ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πώς η AMG έφτιαξε μια πραγματική ρουκέτα με μοτέρ μόλις 2 λίτρων;

Πώς η AMG έφτιαξε μια πραγματική ρουκέτα με μοτέρ μόλις 2 λίτρων;

3.175 Επισκέψεις στο άρθρο (18/10/2022)

Αν νόμιζες πως 2 λίτρα σε Mercedes-AMG C 63 είναι απογοήτευση, τότε ετοιμάσου να σε διαψεύσει, γιατί δεν είναι!

Κοντά 700 άλογα και 100 κιλά ροπής από μόλις 2 λίτρα!

Δίλιτρη «μεγάλη» AMG; Πού πήγαν τα μεγάλα μοτέρ 6,3 λίτρων; Που πήγαν τα 8κύλινδρα θηρία; Που πήγε η εκρηκτική απόδοση; Εντάξει, τα πρώτα δύο τα χάσαμε, αλλά όχι την απόδοση. Μάλλον το αντίθετο...
 
Δεν περίμενες φυσικά η AMG να τσιμπήσει ένα δίλιτρο μοτέρ, να το τουρμπίσει και να βγάλει 300-350 άλογα. Ή μάλλον όχι. Γιατί αυτό το έκανε ήδη. Η AMG λανσάρισε ένα νέο δίλιτρο μοτέρ με ήπια υβριδική τεχνολογία, σήμα AMG και κωδικό «43». Το είδαμε στις Mercedes-AMG C 43 και SL 43, ενώ πρωτύτερα είχε γίνει το ξεκίνημα με το δίλιτρο «διαμάντι» της AMG A 35 με 306 άλογα και της κορυφαίας A 45 των 421 ίππων, που ήταν και το ισχυρότερο εργοσταστιακό 2λιτρο μοτέρ ευρείας παραγωγής.
 
Όμως, αυτό είναι ένα τελείως νέο μοτέρ, με νέο σήμα, και το κοινό της μάρκας ξέρει τι να περιμένει. Όταν όμως μιλάμε για το μεγάλο σήμα, το 63 Ε-Performance, όπως το βρίσκουμε στην C 63 και προσεχώς στην E 63, τότε το πράγμα αλλάζει.
 
Η AMG φυσικά κάνει χρήση δίλιτρου μοτέρ, αυτή τη φορά με ηλεκτρική τουρμπίνα, όπως στην F1, υλοποίηση που συναντούμε και στη ναυαρχίδα SL. Το αποτέλεσμα είναι 475 άλογα, μόνο από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και χάρη στην ηλεκτρική τουρμπίνα, μηδέν καθυστέρηση στην απόκριση. Δεν υπάρχει υστέρηση, δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις να «φουσκώσει» το τούρμπο. Η ηλεκτρική τουρμπίνα γυρίζει αμέσως.
 
Όμως 475 άλογα σήμερα δεν είναι πολλά για την μεγάλη έκδοση του μοτέρ της AMG, και παρά το ότι μιλάμε για 475 άλογα από 2 μόνο λίτρα, η AMG πρόσθεσε και έναν ηλεκτροκινητήρα που «ρίχνει» στον πίσω άξονα ακόμη 205 άλογα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το αποτέλεσμα είναι ένα σύνολο με απόδοση 680 ίππων και 1.020 Νm ροπής που κάνει το 0-100 σε 3,4 δλ.. Η υβριδική AMG είναι ισχυρότερη και γρηγορότερη από οποιαδήποτε άλλη AMG με σήμα το «63». Και επειδή είναι υβριδική, η κατανάλωση της C 63 S E-Performance δεν ξεπερνάει αυτή ενός συμβατικού οικογενειακού, κάτω από τα 6,5 λτ./100 χλμ..
 
Μπορεί η κατανάλωση να μην απασχολεί τους αγοραστές της AMG, οι ρύποι όμως, που είναι ανάλογοι της κατανάλωσης, απασχολούν πολύ την ίδια τη μάρκα. Με τη Mercedes να παράγει μεγάλα και ισχυρά αυτοκίνητα, το να πετύχει τους στόχους της για μειωμένους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα σε όλο της το στόλο, η χαμηλή κατανάλωση και άρα οι ρύποι, είναι απαραίτητη.
 
Και για να «δέσει το γλυκό» η Mercedes έχει εφοδιάσει τη νέα C 63 S E-Performance με τετραδιεύθυνση, ώστε ό,τι χάνει λόγω αυξημένου βάρους (μπαταρίες, ηλεκτροκινητήρας) σε οδική συμπεριφορά, να το κερδίζει και με το παραπάνω με τον πίσω άξονα να στρίβει 2,5 μοίρες.
 
Το δίλιτρο μέλλον της Mercedes-AMG, με υβριδικά σύνολα, ηλεκτροκίνηση, ηλεκτρικά turbo, κίνηση μόνο με ρεύμα, ρύθμιση απόδοσης αναλόγως χρήσης, χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, και εκρηκτικές επιδόσεις, μπορεί να χάνει λίγο σε όνομα, σε σχέση με τα V8 και 6,3 λίτρα, αλλά δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.
 
Τι νομίζετε πως μπορεί να κάνει ο ανταγωνισμός; Υπάρχει τρόπος άλλη μάρκα να πιάσει αυτές τις αποδόσεις από ένα δίλιτρο μοτέρ;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
VW