ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πώς θα γίνουν τα αμάξια «φυσιολογικά» & όχι υπερ-premium & hi-tech;

Πώς θα γίνουν τα αμάξια «φυσιολογικά» & όχι υπερ-premium & hi-tech;

4.256 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2024)

- Τα αυτοκίνητα σήμερα είναι τόσο «κυριλέ» σαν 5στερα ξενοδοχεία
- Εκτός αυτού είναι φουλ στην τεχνολογία & έχουν επιδόσεις σαν.. Ferrari
- Όλα αυτά τα «μπλιμπλίκια» τα κάνουν πανάκριβα και απλησίαστα για πολλούς
- Χρειαζόμαστε αυτοκίνητα όπως τα σπίτια που μένουμε, απλά & λειτουργικά

Τα αυτοκίνητα σήμερα είναι τόσο «κυριλέ» σαν 5στερα ξενοδοχεία

Από πότε θέλουμε το αυτοκίνητό μας να είναι πιο πολυτελές από 5άστερο ξενοδοχείο; Γιατί πρέπει όλα τα νέα μοντέλα να ανταγωνίζονται τη Rolls Royce σε πολυτέλεια; Και γιατί πρέπει να είναι όλα τίγκα στην τεχνολογία που τα κάνει πανάκριβα; Πότε θα βγούμε από αυτή την λούμπα;
 
Τα ακριβά αυτοκίνητα είναι ακριβά γιατί είναι ακριβά. Αν αυτό δε βγάζει νόημα, δες ένα από αυτά τα νέα μοντέλα που ξεκινάνε από 40.000 ευρώ, και άσχετα με το σηματάκι στο καπό, είναι απλά τίγκα. Τίγκα στην πολυτέλεια, τίγκα στην τεχνολογία, τίγκα στις επιδόσεις.

Εκτός αυτού είναι φουλ στην τεχνολογία & με επιδόσεις Ferrari

Σα να είπε κάποιος στους κατασκευαστές πριν από 7-8 χρόνια, ότι από εδώ και στο εξής, όλα τα αυτοκίνητα θα πρέπει να ανταγωνίζονται τη Rolls Royce σε υλικά και ποιότητα, την Tesla σε οθόνες και λογισμικό και τη Ferrari σε επιδόσεις.
 
SUV με 0-100 κάτω από 5 δευτερόλεπτα, μικρομεσαία με LED στις πόρτες και κρυφούς φωτισμούς στην καμπίνα, αυτοκίνητα πόλης με κάμερες αντί για καθρέπτες και οθόνες πιο μεγάλες από τηλεοράσεις. Όλα τα αυτοκίνητα σήμερα λανσάρονται λες και υπάρχει μια λίστα που οι κατασκευαστές πρέπει να τσεκάρουν. Και η λίστα αυτή ενώ έχει «θεϊκά» χαρακτηριστικά, απλά κάνει τα αυτοκίνητα απίστευτα ακριβά.

Και το πρόβλημα είναι πως έχουμε μπει σε μία λούπα, έναν φαύλο κύκλο από τον οποίο δεν μπορούμε να ξεφύγουμε. Η τεχνολογία κάνει τα αμάξια ακριβά, τα ακριβά αυτοκίνητα πρέπει να είναι πολυτελή, και η πολυτέλεια τα κάνει ακριβότερα.

Χρειαζόμαστε αυτοκίνητα όπως τα σπίτια που μένουμε, απλά & λειτουργικά

Πρέπει να καταλάβουν οι κατασκευαστές ότι δεν πειράζει αν τα αυτοκίνητα μοιάζουν και λίγο με τα σπίτια μας. Που δεν έχουμε αποκλειστικά δερμάτινους καναπέδες και μασίφ ξύλινες επενδύσεις. Που δεν έχουμε παχιά χαλιά και 70άρες τηλεοράσεις OLED με 45 ηχεία, που δεν έχουμε κλιματισμό με δέκα ζώνες για κάθε δωμάτιο και σίγουρα δεν έχουμε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές.
 
Δεν μας πειράζουν και λίγα σκληρά πλαστικά, ούτε μας πειράζουν οι καθρέφτες, και σίγουρα δεν μας πειράζει ο κλιματισμός να μην είναι διζωνικός. Δε μας πειράζουν ο πίνακας να έχει όργανα με βελόνες, δεν μας πειράζει να έχουμε κουμπιά διακόπτες και περιστροφικά χειριστήρια, δεν μας πειράζει το χειρόφρενο να μην είναι ηλεκτρικό, ή η τάπα της βενζίνης να μην ανοίγει από κάποιο μενού στην οθόνη, και σίγουρα δεν μας πειράζει να μην υπάρχει καμία μα καμία οθόνη.

Αλλιώς όλα τα «μπλιμπλίκια» κάνουν τα αυτοκίνητα πανάκριβα & απλησίαστα για πολλούς

Μέχρι όμως να το καταλάβουν αυτό, τι αγοράζουμε; Ποια μάρκα μπορεί να μας δώσει ένα αυτοκίνητο που είναι όσο ακριβό χρειάζεται, και όχι όσο ακριβό γίνεται, γιατί θεωρούν πως πλέον 40.000 ευρώ για ένα SUV είναι «νορμάλ». Ποια μάρκα μπορεί να ξεφύγει από τη μανία με την πολυτέλεια και την (υπερ)τεχνολογία και να μας κάνει τη χάρη το αυτοκίνητο που αγοράζουμε να είναι πιο κοντά στο σπίτι στο οποίο μένουμε και όχι στο ξενοδοχείο που δεν έχουμε λεφτά ούτε να περάσουμε απέξω;

Τι λες; Τι αγοράζεις για να αποφύγεις το φαύλο κύκλο; Ποια μάρκα νομίζεις θα «ξεκολήσσει» και θας μας δώσει ένα αυτοκίνητο που είναι σαν το σπίτι μας;

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR