ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι είναι αυτό που δημιούργησε την ανάγκη στη Volvo να φτιάξει μια νέα μάρκα για να χτυπήσει την premium αγορά;

Πως παραδέχεται η Volvo ότι δεν είναι premium

5.370 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2017)

Αν η Volvo είναι premium κατασκευαστής, γιατί θέλει νέα μάρκα για να λανσάρει τα πιο premium μοντέλα της;

Τι κάνει ένας κατασκευαστής όταν θέλει να ανέβει στην premium κατηγορία; Φτιάχνει μία νέα μάρκα. Αν κάνει τώρα το ίδιο η Volvo, δεν είναι σα να παραδέχεται ότι δεν είναι η ίδια αρκετά premium; Τι την θέλει η Volvo τη νέα μάρκα;
 
Η Volvo έκανε ένα νέο λανσάρισμα. Δεν πρόκειται για ένα νέο μοντέλο. Πρόκειται για μία επανάσταση. Με το Polestar 1 η Volvo μας δείχνει μια εικόνα από το μέλλον. Ένα μέλλον με αυτοκίνητα φιλικά προς το περιβάλλον, αυτοκίνητα αυτόνομα, αυτοκίνητα όμορφα και πολυτελή, αυτοκίνητα που αποκτούνται μέσω συμβολαίου όπως τα κινητά τηλέφωνα. Ένα μέλλον το οποίο η ίδια η μάρκα διαμορφώνει σταδιακά με την γκάμα της. Μόνο που από αυτό το μέλλον που μας έδειξε, απουσιάζει η ίδια η Volvo.
 
Βλέπεις το Polestar 1 δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο ή μοντέλο της Volvo, αλλά το πρώτο μοντέλο της γκάμας της νέας μάρκας του ομίλου που ανήκει και η ίδια η Volvo. Έτσι ο όμιλος Geely, εκτός από την ομώνυμη κινεζική μάρκα, περιλαμβάνει την Volvo, την υπό εξέλιξη αποκλειστικά ηλεκτρική Lynk & Co, και από τώρα πλέον και την Polestar.
 
Αν κρίνει κανείς από το πρώτο μοντέλο της μάρκας, τότε η Polestar είναι πιο κοντά στη Volvo από τις άλλες «αδελφές» μάρκες του ομίλου, αφού ουσιαστικά το «1» είναι μία κοντή τρίθυρη κουπέ έκδοση του S90 με όλα τα τεχνολογικά καλούδια που μέχρι σήμερα θεωρούσαμε πως η Volvo θα κρατούσε για τον εαυτό της. Και φυσικά περισσότερη άνεση, πολυτέλεια και επιδόσεις.
 
Σαφώς η Polestar θα «κάτσει» πάνω από τη Volvo στην αγορά, δηλαδή θα κινηθεί απέναντι στους premium κατασκευαστές, παραδοσιακούς, όπως η BMW και η Mercedes αλλά και νέους, όπως η Tesla. Αυτό όμως δεν παραγκωνίζει κάπως την ίδια τη Volvo; Δεν είναι σα να παραδέχεται η μάρκα ότι δεν είναι το ίδιο premium με τις μάρκες που τώρα πάει να κυνηγήσει η Polestar;
 
Μέχρι σήμερα τέτοιες κινήσεις λανσαρίσματος premium κλάδων ενός ομίλου έχουμε δει από μάρκες που δεν έχουν premium βλέψεις. Έτσι έκανε πρώτη η Toyota με την Lexus, 30 και πλέον χρόνια πριν, η Nissan με την Infiniti και πιο πρόσφατα η Hyundai με την Genesis αλλά και η Citroen με την DS. Η Volvo θα περίμενε κανείς να επιμείνει με τα δικά της σήματα στην κατηγορία.
 
Εξάλλου όλη η τεχνολογία που το Polestar 1 θα έχει, ανήκει στη Volvo και τον υπόλοιπο όμιλο, ενώ και το μοντέλο αγοράς, με συμβόλαιο, έχει ήδη λανσαριστεί από τη Volvo με το νέο XC40.
 
Τι είναι τότε αυτό που δημιούργησε την ανάγκη στη Volvo να φτιάξει μια νέα μάρκα για να χτυπήσει την premium αγορά; Και τι λέει αυτό για την ίδια την Volvo και τη θέση της ανάμεσα στους άλλους κατασκευαστές; Εσείς τι άποψη έχετε για τη μάρκα και την κίνηση να λανσάρει μία νέα premium μάρκα;

ford
FORD TRANSIT EURONCAP