Πως ο θάνατος του ντίζελ κάνει τα ηλεκτρικά μονόδρομο;
4.039 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2018)
Οι κατασκευαστές μάχονται να ρίξουν τους ρύπους, και με το ντίζελ να πουλάει όλο και λιγότερο, τα υβριδικά και ηλεκτρικά μοτέρ είναι το βασικό τους όπλο.
Μπορεί το ντίζελ να σήμαινε χαμηλότερη κατανάλωση για τον μέσο οδηγό, όμως για το περιβάλλον σήμαινε χαμηλότερους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα και για τους κατασκευαστές τον εύκολο τρόπο να πιάσουν τους στόχους. Χωρίς ντίζελ, πως θα τους πιάσουν;
Να δούμε πρώτα ποιοί είναι οι στόχοι αυτοί. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι το κύριο παράγωγο της καύσης και το βασικό αέριο που ενισχύει το φαινόμενο του θερμοκηπίου και την υπερθέρμανση του πλανήτη. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει βάλει το μαχαίρι στο λαιμό των κατασκευαστών και έχει θέσει στόχους για τη μείωση των εκπομπών. Μέχρι το 2013 οι κατασκευαστές έπρεπε να μειώσουν τον μέσο όρο των στόλων τους στα 120 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Και το κατάφεραν, κυρίως χάρη στο ντίζελ που παραδοσιακά εκπέμπει λιγότερο CO2.
Όμως οι κατασκευαστές έχουν ακόμη δύο στόχους να πιάσουν. Το 2021 το όριο πέφτει στα 95 γρ/χλμ και το 2030 στα 55 γρ/χλμ. Θα το πετύχουν;
Από το 2000 μέχρι το 2016, με τη βοήθεια του ντίζελ αλλά και τεράστιων επενδύσεων που είδε τους βενζινοκινητήρες να μεταμορφώνονται, τα πολλά κυβικά να εξαφανίζονται, το τούρμπο να κυριαρχεί, και τα μοτέρ να γίνονται 1.000άρια και 1.200άρια, οι κατασκευαστές έριξαν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 61 γραμμάρια κάτω κατά μέσο όρο.
Όμως με το τέλος του 2017, τα πρώτα νούμερα δείχνουν πως για πρώτη φορά μετά από 16 χρόνια, οι ρύποι διοξειδίου από τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη αυτό το χρόνο, είχαν κατά μέσο όρο αύξηση στους ρύπους κατά σχεδόν 1 γραμμάριο, με το μέσο όρο να φτάνει τα 121.3 γρ/χλμ. Αυτή η αύξηση δεν είναι καλό δείγμα όταν στα επόμενα τρία χρόνια θες να κάνεις μείωση 25 γραμμαρίων.
Ο λόγος για την αύξηση φυσικά ήταν ο καταποντισμός στις πωλήσεις των ντίζελ και η ανάλογη αύξηση στις πωλήσεις των βενζινοκίνητων μοντέλων. Χωρίς το ντίζελ οι κατασκευαστές θα δυσκολευτούν πολύ να φτάσουν τα όρια που τους έχει επιβάλει η Ε.Ε. Τι θα κάνουν;
Θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά να φέρουν στις εκθέσεις τους ηλεκτροκίνητα και υβριδικά μοτέρ ώστε ο μέσος όρος των στόλων τους να συνεχίσει τη μείωση στους ρύπους CO2 για να πιάσουν τους στόχους.
Ασχετα λοιπόν με το τι αρέσει, τι όχι, τι πιστεύει ο καθένας και τι θα ήθελε να συμβεί, το ντίζελ έχει βγει στην πράξη από το χάρτη της αυτοκίνησης, και η ηλεκτροκίνηση έρχεται με τους εντατικότερους ρυθμούς.
Εσείς είστε έτοιμοι για τη νέα πραγματικότητα στην αυτοκίνηση; Ή επιμένετε στους όρους της περασμένης δεκαετίας όταν το ντίζελ ήταν η λύση για τους κατασκευαστές; Και τελικά αν η ηλεκτροκίνηση έρχεται τόσο γρήγορα, μήπως να κινηθεί και το ελληνικό δημόσιο να προετοιμαστεί με τις ανάλογες επενδύσεις; Τι λέτε;
ΛΟΙΠΟΝ ΩΣ ΕΔΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΤΙΖΕΛ.ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Ι.Χ........ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΩ, ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ.ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ-ΕΝΑ.ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ,ΧΡΗΣΗ ΤΑΞΙ.ΕΚΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ.ΕΞΩ ΟΜΩΣ?ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ,ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΒΟΓΚΑΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ.ΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΨΕΙ?ΤΑ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΤΩΡΑ.ΝΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΛΥΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ,ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΕΧΕΙ ΡΟΠΕΣ,ΤΟ ΦΟΡΤΙΖΩ....ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΦΟΡΤΙΖΩ?ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΤΟ ΦΟΡΤΙΣΑ ΠΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΦΟΡΤΙΖΩ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ?ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΩ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ?ΤΡΙΑ ΝΤΙΖΕΛ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΟΣΟ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ.ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΒΡΩΜΙΚΟ TO DIESEL.ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ EURO6?KAI ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΓΗ-ΦΤΗΝΑ ΤΕΛΗ ΕΧΕΙ.ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ-ΣΑΡΑΒΑΛΑ-ΜΕ ΒΓΑΛΜΕΝΟ DPF,ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΓΙΑ ΤΑΞΙ-ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΝΤΟΥΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ.ΤΑ EURO6 ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΑΝ.ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΤΟΥΡΜΠΑΤΑ ΧΙΛΙΑΡΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ.ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΙΔΑΝΙΚΟ.ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ?ΦΟΒΑΤΑΙ ΚΑΙ TURBO ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΡΙ ΚΑΙ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ.ΠΟΛΥ ΖΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΝΤΙΖΕΛ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ Ε ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ,ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ.ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΜΗ ΟΣΟ ΤΑ ΝΤΙΖΕΛ.ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΕΙ ΝΤΙΖΕΛ?ΕΠΕΙΔΗ ΑΛΛΑΞΕ ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ?ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ.ΘΕΛΕΙ ΜΙΚΤΗ ΧΡΗΣΗ ΓΙΑ ΞΕΜΠΟΥΚΩΜΑ ΚΑΙ PREMIUM ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ.ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ,ΝΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΒΟΥΛΩΣΕΙ ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΑΝΤΛΙΑ, ΘΑ ΘΑ ΘΑ.ΕΙΠΑΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΩΣ ΤΟ ΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ.ΓΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΧΙΛΙΑΡΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΝΤΙΖΕΛ ΠΡΕΠΕΙ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΞΕΣΚΙΖΕΣΑΙ ΣΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΒΕΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΟΣΤΟΣ ΤΙ ΝΑ ΠΩ,ΑΛΛΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΑΥΤΟ.ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΑΤΑ ΧΙΛΙΑΡΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΝΟΥΝ?ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ?ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΛΕΤΕ ΚΑΙΝΕ ΟΣΟ ΤΑ ΝΤΙΖΕΛ.ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΟΝΟ ΓΚΡΟΥΠ Η ΦΙΑΤ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΝΑ ΒΡΩ ΑΕΡΙΟ ΦΕΞΕ ΜΟΥ.ΓΙΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΑΜΑΞΙ ,ΠΑΣΟ.ΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ LPG,ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ?ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ?ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ?ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΩ DIESEL?
Ευτυχως που υπαρχουν και αλλοι παιχτες στην ηλεκτροκινηση οπως οι Ιαπωνες και θα συνεχισουμε να βλεπουμε πανεμορφα με φουτουριστικη σχεδιαση αυτοκινητα και οχι αυτη την απιστευτη αηδια της BMW στη φωτο.
Δυστυχώς ο καταναλωτής θα είναι έρμαιο στις πολιτικες ορεξεις κ αποφάσεις των εκάστοτε τσιφλικαδων που με γνωμονα των οικονομικων συμφεροντων των αυτοκινητοβιομηχανιων και οχι της «πρασινης» αναπτυξης(οχι και τοσο πρασινη για το περιβαλλον τελικα...).
Συμπερασμα:
Μην μπαινετε στην παγιδα,το υβριδικο η ηλεκτρικο δεν ειναι πανακεια(κοστος κτησης,συντηρησης,επιπτωσεις στο περιβαλλον με την παραγωγη http://carfixtips.com/urban-myth-or-truth-the-hummer-vs-prius-environmental-debate/
Αν θέλετε οικονομία ένα χιλιαρακι ιαπωνα και δεκαετίας να είναι είναι πιο οικονομικό από τα παραπάνω.
Αν θέλετε παραπάνω χώρους και οικονομία υγραέριο η diesel - δεν είμαι υπέρ τις εγκαταστάσεις υγραερίου αλλά αν γίνει σωστά με βγάζεις πολλά χιλιόμετρα με αξιοπιστία.
ΛΟΙΠΟΝ ΩΣ ΕΔΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΤΙΖΕΛ.ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Ι.Χ........ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΩ, ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ.ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ-ΕΝΑ.ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ,ΧΡΗΣΗ ΤΑΞΙ.ΕΚΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ.ΕΞΩ ΟΜΩΣ?ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ,ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΒΟΓΚΑΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ.ΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΨΕΙ?ΤΑ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΤΩΡΑ.ΝΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΛΥΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ,ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΕΧΕΙ ΡΟΠΕΣ,ΤΟ ΦΟΡΤΙΖΩ....ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΦΟΡΤΙΖΩ?ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΤΟ ΦΟΡΤΙΣΑ ΠΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΦΟΡΤΙΖΩ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ?ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΩ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ?ΤΡΙΑ ΝΤΙΖΕΛ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΟΣΟ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ.ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΒΡΩΜΙΚΟ TO DIESEL.ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ EURO6?KAI ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΓΗ-ΦΤΗΝΑ ΤΕΛΗ ΕΧΕΙ.ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ-ΣΑΡΑΒΑΛΑ-ΜΕ ΒΓΑΛΜΕΝΟ DPF,ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΓΙΑ ΤΑΞΙ-ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΝΤΟΥΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ.ΤΑ EURO6 ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΑΝ.ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΤΟΥΡΜΠΑΤΑ ΧΙΛΙΑΡΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ.ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΙΔΑΝΙΚΟ.ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ?ΦΟΒΑΤΑΙ ΚΑΙ TURBO ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΡΙ ΚΑΙ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ.ΠΟΛΥ ΖΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΝΤΙΖΕΛ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ Ε ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ,ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ.ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΜΗ ΟΣΟ ΤΑ ΝΤΙΖΕΛ.ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΕΙ ΝΤΙΖΕΛ?ΕΠΕΙΔΗ ΑΛΛΑΞΕ ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ?ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ.ΘΕΛΕΙ ΜΙΚΤΗ ΧΡΗΣΗ ΓΙΑ ΞΕΜΠΟΥΚΩΜΑ ΚΑΙ PREMIUM ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ.ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ,ΝΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΒΟΥΛΩΣΕΙ ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΑΝΤΛΙΑ, ΘΑ ΘΑ ΘΑ.ΕΙΠΑΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΩΣ ΤΟ ΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ.ΓΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΧΙΛΙΑΡΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΝΤΙΖΕΛ ΠΡΕΠΕΙ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΞΕΣΚΙΖΕΣΑΙ ΣΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΒΕΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΟΣΤΟΣ ΤΙ ΝΑ ΠΩ,ΑΛΛΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΑΥΤΟ.ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΑΤΑ ΧΙΛΙΑΡΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΝΟΥΝ?ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ?ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΛΕΤΕ ΚΑΙΝΕ ΟΣΟ ΤΑ ΝΤΙΖΕΛ.ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΟΝΟ ΓΚΡΟΥΠ Η ΦΙΑΤ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΝΑ ΒΡΩ ΑΕΡΙΟ ΦΕΞΕ ΜΟΥ.ΓΙΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΑΜΑΞΙ ,ΠΑΣΟ.ΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ LPG,ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ?ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ?ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ?ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΩ DIESEL?
Ευτυχως που υπαρχουν και αλλοι παιχτες στην ηλεκτροκινηση οπως οι Ιαπωνες και θα συνεχισουμε να βλεπουμε πανεμορφα με φουτουριστικη σχεδιαση αυτοκινητα και οχι αυτη την απιστευτη αηδια της BMW στη φωτο.
Δυστυχώς ο καταναλωτής θα είναι έρμαιο στις πολιτικες ορεξεις κ αποφάσεις των εκάστοτε τσιφλικαδων που με γνωμονα των οικονομικων συμφεροντων των αυτοκινητοβιομηχανιων και οχι της «πρασινης» αναπτυξης(οχι και τοσο πρασινη για το περιβαλλον τελικα...). Συμπερασμα: Μην μπαινετε στην παγιδα,το υβριδικο η ηλεκτρικο δεν ειναι πανακεια(κοστος κτησης,συντηρησης,επιπτωσεις στο περιβαλλον με την παραγωγη http://carfixtips.com/urban-myth-or-truth-the-hummer-vs-prius-environmental-debate/ Αν θέλετε οικονομία ένα χιλιαρακι ιαπωνα και δεκαετίας να είναι είναι πιο οικονομικό από τα παραπάνω. Αν θέλετε παραπάνω χώρους και οικονομία υγραέριο η diesel - δεν είμαι υπέρ τις εγκαταστάσεις υγραερίου αλλά αν γίνει σωστά με βγάζεις πολλά χιλιόμετρα με αξιοπιστία.