ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς τα καινούργια αυτοκίνητα θα λύσουν το κυκλοφοριακό;

2.652 Επισκέψεις στο άρθρο (17/11/2024)
Πώς τα καινούργια αυτοκίνητα θα λύσουν και το κυκλοφοριακό;

Πώς τα καινούργια αυτοκίνητα θα λύσουν και το κυκλοφοριακό;

- Ο δακτύλιος όχι μόνο δεν επαρκεί πλέον, κάνει το κυκλοφοριακό χειρότερο, γιατί μπουκώνουν και οι γύρω δρόμοι
- Η λύση στις άλλες πόλεις με διόδια και αστυνόμευση με κάμερες δεν εφαρμόζεται στην Ελλάδα
- Παλιός στόλος, λίγοι δρόμοι, πολλά αυτοκίνητα, η ρύπανση παραμένει σημαντικό πρόβλημα
- Κατάργηση του δακτυλίου, νέα αυτοκίνητα για όλους και καλύτερα ΜΜΜ θα βάλουν τέλος στο μποτιλιάρισμα

Ο δακτύλιος όχι μόνο δεν επαρκεί πλέον, κάνει το κυκλοφοριακό χειρότερο, γιατί μπουκώνουν και οι γύρω δρόμοι

Νομίζεις υπάρχει λύση ώστε να μη θες τουλάχιστον μία ώρα για το Κηφισιά-Πειραιάς; Ή τρόπος για να μην είναι σχεδόν αδιανόητο να πας από την Πετρούπολη στου Ζωγράφου καθημερινή; Η Αθήνα πάσχει από το κυκλοφοριακό, πάσχει και από την αδυναμία να βρεθεί λύση. Γιατί;
 
O δακτύλιος έκλεισε τον Μάιο που μας πέρασε 42 χρόνια λειτουργίας στην Αθήνα. Το ίδιο μέτρο που ξεκίνησε το Μάιο του 1982 συνεχίζει όπως ακριβώς ήταν, τον Οκτώβριο του 2024. Είναι δυνατόν να μπορεί να λύσει τα σημερινά προβλήματα; Ο δακτύλιος αντέγραψε αυτόν του Λος Αντζελες για να μειώσει τη ρύπανση, όμως 42 χρόνια μετά τίποτα δεν είναι πια ίδιο, εκτός από το μέτρο του δακτυλίου. Δεν υπάρχει συγκοινωνιολόγος που να μην έχει εκφράσει το πόσο ξεπερασμένος είναι, και το πόσο είναι σήμερα η αιτία που ολόκληρη η Αθήνα έχει φρακάρει από την κίνηση.

Η λύση στις άλλες πόλεις με διόδια και αστυνόμευση με κάμερες δεν εφαρμόζεται στην Ελλάδα

Το πρόβλημα της κίνησης δεν είναι μοναδικό στην Αθήνα. Αλλες πόλεις έχουν βρει λύσεις που όμως δεν είναι εφαρμόσιμες στην Ελλάδα. Η πιο συχνή είναι πλέον τα διόδια εισόδου που μπορεί να συνδέονται είτε με την κυκλοφοριακή συμφόρηση που δημιουργεί ένα αυτοκίνητο, είτε με τους ρύπους  του, είτε και με τα δύο. Αυτά τα μέτρα έχουν ανοίξει την κυκλοφορία, όμως ήρθαν σε άλλες Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες αφού λύθηκαν τα άλλα προβλήματα, όπως το άναρχο (ελεύθερο) πάρκινγκ και κυρίως ο εκσυγχρονισμός των μέσων μαζικής μεταφοράς. Στο κάτω κάτω, ο καλύτερος τρόπος να λυθεί το κυκλοφοριακό είναι να να μπορεί ο κόσμος να πάρει τη συγκοινωνία.

Παλιός στόλος, λίγοι δρόμοι, πολλά αυτοκίνητα, η ρύπανση παραμένει σημαντικό πρόβλημα

Με δεδομένο πως στην Ελλάδα παραμένει άλυτο το ζήτημα του πάρκινγκ και των ΜΜΜ, το να επιβάλεις διόδια με κάμερες σε οδηγούς που ίσα που έχουν λεφτά για βενζίνη, είναι αδιανόητο. Ακόμη πιο αδιανόητο είναι να επιτρέπεις να κυκλοφορούν όλα αυτά τα αρχαία αυτοκίνητα, με τον παλαιότερο στόλο στην Ευρώπη, και να μην κάνεις τίποτε για να αντικατασταθούν, ώστε να ανοίξεις την είσοδο στο κέντρο, αφού τα νέα, δεν θα ρυπαίνουν. Γιατί όταν το κέντρο είναι «κλειστό» στα μισά αυτοκίνητα, γύρω του γίνεται χαμός.

Νέα αυτοκίνητα, καλύτερα ΜΜΜ, ελεγχόμενη στάθμευση και μετά βλέπουμε

Το άνοιγμα του δακτυλίου θα μειώσει σημαντικά το κυκλοφοριακό. Για να γίνει χωρίς επιβάρυνση του περιβάλλοντος, χρειαζόμαστε νέα αυτοκίνητα. Όλοι, όχι μόνο όσοι ήδη έχουν ή μπορεί να αγοράσουν. Αυτό είναι το πρώτο βήμα. Σίγουρα η σημαντική βελτίωση των ΜΜΜ, ώστε ο κόσμος να κινείται και χωρίς αυτοκίνητο, και η ελεγχόμενη στάθμευση παντού ώστε όπου πηγαίνεις να κάνεις μια δουλειά σου ή τα ψώνια σου, να βρίσκεις να παρκάρεις αντί να γυρίζεις γύρω γύρω αυξάνοντας την κίνηση. Για κάμερες και διόδια, έχουμε πολύ καιρό. Ας μην μπαίνουν ιδέες. Δεν χρειάζεται να πάμε από το 1982 στο 2024 χωρίς να κάνουμε πρώτα τα ενδιάμεσα βήματα που έκαναν όλες οι άλλες πόλεις.
 
Εσύ τι λες; Πόσο θεωρείς πως ο δακτύλιος επιβαρύνει την κίνηση; Και τελικά πόσο σε δυσκολεύει εσένα; Θα άλλαζες αυτοκίνητο αν είχες το οικονομικό βοήθημα και το κίνητρο να μπαίνεις στο δακτύλιο κάθε μέρα; Τι λες;
 

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON