-5

Η MG φέρνει το πρώτο ηλεκτρικό roadster στην Ευρώπη, το Cyberster

Εσύ ποιος τύπος θες να είσαι; Αυτός που αγοράζει το πρώτο ηλεκτρικό roadster ή αυτός που αγοράζει το τελευταίο MX-5; Γιατί κάνοντας το πρώτο, μπορεί να πετύχεις και το δεύτερο. Το μέλλον των θερμικών και ειδικά των πιο ειδικών μοντέλων, απειλείται. Εσύ τι μπορείς να κάνεις;
 
Ήταν θέμα χρόνου κάποια από τις κινεζικές μάρκες να χωρέσει μια μπαταρία σε ένα χαμηλό πάτωμα και να λανσάρει ένα roadster. Ένα μοντέλο που δεν χρειάζεται να είναι ψηλό και (πολύ) βαρύ όσο τα συνηθισμένα ηλεκτρικά SUV ή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα-κουφέτα που «φέρνουν» σε Tesla model Y. H MG παρουσίασε και τώρα λανσάρισε το Cyberster, ένα καλοσχεδιασμένο roadster, όχι πολύ διαφορετικό από το MX-5 σε φιλοσοφία, αλλά τελείως διαφορετικό στο υπόλοιπο 99%.

ο MX-5 είναι το τελευταίο βενζινάτο roadster & ο μόνος αντίπαλος του Cyberster

Φυσικά δίπλα στο MX-5 το Cyberster μόνο στο σχήμα μοιάζει. Έχει μέχρι και την 4πλάσια ιπποδύναμη, επιδόσεις που το Mazda ούτε που ονειρεύεται, και όλα αυτά σε διπλάσια τιμή από του MX-5. Ακόμη περισσότερο όμως αυτό που έχει το Cyberster, και θα έχουν και όλα τα επόμενα ηλεκτρικά roadster και που δεν έχει το MX-5, είναι μέλλον. Γιατί ενώ αυτά είναι στην αρχή τους, το MX-5 φαίνεται πως είναι στο τέλος του.

Η Mazda μετράει πια λίγες πωλήσεις του MX-5

Το MX-5 από τα τέλη του `80 που παρουσιάστηκε μέχρι σήμερα αγαπήθηκε όσο λίγα αυτοκίνητα. Και αυτό γιατί ήταν γνήσιο σε όλα του. Στη φιλοσοφία, τη σχεδίαση, την υλοποίηση, την οδήγηση και την τιμή του. Μπορεί να μην είχε ποτέ όσα άλογα θα ήθελαν πολλοί για να το κάνουν σπορ και στις επιδόσεις, όμως όσοι το οδήγησαν, το λάτρεψαν όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο. Όμως οι πωλήσεις του MX-5 σε Ευρώπη και Αμερική είναι πλέον χαμηλές. Τόσο, που μαζί με τις άλλες δυσκολίες των θερμικών, το μέλλον του είναι αβέβαιο.

«Αγοράστε γιατί χανόμαστε» λένε οι φίλοι του MX-5

Για τους φίλους της κατηγορίας, το MX-5 είναι «υποχρεωτικό» και η απώλειά του θα ήταν τραγωδία. Για τη Mazda υπάρχει η ευκαιρία να διατηρήσει το μοντέλο της ως πιο «ειδικό», όμως ένα roadster με γνήσιο αέρα, 500 άλογα και ηλεκτροκίνηση θα φέρει φρέσκο κοινό στην κατηγορία, όχι όμως και στη Mazda. Οι φίλοι του ΜΧ-5 φτάνουν στο σημείο να πουλάνε τα δικά τους αυτοκίνητα για να αγοράσουν καινούργια και να στηρίξουν τις πωλήσεις. Πόσο όμως μπορεί να κρατήσει αυτό.
 
Το ερώτημα είναι τι θέλουμε. Μπορεί ένα θερμικό που αντικαθίσταται από ηλεκτρικό και είναι μόνο «μέσο μεταφοράς», να μη λείψει σε κανέναν. Όταν όμως μιλάμε για το MX-5; Μήπως θα λείψει ακόμη και αν δεν είχες ποτέ; Τι λες;

Autotriti.gr
VW